מערכת COL | יום כ"ה סיון ה׳תשס״ו 21.06.2006

רשת ב' מדווחת על הדפסת 'התניא' בשדרות

מנהל בית חב"ד בשדרות הרב משה זאב פיזם התראיין הבוקר (רביעי) לתוכנית "הבוקר הזה" המשודרת ברשת ב' של 'קול-ישראל' וסיפר על הדפסת ספר ה'תניא' באוהל המחאה של השובתים. "ניצלנו את ההזדמנות והדפסנו את ספר התניא שהוא ספר היסוד של חסידות חב"ד. על פי הוראתו ובקשתו של הרבי מלובביץ'', להדפיס את הספר בכל מקום בכל עיר ועיירה ■ לתמליל הראיון המלא ■ להאזנה: לחצו כאן
רשת ב' מדווחת על הדפסת 'התניא' בשדרות
(ארכיון)
אריה גולן: בשדרות חודשו יחודשו הבוקר הלימודים במערכת החינוך. אוהל המחאה שבו שבתו רעב כמה מתושבי העיר פורק הלילה. בשדרות עם רכב השידור שלנו נמצאת הבוקר הזה כתבתנו ענת בן סעיד, ענת בוקר טוב.

ענת בן סעיד: בוקר טוב אריה. אנחנו נמצאים במרכז המסחרי הצמוד לעיריית שדרות, אוהל המחאה שבו שבתו רק תשעה ימים מקצת מתושבי שדרות פורק הלילה. בזמן פרוק האוהל הלילה שוחחתי עם הרב משה זאב פיזם, מנהל בית חב"ד בשדרות, שמסביר מדוע הוחלט על פרוק אוהל המחאה.

הרב משה זאב פיזם: אנחנו נמצאים כאן ליד אוהל המחאה שמפורק ברגעים אלה, מכיוון שהשב"כ וכוחות הביטחון ביקשו לפרק את המאהל ולהעביר את המחאה למקום אחר, כיוון שליד ביתו של שר הביטחון גובר ועולה כמות המשתתפים המבקרים הרבה אנשים מגיעים לכאן ויש חשש לביטחונו של שר הביטחון. לכן המאהל עובר למקום אחר.

אנחנו בינתיים ניצלנו את ההזדמנות את הזמן שנותר והדפסנו כאן עכשיו את ספר התניא שהוא ספר היסוד של חסידות חב"ד. על פי הוראתו ובקשתו של הרבי מלובביץ'', להדפיס את הספר בכל מקום בכל עיר ועיירה בארץ ובחוץ לארץ.

ענת בן סעיד: אוהל המחאה החדש אמור לקום כאן ברחבת העירייה בינתיים בשעה זאת זה לא קורה, אולי בהמשך היום על פי החלטת הנהלת העיר ונציגות התושבים הוחלט לחדש הבוקר את הלימודים במערכת החינוך בשדרות.

אמש החשיכה העירייה את העיר למשך שעתיים והבוקר חודשו כל השירותים לתושבי העיר על פי הודעה רשמית שהוציא סגן ראש עיריית שדרות יוסי כהן, צעדי המחאה יחודשו רק ביום ראשון הקרוב, התושבים יצאו לצעדה שתמשך שלושה ימים לירושלים שם בכוונתם להפגין ולחדש את כל צעדי המחאה שלהם.

אריה גולן: תודה לכם בשדרות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.