מערכת COL | יום ל' סיון ה׳תשס״ו 26.06.2006

הוליווד: מסתמן הסכם בין חב"ד לעירייה

מסתמן הסדר בין עייריית הוליווד ובית הכנסת חב"ד של הקהילה היהודית לאחר חמש שנים של מחלוקת חריפה על מיקום בית הכנסת ■ התפתחות זו באה לאחר החלטת העירייה מיום ששי שעבר לאפשר לבית הכנסת להתקיים באזור מגורים. ההסדר שיושג קובע שבית הכנסת יבטל את התביעה נגד העירייה שהוגשה נגד חבר העירייה סל אוליברי ■ לסיפור המלא
הוליווד: מסתמן הסכם בין חב
(אילוסטרציה)
מסתמן הסדר בין עייריית הוליווד ובית הכנסת חב"ד של הקהילה היהודית לאחר חמש שנים של מחלוקת חריפה על מיקום בית הכנסת. התפתחות זו באה לאחר החלטת העירייה מיום ששי שעבר לאפשר לבית הכנסת להתקיים באזור מגורים.

החלטה זו באה למנוע משפט שהיה אמור להתקיים היום (שני) בבית משפט הפדרלי במיאמי. ההסדר שיושג קובע שבית הכנסת יבטל את התביעה נגד העירייה שהוגשה נגד חבר העירייה סל אוליברי.

כזכור, המחלוקת החלה כאשר שכנים לבית הכנסת התלוננו על קיום בית כנסת בקרבם שמגדיל את התנועה במקום, הרעש ואת זיהום השטח. לאחר השימוע בפני שופט הפדרלי האזורי ג'ון לנרד יקיימו נציגי חב"ד מסיבת עיתונאים ויסבירו את תנאי ההסדר.

לאחר מסיבת העיתונאים יפגש השליח, הרב יוסף קארף עם נציגי התקשורת בבית חב"ד בהוליווד ויספר על העימות הארוך עם העירייה ועל תוכניות לעתיד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.