מערכת COL | יום י"ט סיון ה׳תשס״ו 15.06.2006

הרב אורי בן-שחר נפרד מהאדמו"ר ממודז'יץ זצ"ל

הרב אורי בן-שחר מכפר-חב"ד, למד בבחרותו יחד עם האדמו"ר ממודז'יץ זצ"ל בישיבת 'אחי-תמימים' בתל-אביב ■ בראיון ל-COL הוא מספר על זיכרונותיו מאותם ימים, על דמותו של האדמו"ר זצ"ל בעודו בחור ועל הקשר שהיה לו עימו גם לאחר שנפרדו מהישיבה ■ לסיפור המלא
הרב אורי בן-שחר נפרד מהאדמו
"אצילות מיוחדת". האדמו"ר ממודז'יץ זצ"ל ויבלחט"א הרב אורי בן-שחר
האדמו"ר ממודז'יץ, הרה"צ רבי ישראל דן טאוב זצ"ל נפטר היום (חמישי). האדמו"ר ממודז'יץ למד בבחרותו בישיבת "אחי-תמימים" בתל-אביב והיה מראשוני תלמידיו של הרב חיים-שאול ברוק ע"ה. יבדלחט"א הרב אורי בן-שחר מכפר-חב"ד, למד יחד עם האדמו"ר ובראיון ל-COL הוא מספר על אותה תקופה.

"האדמו"ר זצ"ל למד בכיתה מתחתיי בישיבת 'אחי-תמימים' בתל-אביב. אני זוכר את האצילות שלו ואת ההנהגה שלו. זה היה משהו מיוחד. הוא היה מאוד שקט ולא אהב להתבלט על הסביבה. אביו, שימש באותה תקופה כרב ברבנות בתל-אביב וסביו שימש אז כאדמו"ר והתגורר בארצות-הברית. הוא היה בן יחיד לאביו.

"ככלל, למען הידע הכללי, באותם שנים לא-מעט אדמו"רים היו שולחים את הילדים שלהם ללמוד בישיבת 'אחי-תמימים'. למשל האדמו"ר מלעלוב שליט"א למד בחב"ד ועוד. הסיבה היא, שזאת הייתה אחת הישיבות החסידיות בארץ-הקודש ולהוסיף לזה שראש-הישיבה היה הרב חיים-שאול ברוק שהיה דמות מיוחדת במינה ולאו דווקא בחב"ד".

שנים רבות לאחר-מכן, נשאר האדמו"ר ממודז'יץ הוא עדיין נשאר בתל-אביב, שם גם התגורר אביו. מאוחר יותר עבר להתגורר בבני-ברק, שם הנהיג את חסידיו. בקיאותו הרבה בכל מכמני התורה התגלתה ביתר-שאת כאשר קבל עליו את עול האדמו"רות, לאחר פטירת אביו. בשולחנותיו נהג לומר דברי-תורה ערבים ונעימים לאוזן שומעיו.

הרב בן-שחר: "גם לאחר שסיימתי את לימודיי בישיבה, הייתי נפגש איתו לעיתים קרובות. לאחר שהוא התחתן, החל לעבוד בבית-הדין הרבני בתל-אביב וכך שלא נפגשנו הרבה פעמים. אבל מידי פעם, באירועים, בשמחות וכדומה, הייתי נוהג לשוחח איתו. הפעם האחרונה ששוחחנו, זה היה לפני כמה שנים בחתונה של אחד הבנים שלו".
לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
על האדמור
כ' סיון ה׳תשס״ו
באתר http://www.mytzadik.com
ניתן למצוא פרטים על תולדות חייו בקצרה.
2.
ברוך דיין האמת
כ' סיון ה׳תשס״ו
אבד שריד לדור דעה
וידיד גדול לחב"ד
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.