מערכת COL | יום ל' סיון ה׳תשס״ו 26.06.2006

צעירי-חב"ד החליפו מזוזות בבית החייל החטוף

צעירי-חב"ד במעלות, הסמוכה לישוב מצפה הילה בו מתגוררת משפחחו של חייל צה"ל שנחטף בידי מחבלים - ביקרו בבית המשפחה, והתקינו מזוזות כשרות בפתח הבית, ובחדרו של גלעד. אימו של גלעד, אביבה שליט הודתה במילים נרגשות על הביקור המחזק, וביקשה להרבות בתפילות לשלומו של בנם בתקוה גדולה כי ישוב לביתו במהרה. בקשתה הועברה לשלוחי חב"ד בארץ וברחבי העולם, שיקיימו תפילות מיוחדת לשלומו ■ פרקו של החייל בתהילים: פרק כ' ■ לסיפור המלא
צעירי-חב
החייל שנחטף גלעד שליט. למטה: אביו מתראיין לתקשורת. מאחור: הרב כספי
בעוד עיני כל העולם נשואות לשלומו של חייל צה"ל רב"ט גלעד שליט תושב מצפה הילה, שנחטף במהלך מתקפה משולבת של חוליית מחבלים על מוצב, סמוך למעבר סופה בדרום רצועת עזה - יצאו צעירי-חב"ד בישוב מעלות שבגליל המערבי לבית משפחת החייל, ועודדו את רוחם.

מנהל בית חב"ד במעלות הרב יגאל כספי הגיע לביקור בבית המשפחה, התקין מזוזות כשרות בפתח הבית, ובחדרו של גלעד. הרב כספי עודד את בני המשפחה השבורה, והביע את תקוותו כי הוא ישוב במהרה לביתם לבקר את גלעד עצמו כדי להעניק לו זוג תפילין כשרות לשמירה.

אימו של גלעד, אביבה שליט הודתה במילים נרגשות על הביקור המחזק, וביקשה להרבות בתפילות לשלומו של בנם גלעד בן אביבה, בתקוה גדולה כי ישוב לביתו במהרה.

היא התרגשה במיוחד מהידיעה שצעירי חב"ד יפיצו את בקשתם לתפילה בכל רחבי העולם. ממטה "צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור" בהנהלת הרב מנחם קוטנר נמסר כי הבקשה הועברה לכל שלוחי חב"ד בארץ וברחבי העולם, שיקיימו תפילות מיוחדת לשלומו של גלעד. "בשלב זה תפקידנו העיקרי הוא לפעול במישור הרוחני ולחזק את בני המשפחה", אומרים בצעירי-חב"ד.

יצויין, כי בכל העולם מתקיימות תפילות לשלומו של גלעד. בכותל המערבי התקיימה תפילת יום כיפור קטן בהשתתפות קהל רב שנענה לקריאת הרבנים הראשיים לישראל, הרב יונה מצגר והראשון לציון הרב שלמה עמאר, לבוא ולהתפלל ליד הכותל לשלומו של החייל החטוף. אל התפילה הגיע גם הראשון-לציון הרב מרדכי אליהו.




לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
2.
תאומרו תהילים
ל' סיון ה׳תשס״ו
חברה במקום לדבר ולדבר
תאומרו עליו תהילים
לגלעד שיחי בן אביבה תחי
אם השם שלו אחר אז מי שיודע שיחליף או שיש לו עוד שם
בשורות טובות
4.
מה הצרות האלו
א' תמוז ה׳תשס״ו
בעזרת ה החיל יחזור בריא
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.