מערכת COL | יום ו' תמוז ה׳תשס״ו 02.07.2006

ה'מרכז לעניני חינוך' ישיק תוכניות משיח חדשות

וועידה ראשונה של "מבצע משיח" של ה'מרכז לעניני חינוך' התכנסה לאסיפה הראשונה באחד מחדרי הישיבות במוזיאון הילדים בקראון הייטס. על הקמת הוועדה הוחלט בכינוס השלוחים ומטרתה ליזום תוכניות חדשות וחובקות עולם על מנת לזרז את ביאת המשיח ■ לאחר שעלו מגון רעיונות מגוונים שהעלו 40 משתתפי האסיפה, הוחלט על קיום סקר בין שלוחים לוודא את מידת היעילות של הפרוייקטים הקיימים של 'מבצע משיח העולמי' ולהעריך צרכים עתידיים ■ לסיפור המלא
ה'מרכז לעניני חינוך' ישיק תוכניות משיח חדשות
צילום: בנימין ליפשיץ

וועידה ראשונה של "מבצע משיח" של ה'מרכז לעניני חינוך' התכנסה לאסיפה הראשונה באחד מחדרי הישיבות במוזיאון הילדים בקראון הייטס. על הקמת הוועדה הוחלט בכינוס השלוחים ומטרתה ליזום תוכניות חדשות וחובקות עולם על מנת לזרז את ביאת המשיח.

לאחר שעלו מגון רעיונות מגוונים שהעלו 40 משתתפי האסיפה, הוחלט על קיום סקר בין שלוחים לוודא את מידת היעילות של הפרוייקטים הקיימים של 'מבצע משיח העולמי' ולהעריך צרכים עתידיים.

לאחר שתתקבלנה תוצאותו הסקר יתקיים מפגש נוסף שבו יוחלט על שינויים אפשריים לתוכניות הקיימות ועל השקת תוכניות חדשות.

שלוחים המעוניינים ליטול חלק ביוזמה חשובה זו מוזמן להתקשר לרב יעקב ווילשנסקי, מנהל 'מבצע משיח העולמי'. טלפון: 718-221-0500 שלוחה 313.

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
2.
להצמד למוסדות של הרבי!
ז' תמוז ה׳תשס״ו
טוב שהמרכז לענייני חינוך החליט לתת לשלוחים את כל מגוון אמצעי הפירסום האפשריים והמתאימים לפירסום והפצת משיח ובשורת הגאולה.
החומר של המרכז ידוע באיכותו- איכות כתיבה וגרפיקה מהודרת, ותמיד מתקבל באהדה ע"י כלל היהודים המתעניינים ביהדות, ולכן אין ספק שגם הפעם יתקבלו הדברים באופן זה כדרישתו המפורסמת של הרבי- באופן המתקבל.
ועוד והוא העיקר, שעכשיו שהמרכז לענייני חינוך שהוא ורק הוא הופקד ע"י הרבי לנהל את ענייני השלוחים בכל קצווי תבל, מחליט לצאת במבצע עולמי לפירסום בשורת הגאולה, הרי שזו ההזדמנות של כולנו- כל שליח וכל חסיד, להתגייס במלוא המרץ למבצע זה שהוא המבצע העקרי שיש לעסוק בו, ע"י פירסום חומר זה של המוסדות של הרבי, שעליהם ורק עליהם סמך הרבי בכל ענייני הפצת היהדות.
ויה"ר שנזכה כבר לביאת משיח צדקנו.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.