מערכת COL | יום א' תמוז ה׳תשס״ו 27.06.2006

הרב זליגסון ריתק את יהודי פיטסבורג

ביום שני בערב התאספו יהודי פיטסבורג להתוועדות עם הרב מיכאל זליגסון, שהתוועד עם הקהל עד השעות קטנות של הלילה. הרב זליגסון שיתף את חוויותיו האישיות עם הרבי וסיפר על אביו, הרב אברהם זליגסון ע"ה, רופאו של הרבי. ההתוועדות, אורגנה על ידי הרב ישראל אלטיין, ובסיומה יצאו אוטובוסים מאורגנים ל'אוהל' לקראת ג' תמוז ■ לסיפור המלא
הרב זליגסון ריתק את יהודי פיטסבורג

ביום שני בערב התאספו יהודי פיטסבורג להתוועדות עם הרב מיכאל זליגסון, שהתוועד עם הקהל עד השעות קטנות של הלילה. רב הקהילה ומנהל מוסדות חב"ד באזור הרב ישראל רוזנפלד, הציג את המרצה האורח שפנה אל הקהל בדברים על הוראות מפרשת השבוע, ועל יום ההילולא ה-12 של הרבי.

הרב זליגסון שיתף את חוויותיו האישיות עם הרבי וסיפר על אביו, הרב אברהם זליגסון ע"ה, רופאו של הרבי. הוא סיפר שבמהלך שיחות עם הרבי בלילות השבת בשנות ה-50 נולד הראיון לקיום מפגשים של 'רפואה ותורה' שאותם יזם הרבי. לוועידה הראשונה שלח הרבי מכתב שבו הדגיש עד כמה חשוב העניין של 'חשוב טוב ויהיה טוב' - שמשפיע על מצבו הפיזי של חולה מלבד על מצבו הרוחני.

ההתוועדות, אורגנה על ידי הרב ישראל אלטיין, ובסיומה יצאו אוטובוסים מאורגנים ל'אוהל' לקראת ג' תמוז. מר זאב רודולף, נשיא ה'ישיבה סקולס' יצא מההתוודעות בתחושה של "כעת הנסיעה לאוהל תהיה ברמה לגמרי אחרת".



הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.