מערכת COL | יום א' תמוז ה׳תשס״ו 27.06.2006

שבועון 'כפר-חב"ד' במוסף מיוחד ל-ג' תמוז

לקראת יום ההילולא ג' תמוז, מוציא-לאור השבועון החסידי 'כפר-חב"ד' מוסף מיוחד "זרעו בחיים" שהוא אוסף נבחר, ממש על קצה המזלג, מתוך ים גדול של מטבעות לשון, הוראות נצחיות וכללי ברזל שהנחיל לנו הרבי במשך עשרות שנות נשיאותו ■ בנוסף, מובא במוסף סקירה על כמה מהבולטים במוסדות הרבי ההולכים ומתפתחים בקנה-מידה עצום שאין לשער ואין לתאר. אלה כמו אלה יעידון ויספרון כי "מה זרעו בחיים אף הוא בחיים" ■ לסיפור המלא
שבועון 'כפר-חב

לקראת יום ההילולא ג' תמוז הוציא-לאור השבועון החסידי 'כפר-חב"ד' מוסף מיוחד "זרעו בחיים" המתפרסם על-פני 116 עמודים. למוסף שני חלקים: סקירה נרחבת על יחס הרבי למוסדות ושלל כתבות על עשרות בתי-חב"ד בעולם. המכנה המשותף של שני החלקים הוא: "יתיר מבחיוהי".

להלן ההקדמה למוסף "זרעו בחיים":

ג' תמוז, היום הגדול והקדוש, הוא היום אשר בו כל מעשיו ותורתו ועבודתו של כ"ק אדמו"ר זי"ע נשיא דורנו אשר עבד כל ימי חייו מאירים על כל מקושריו, חסידיו ותלמידיו ופועלים ישועות בקרב הארץ. ואף כי מי הוא זה ואיזהו אשר ערב לבו לגשת להשיג אפילו חלק אחד מני אלף ממדרגתו, הרי אפס קצהו ושמץ מנהו מאיר לכל אחד ואחד מאיתנו, לקבל איזו הארה השייכת אלינו, איש איש כפי כוח שכלו, הרגשתו והתקשרותו.

כהיום הזה, כאשר תופעת ה"יתיר מבחיוהי" הולכת ומתעצמת משנה לשנה, ומעידה כי חרף ההעלם וההסתר הגדול שנוצר לפני תריסר שנים, לא עזב הרועה את צאן מרעיתו, ו"מה זרעו בחיים אף הוא בחיים" – עלינו להוסיף ולהגביר את התמסרותנו לבניין וחיזוק כל מוסדותיו הק', תוך ציות והיצמדות לכל הוראותיו והנחיותיו הק', אשר הורנו מדרכיו ונלכה באורחותיו נצח סלה ועד.

איננו מתיימרים להקיף במסגרת זו אף לא מקצת המקצת של שיטתו הקדושה בהנהגת והכוונת המוסדות הק', כי נשגבו דרכיו מדרכינו. אין כאן אלא אוסף נבחר, ממש על קצה המזלג, מתוך ים גדול של מטבעות לשון, הוראות נצחיות וכללי ברזל שהנחיל לנו הרבי במשך עשרות שנות נשיאותו.

התודה והברכה להרב שניאור-זלמן גליצנשטיין אשר חלק מהדברים שלוקטו כאן הם מתוך הספר 'רשת אהלי יוסף יצחק' בעריכתו הנמצא בשלבי הכנה.

ואנו תקווה כי במאות העובדות, הסיפורים והאפיזודות ימצא המעיין לפחות קווים כלליים לכמה מן היסודות המוצקים שהשתית הרבי בעבודת מוסדותיו הק'.

לצד הסיפורים האמורים לתת שמץ של מושג על קווי העבודה שהתווה הרבי, הבאנו בחוברת זו סקירה על כמה מהבולטים שבמוסדותיו הק' ההולכים ומתפתחים בקנה-מידה עצום שאין לשער ואין לתאר. אלה כמו אלה יעידון ויספרון כי "מה זרעו בחיים אף הוא בחיים". ויהי רצון שבקרוב ממש נזכה זעהן זיך מיט'ן רבי'ן אין גוף, למטה מעשרה טפחים, והוא יגאלנו.

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
6 תגובות
1.
שניאור גליצנשטין!!
א' תמוז ה׳תשס״ו
מאוד התרשמנו לראות את מעשיך!!
ישר כח גדול!! מאוד גאים ואוהבים אותך!!!!!!! עלה והצלח!
הגיסים האוהבים!
2.
השער בהחלט יוצא דופן
ב' תמוז ה׳תשס״ו
עיצוב מעניין. נראה של מעצב סגנון חו"ל.
3.
מה זרעו בחיים ...
ב' תמוז ה׳תשס״ו
מה זרעו בחיים אף הוא בחיים
4.
אתחלתא דגאולה
ג' תמוז ה׳תשס״ו
יהי רצון שבזכות מוסף זה ייהפך כל
העיתון למעניין ומשובח
5.
כשמו כן הוא
ג' תמוז ה׳תשס״ו
סוף סוף רואים חייים בעיתון כפר חב"ד יישר כוח ענק !!!!!!!!!!!!!!!!!
שופר ראויי לשמו!
6.
מחיל אל חיל
ג' תמוז ה׳תשס״ו
כל הכבוד לשלוחים מקדשי שם שמים
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.