מערכת COL | יום ל' סיון ה׳תשס״ו 26.06.2006

חלוקת פרסים ל-13 מצטיינים ב'אוהלי תורה'

באירוע מרשים לציון סוף ה'זמן' בבית-מדרש 'אוהלי תורה', בהשתתפות קרוב ל-200 תלמידים וחברי ההנהלה, נערך סיום מבצע במהלכו למדו 13 תלמידים את מסכת שבת בעל פה, 50 שיחות של הרבי בעל פה, ו-50 מאמרים בעל פה. ראש הישיבה הרב ישראל פרידמן שיבח את התלמידים על התמדתם ודיבר על חשיבות עריכת סיום ■ ר' משה קליין חילק לבחורים ספרים והבטיח להמשיך בתמיכה ■ לסיפור המלא
חלוקת פרסים ל-13 מצטיינים ב'אוהלי תורה'
(צילום: crownheights.info)
באירוע מרשים לציון סוף ה'זמן' בבית מדרש 'אוהלי תורה', בהשתתפות קרוב ל-200 תלמידים וחברי ההנהלה, נערך סיום מבצע במהלכו למדו 13 תלמידים את מסכת שבת בעל פה, 50 שיחות של הרבי בעל פה, ו-50 מאמרים בעל פה.

התלמידים קיבלו סטים של 'התוועדויות תורת מנחם' שנתרמו על-ידי סופר הסת"ם והמוהל ר' משה קליין לעילוי נשמת אביו, הרב אברהם אליעזר הלוי קליין. באירוע נשאו דברים מנהל הישיבה הרב יוסף הכהן רוזנפלד, והרב אלחנן לשס ר"מ בישיבה שהעיד על מידת הרצינות וההתמסרות התלמידים בלימוד.

הרב לשס הוסיף שהתלמידים גם גילו בקיאות רבה בחומר הנלמד למרות שמסכת שבת נחשבת לאחת המסכתות הארוכות והסבוכות ביותר.

ראש הישיבה הרב ישראל פרידמן שיבח את התלמידים על התמדתם ודיבר על חשיבות עריכת סיום. המשפיע, הרב נחמן שפירא, עמד על היתרון שבידיעת דברי תורה בעל פה והזכיר שהרבי לא היה מאשר לבחורים יציאה למשימות במסגרת ה'מרכז שליחות' עד שידעו עניין בנגלה ובחסידות בעל פה.

הרב משה קליין פנה בדברים נרגשים אל הקהל על מידת התקשרותו של אביו אל הרבי וציין שהוא מקווה שבשנה הבאה, עם הכפלת מספר הלומדים המצטיינים הוא יכפיל את תרומתו למצבע.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.