מערכת COL | יום ד' תמוז ה׳תשס״ו 30.06.2006

ועידת המחנכים ה-18 תעמוד בסימן "וחי בהם"

בעוד כחודש וחצי תיפתח ועידת המחנכים השנתית ה–18 של צעירי אגודת חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב ויטלו בה חלק מאות מורים ומנהלי מוסדות חינוך מהארץ ומכל רחבי תבל ■ צוות היגוי מיוחד המורכב מאנשי חינוך בראשות הרב נפתלי רוט מנהל המרכז חינוכי חסידותי של צעירי אגודת חב"ד ומארגן הועידה, שוקד זה מספר חודשים על הכנת תכנית מעניינת ומגוונת כשמטרת העל היא לקיים במחנכים ובחניכים את ה"וחי בהם" (לציין ועידת הח"י של המחנכים) להגיע ממחשבה טובה, אל המעשה בפועל ■ לסיפור המלא
ועידת המחנכים ה-18 תעמוד בסימן
ועידת מחנכי חב"ד (ארכיון)

בעוד כחודש וחצי תיפתח ועידת המחנכים השנתית ה–18 של צעירי אגודת חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב ויטלו בה חלק מאות מורים ומנהלי מוסדות חינוך מהארץ ומכל רחבי תבל. הועידה תערך בימים י"ב-י"ג-י"ד מנחם אב במלון ניר עציון שלמרגלות הכרמל הסמוך לחיפה.

צוות היגוי מיוחד המורכב מאנשי חינוך בראשות הרב נפתלי הכהן רוט מנהל המרכז חינוכי חסידותי של צעירי אגודת חב"ד ומארגן הועידה, שוקד זה מספר חודשים על הכנת תכנית מעניינת ומגוונת כשמטרת העל היא לקיים במחנכים ובחניכים את ה"וחי בהם" (לציין ועידת הח"י של המחנכים) להגיע ממחשבה טובה, אל המעשה בפועל.

הרב רוט מסר ל-COL כי הולכת ונרקמת תכנית מגוונת לוועידה שתכלול סדרת הרצאות וסדנאות מרתקות על שימוש נכון במגוון שיטות הוראה ודרכי חינוך הלכה למעשה, תוך שימת לב מיוחדת לצרכים השונים של המורים והתלמידים.

בהרצאות השונות יקחו חלק רבנים, אנשי חינוך מומחים בעלי שם במקצועם. אורח הועידה השנה יהיה איש החינוך החסידי הרב יוסף חזן שליח הרבי ורב במנצסטר – אנגליה.

ימי העיון והדיונים ישולבו בטיול לימודי ובתכניות נופש מיוחדות לרענון הכוחות ובתוכן השתתפות המחנכים בחגיגת סיום הרמב"ם הארצי על ציונו הק' של הרמב"ם בעיה"ק טבריה. (שיחול השנה בתאריכי הועידה)

תכנית מפורטת תשלח בימים אלו לציבור המנהלים, הרמי"ם והמחנכים. לפרטים והרשמה: מרכז חינוכי חסידותי רח' אלקנה 7 ירושלים. טלפון: 02-5000770 פקס: 02-5387475.

אתר צעירי-חב"ד

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.