מערכת COL | יום י"ז סיון ה׳תשס״ו 13.06.2006

העצרת המרכזית בסימן 20 שנה ל-770

האורח המרכזי בעצרת הארצית לרגל יום ההילולא ה-12 של הרבי מליובאוויטש המאורגנת על-ידי צעירי-אגודת-חב"ד בישראל יהיה הראשון-לציון הרב מרדכי אליהו שליט"א שישא דברים אודות גדולתו של הרבי ופועלו כרועה ישראל בדורנו, ועל טיהור העולם על-ידי הרבי מליובאוויטש כהכנה לביאת המשיח ■ בעצרת, צפויים להשתתף אלפי חסידי חב"ד ומוקירי הרבי, מכל רחבי הארץ, והיא תוקדש לנושא ההתקשרות לרבי, מתוך אחדות חסידים, והגברת הפעילות להגשמת בשורת הגאולה. פרטים נוספים ב'כתבה מלאה'
העצרת המרכזית בסימן 20 שנה ל-770

ועדת העצרת הארצית של ג' בתמוז, מטעם צעירי אגודת חב"ד, פרסמה את תוכנית העצרת המרכזית, שתתקיים ביום ההילולא ה-12 של הרבי מליובאוויטש, ביום חמישי ג' בתמוז (29.6.06) ברחבת "בית אגודת חסידי חב"ד - 770" בכפר חב"ד, בהשתתפות רבני חב"ד, ראשי הישיבות והמשפיעים, ואורחים נכבדים.

במהלך העצרת ישאו דברים רבנים ידועי שם ומכובדים שיעוררו את משתתפי העצרת בחיזוק ההתקשרות לרבי, מתוך אחדות החסידים, התחזקות באמונה בהנהגת הרבי ובשורת הגאולה, בחיזוק האחדות הפנימית והתחזקות בשליחות הכוללת שהטיל הרבי על חסידי חב"ד ועם ישראל כולו.

האורח המרכזי בעצרת יהיה הראשון-לציון הרב מרדכי אליהו שליט"א שישא דברים אודות גדולתו של הרבי ופועלו כרועה ישראל בדורנו, ועל טיהור העולם על-ידי הרבי כהכנה לביאת המשיח.

את העצרת יפתח רבו של כפר-חב"ד - הרב מרדכי שמואל אשכנזי שליט"א - שידבר על הצורך באחדות השוראות ועל העובדה כי "רועה אחד לכולנו". משא מיוחד ישא ראש ישיבת 'תומכי-תמימים' ברוסטוב השוכנת בבית רבותינו-נשאינו הרב לימא וילהלם על העובדה שהרבי לא עזב את צאן מרעיתו, וגם כיום 12 שנה לאחר ההסתלקות הוא ממשיך להשפיע עלינו ולפעול בנו. עוד דברי ברכה והתעוררות ישאו רבנים ומשפיעים.

פרק מיוחד בעצרת יוקדש לציון 20 שנה להקמת נחלתו של הרבי - בית אגודת-חסידי-חב"ד '770' בכפר-חב"ד שנבנה כתעתיק למרכז חב"ד העולמי-770 בברוקלין, ניו-יורק. הבית נבכנה על-פי בקשתו המיוחדת של הרבי נליובאוויטש שביקש שיבנה בית בשביל לבקש ולהתפלל בו. 

במהלך העצרת יהיו פרקי שירה ונגינה מניגוניו של הרבי, עם הזמר החסידי ר' מנדי ג'רופי, בליווי מקהלת חסידי חב"ד שתסחוף יחד את הקהל לשמחה וגעגועים של התקשרות לרבי.

העצרת מאורגנת בשיתוף עם ועדי קהילות חב"ד ברחבי הארץ, וכן על-ידי 230 סניפי בתי חב"ד בישראל.  הסעות יצאו מכל רחבי הארץ. לפרטים:  03-9607588 שלוחה 0. הכניסה חופשית, מקומות נפרדים לנשים.

יו"ר צעירי-אגודת-חב"ד, הרב יוסף-יצחק הכהן אהרונוב קורא לשלוחים, מנהלי בתי חב"ד בישראל ולציבור חסידי חב"ד להירתם להצלחת כינוס העשור, מעמד אחדות, שיגרום נחת רוח לרבי מליובאוויטש, ביום הגדול והקדוש ג' בתמוז. 

20 שנה לבית הרבי בכפר-חב"ד

השנה, מציינים 20 שנה לבניית בית אגודת-חסידי-חב"ד '770' בכפר-חב"ד ולציון המאורע חידשה אגודת-חסידי-חב"ד את חדרו של הרבי, וריהטה אותו בהתאמה לחדרו של הרבי במרכז חב"ד העולמי-770 בניו-יורק.

משעות הבוקר, ועד לתחילת העצרת, יהיה פתוח לציבור החדר התואם לחדרו של כ"ק אדמו"ר זי"ע בבית אגודת-חסידי-חב"ד 770 בכפר חב"ד - לתפילות, לימוד מאמר, וקריאת פ"נ (='פדיון נפש']. לאחר קריאת הפ"נ יתאשר במקום שליחת פ"נ לציונו של הרבי מליובאוויטש בניו-יורק.

אתר צעירי-חב"ד

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
קהילת חב"ד מגדל העמק
י"ז סיון ה׳תשס״ו
ברשימת הקהילות של חב"ד לא מוזכר קהילת חב"ד מגדל העמק אבל ברשימת ההסעות ליד בית חב"ד "הישן" אפשר לקבל הסבר?
2.
הסעה מחיפה:
כ"ט סיון ה׳תשס״ו
ניתן להרשם בפלאפון : 050-6843376
3.
יש הסעות מנתניה???
ל' סיון ה׳תשס״ו
משהו יודע אם יש הסעה מנתניה?
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.