מערכת COL | יום ו' תמוז ה׳תשס״ו 02.07.2006

הרב לאזאר לעזרת הלאומן הרוסי-אנטישמי

הלאומן הרוסי-אנטישמי ולדימיר ז'ירינובסקי, סגן יושב ראש הדומא (הבית התחתון של הפרלמנט הרוסי) ומנהיג המפלגה הליברלית-דמוקרטית, השלישית בגודלה במדינה הסתייע ברבה של רוסיה הרב בער'ל לאזאר בכדי לגלות מה עלה בגורל אביו, כך חושף ולדימיר בראיון לעיתון 'הארץ' ■ לסיפור המלא
הרב לאזאר לעזרת הלאומן הרוסי-אנטישמי
הלאומן הרוסי-אנטישמי ולדימיר ז'ירינובסקי והרב בער'ל לאזאר

הלאומן הרוסי-אנטישמי ולדימיר ז'ירינובסקי, סגן יושב ראש הדומא (הבית התחתון של הפרלמנט הרוסי) ומנהיג המפלגה הליברלית-דמוקרטית, השלישית בגודלה במדינה הסתייע ברבה של רוסיה הרב בער'ל לאזאר בכדי לגלות מה עלה בגורל אביו, כך חושף ולדימיר בראיון לעיתון 'הארץ'.

בשנים האחרונות הוא מיתן את התבטאויותיו כלפי היהודים ושיבח בכמה נאומים בדומא את "תבונתם". לפני כשבעה חודשים הוא נועד לשיחה עם הרב לאזאר ואיגוד הקהילות היהודיות בחבר העמים סייע לז'ירינובסקי במאמצים לגלות מה עלה בגורלו של אביו.

"לפני עשרה ימים התקשר אלי איש חב"ד ממוסקווה וביקש לברר אם יש לי קשר לוולף אדלשטיין, שהיה דודי", מספר אדלשטיין. "ביקשו ממני לשלוח תמונה שלו, פרטים על נסיבות מותו ועל הקבר שלו. אמרו לי רק שהמחפש הוא אולי קרוב משפחה שלי, אדם בשם ולדימיר".

ז'ירינובסקי, לאומן אנטישמי רוסי, שהביע הערכה להיטלר ימ"ש, הציע להעניק מחסה ליאסר ערפאת ותמך בסדאם חוסיין, מצא בבית העלמין, של חולון, את קברו של אביו. מסע השורשים של ז'ירינובסקי, שהתכחש בעבר למוצאו היהודי, מסתיים דווקא בישראל. מכל המקומות בעולם.

 


לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
מכירים אותו...
ו' תמוז ה׳תשס״ו
מכיון שמוצאי מרוסיה, אני קצת את המערכת שם. האדם הזה - ולדימיר זירינובסקי - הוא פשוט שחקן טוב, כל רוסיה צוחקת עליו, ואומרים שהוא השחקן עם המשכורת ההכי גבוהה ברוסיה, שבעצם הוא נמצא בכנסת כדי להוריד קולות לכמה מפלגות. באמת לא חסר ברוסיה פוליטיקאים אנטישמים וגם הוא (ולדימיר) מביע מדי פעם דעות נגד, ולמרות זאת לא היתי אומר שהוא אנטישמי אלא שחקן, פשוטו כמשמעו. דרך אגב, צריך לא לשכוח שהוא היה הראשון שיסד בזמנו (בסוף הממשל הקומוניסטי) את ה"מרכז התרבות היהודית ברוסיה"
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.