מערכת COL | יום כ"ז סיון ה׳תשס״ו 23.06.2006

מיאמי: העירייה הצהירה על "יום הסמיכה של חב"ד"

 קבוצת תלמידים נוספת הוסמכה לרבנות בתחילת השבוע באירוע מכובד בו השתתפו כ-250 מיהודי העיר ■ מר סימון קרוז שהשתתף באירוע הגיש תצהיר מיוחד לקביעת ה-18 ליוני 2006 - כ'יום תוכנית הסמיכה של מיאמי'. הנציב לואיס גרציה הגיש למנהל מכון הסמיכה הרב ישראל פרנקפורטר את "מפתח העיר" כהוקרה לפעילות חב"ד ■ לסיפור המלא
מיאמי: העירייה הצהירה על
התלמידים המוסמכים ביום חגם

קבוצת תלמידים נוספת הוסמכה לרבנות בתחילת השבוע באירוע מכובד בו השתתפו כ-250 מיהודי העיר. טקס חלוקת התעודות שולב ב'דינר' מפואר לטובת מוסד הסמיכה החב"די בהנהלת הרב ישראל פרנקפורטר. רבנים, שלוחים ופוליטיקאים הגיעו למעמד חלוקת התעודות ל-13בוגרי המכון.

מרצה האורח באירוע היה הרב משה ניו שהגיע במיוחד ממונטריאול שהדגיש בפני הקהל את החשיבות של קיום מצוות והנהגת היום יום בהתאם לשולחן ערוך.

מבין אנשי הממשל שנכחו בארוע הגיש מר סימון קרוז תצהיר מיוחד לקביעת ה-18 ליוני 2006 - כ'יום תוכנית הסמיכה של מיאמי' והנציב לואיס גרציה הגיש לרב פרנקפורטר את מפתח העיר מיאמי ביטש על מנת למוסרו לרב יוסי דוכמן מנהל ה'מרכז הלימודים היהודים' JLC של חב"ד שבו מתקיימת תוכנית הסמיכה.

הפתעה נוספת של הערב היתה הצהרה על תרומת ספר תורה מיוחד לתוכנית הסמיכה של חב"ד. ספר התורה שמקורו בוורשה וששרד את השואה, נתרם בערב חגיגי זה לתוכנית הסמיכה במיאמי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.