מערכת COL | יום ד' תמוז ה׳תשס״ו 30.06.2006

תואר ''איש השנה'' של 'רוטרי' הוענק לשליח חב"ד

"מימי לא נתקלתי ברב, איש רוח, שידיו כה גדושות בעשיה מתמדת למען הזולת", אמר מוטי בר דגן, נשיא ארגון 'רוטרי' ברמת השרון במעמד טקס הענקת תואר ''איש השנה'' של ארגון 'רוטרי' לרב יהודה בוטמן, מנהל בית חב''ד רמת השרון ומנהל עמותת ''בית חם''. חברי ועדת הבחירה של הפרס נימקו את בחירתו של הרב בוטמן בחן המיוחד בו מבצע הרב בוטמן את תפקידו במסירות רבה ואהבה כלפי כל אדם הזקוק לעזרה ולמילה טובה ■ לסיפור המלא
תואר ''איש השנה'' של 'רוטרי' הוענק לשליח חב
הרב בוטמן (במרכז) מקבל את התואר מראשי ארגון 'רוטרי'

בטקס מרשים וחגיגי שנערך השבוע, הוענק לרב יהודה בוטמן, מנהל בית חב''ד רמת השרון ומנהל עמותת ''בית חם'' תואר ''איש השנה'' של ארגון 'רוטרי' - ארגון חברתי בינלאומי.

חברי ועדת הבחירה של הפרס בראשות ג'וליו חסן נימקו את בחירתו של הרב בוטמן בחן המיוחד בו מבצע הרב בוטמן את תפקידו במסירות רבה ואהבה כלפי כל אדם הזקוק לעזרה ולמילה טובה. "אין אח ורע לו למפעל החיים המבורך של הרב בוטמן וצוות השלוחים שלצידו בכל קצות העיר", סיכם נשיא האירגון.

ארגון הרוטרי הוא ארגון של עזרה ותרומה לקהילה וחברי ועדת איש השנה, שבחרו ברב בוטמן פה אחד  אמרו בטקס כי הם מרגישים כבוד גדול לעבוד לצידו של הרב בוטמן וכבוד גדול עוד יותר להעניק לו את התואר, על עזרתו ותרומתו המשמעותית לקהילה ברמת השרון, על קירוב הלבבות ועל הפצת מורשת היהדות בחן, וברוח של אהבה וכבוד לזולת.

מוטי בר דגן, נשיא ארגון הרוטרי ברמת השרון, אמר בנאומו, כי אחד מחברי ועדת ''איש השנה'' אמר כי האות לא הוענק לרב בוטמן רק על מעשיו, אלא על עשיתו אותם באהבה אמיתית וללא בקשת תמורה.

"בית חם" - מפעל חיים

מזה שמונה שנים מפעיל בית חב"ד ברמת השרון את מרכז החסד 'בית חם' המעניק מזון ועזרה למשפחות נזקקות, קשישים ומשפחות חד הוריות בעיר. המרכז הוקם על-ידי מנהל בית חב"ד בעיר הרב יהודה בוטמן בסיוע גופים מקומיים, ואנשי עסקים שנרתמו לעזור ולסייע למשפחות הרווחה בעיר, ולזכרו של קצין מצטיין, בוגר הישוב, סגן קובי בן שם ז"ל.

פעילות המרכז זוכה לשבחים רבים מראש העיר, ממחלקת הרווחה בעירייה, ומהגופים המטפלים במשפחות נזקקות אלו, המשבחים את פעילות בית חב"ד בציינם כי את דאגתו לסייע למי שאין ביכולתו להתקיים בכבוד. במרכז החסד 'בית חם' סועדים מידי יום עשרות אנשים הזוכים לארוחה חמה. בנוסף לכך, מחלק המרכז מאות סלי מזון לנזקקים ברחבי העיר.

מזה כשלוש שנים נוטלים חלק בפעילות מרכז החסד 'בית חם' מתנדבים רבים מבני הנוער מכל רחבי העיר. לאחרונה, החליטו בני הנוער למסד פעילות זו תחת השם 'נוער למען בית חם'. בני הנוער, החליטו על כתיבת אמנה על מנת למסד את נהלי ההתנדבות.

אתר צעירי-חב"ד

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
באמת מגיע לו!!
ה' תמוז ה׳תשס״ו
בהצלחה רבה !
יגאל.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.