מערכת COL | יום א' תמוז ה׳תשס״ו 27.06.2006

"אדם מיוחד שהקרין אור לכל הסובבים אותו"

המשפיע הרב שלום פלדמן מכפר-חב"ד, היה אחד מתלמידיו הרבים של הרב שלום מרוזוב ע"ה שהלך לעולמו אמש (שני) ■ בשיחה עם COL שעה קלה לאחר פטירתו, הוא הופתע לשמוע את הבשורה. "אני לא מעכל את הבשורה המרה. ר' שלום, ר' שלום"... הוא נאנח בכאב ■ "לר' שלום היה ראש עצום ללימוד. לא הייתה שאלה שהוא לא ענה עליה בבהירות ובחדות. ההסבר שלו היה קולח, חד וברור", הוא מספר ■ לסיפור המלא
קשה עליו פרידתו. הרב שלום פלדמן (צילום: COL)
אלפי תלמידים עברו אצל המשגיח בישיבת 'תומכי-תמימים' המרכזית בבית-חיינו - 770 הרב שלום מרוזוב ע"ה שנפטר אתמול (שני). הרב מרוזוב היה ידוע ביחסו המיוחד לכל בחור ובחור. לכל שאלה, הוא היה עונה בנחת ובשלווה. מטעים ומסביר, כאילו היה זה תלמידו היחיד.

המשפיע הרב שלום פלדמן מכפר-חב"ד, היה אחד מתלמידיו הרבים. בשיחה עם COL שעה קלה לאחר פטירת ר' שלום, הוא הופתע לשמוע על הבשורה. "ר' שלום"? הוא שואל בכאב ואנו משיבים בחיוב.

"קשה לדבר עליו", הוא אומר. "אני לא מעכל את הבשורה המרה. ר' שלום, ר' שלום"... מתייפח ר' שלום.

לאחר מספר דקות, מספר הרב פלדמן: "אני הגעתי בחודש כסלו בשנת תשי"ג לבית-חיינו - 770 שם נשארתי למעשה עד שנת תשי"ז, אז חזרתי בחזרה לארץ-הקודש והייתי עדיין עומד בקשר עם ר' שלום. הוא היה בשבילי הרבה יותר מרב בישיבה. אם נדבר על אישיותו - הרי שמדובר ב'אחסידישע איד' בכל מובן המילה. הוא היה אדם מיוחד שהקרין אור לכל הסובבים אותו.

"לר' שלום היה ראש עצום ללימוד. לא הייתה שאלה שהוא לא ענה עליה בבהירות ובחדות. ההסבר שלו היה קולח, חד וברור. ברוך-השם, זכיתי להיות בעשרות-רבות של התוועדויות, בהם התוועד. הוא תמיד היה מתוועד על נקודות השייכות לנפש של ה'תמימים'. הוא לא היה מדבר באוויר".

ר' שלום מפסיק. אנחנו מנסים לדרבנו והוא אומר: "קשה לספר על ר' שלום על רגל אחת, צריכים לשבת בהתוועדות ארוכה ולספר את הפנינים מהתוועדויות המיוחדות שלו".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.