מערכת COL | יום י"ז סיון ה׳תשס״ו 13.06.2006

המסיונרים מציגים תוכנית כיצד "לכבוש" את קראון-הייטס

המיסיונרים: "הקהילה החרדית בברוקלין ובפרט בשכונת קראון-הייטס הייתה סגורה עד כה, אך כעת יש לנו תכניות חדשות ואסטרטגיה חדשה בעזרתה נשתדל להגיע אליהם ■ תכנית הפעולה של המיסיונרים שהגיעה לידי אירגון 'יד לאחים' חושפת שיטות חדשות וייבוא של צוות ישראלי מיוחד להעמקת הפעילות המיסיונרית בקרב הישראלים בניו-יורק. יד לאחים נערך לאיתור מקורות מימון להקמת מערך אינטנסיבי של פעילות סיכול בניו-יורק ■ לסיפור המלא
המסיונרים מציגים תוכנית כיצד
מודעת אזהרה שיד לאחים מפיץ בימים אלו בכל הריכוזים החרדים בניו יורק
"אם חיפשתם הזדמנות לבשר ליהודים, ולא ידעתם כיצד, הרי לפניכם ההזדמנות. אנו מגייסים צוות לסיום האדיר של הפרויקט המיסיונרי שלנו, ביולי 2006, ברחבי ניו-יורק". במילים הללו נפתח העלון המחולק בעצם ימים אלו לבכירי פעילי ותומכי 'היהודים המשיחיים' בניו-יורק לקראת קמפיין מיוחד עליו הכריזו בחודש הקרוב. העלון שהגיע השבוע לידי ארגון הפעילים יד לאחים, הארגון הניצב בחזית המאבק במיסיון, חושף פרטים מדויקים ומצמררים על אופי הפעילות המיסיונרית בעוד שבועות אחדים.

לפני הפירוט של התכנית הקבועה, בא דיווח מדויק של הפעילות המיסיונרית עד כה. "בחמש וחצי השנים האחרונות, הפעלנו את הפרויקט המיסיונרי הגדול ביותר בהיסטוריה של הכנסיה שלנו, 'יהודים למען אותו האיש'. הכשרנו מיסיונרים מקצועיים ומתנדבים ושלחנו אותם לכל עיר מחוץ למדינת ישראל, אשר בה גרים יותר מ-25 אלף יהודים".

"אלה הן קצת מהתוצאות המעודדות: חולקו יותר- 13.5 מיליון פלאיירים. נוצרו 50 אלף קשרים חדשים, מהם 13,640 יהודים. התפללו עם 5,420 אנשים לקבל על עצמם את המשיח, מהם 956 יהודים". לאחר הנתונים הללו – פורשים המיסיונרים את תכנית הפעולה הקרובה שלהם.

גולת הכותרת של תכנית הפעולה היא הפעילות שמתכננים המיסיונרים בקרב, "יהודים תלמידי חכמים, חסידים וליטאים": "הקהילה החרדית הייתה סגורה לבישור עד כה, אך כעת יש לנו תכניות חדשות ואסטרטגיה חדשה בעזרתה נשתדל להגיע אל כ-300 אלף בתי אב חסידיים בניו-יורק, וכן לאלפי יהודי שכונת קראון-הייטס".

כך הם כותבים במילים מפורשות: "התפללו על זה שנצליח לחדור עם 'הבשורה' לברוקלין ויחד נרים את קרנו של אותו האיש ליהודים תלמידי חכמים, חסידים וליטאים, וכן יהודים דוברי רוסית".

תכנית הפעולה נחלקת לשכונות ולרבעים השונים של ניו-יורק. בפרק העוסק בברוקלין נאמר כי ב"ברוקלין יש 516 אלף יהודים: נדביק מודעות ונציב שלטים בכל האזור. נחלק חומר מיסיונרי ונתקשר לאלפי בתים. המיסיונרים המומחים שלנו יעבדו על פי התכניות המותאמות לחסידים ולדוברי רוסית, כי בברוקלין נמצא הריכוז הגדול ביותר של שתי קהילות אלו".

אחת הפסקאות המדהימות ביותר נוקבת בזהות הפעילים המיסיונרים. "לראשונה בהיסטוריה", מגלה העלון המיסיונרי, "יגיע צוות של 'יהודים ישראלים למען אותו האיש'. בהיותם דוברי עברית הם יעבדו בקרב 200 אלף הישראלים הגרים בניו-יורק. נדביק מודעות בעברית על לוחות המודעות, נחלק חומר בעברית, נקיים קונצרטים, נערוך סקרים, נמלא שאלונים. המודעות שנפיץ ברחובות יהיו בשפה העברית. ונקיים גם ביקורי בית".

בפסקה נוספת העוסקת ברובע קווינס: "ננסה להגיע ל-186 אלף יהודים שגרים בקווינס. ניצור קשר עם הקהילה היהודית באמצעות לוחות המודעות בכל קווינס. נעבור מדלת לדלת כדי לחלק חומר מיסיונרי, נעבור בבתים ונשלח חומר מיסיונרי בדואר. דגש מיוחד יושם על יהודים דוברי רוסית שגרים בקווינס".

יש כאן גם קריאה ליהודים מיסיונריים להשתלב בפעילות ומאיץ גם בגויים שלא לעמוד מנגד. "אם אתה לא יהודי ומבקש להשתתף ולהתנדב, תוכל להתגייס ל'פיקוד העורף'. זה יאפשר לאלו שבחזית להתרכז בצורה טובה יותר בבישור כשהם לא צריכים לדאוג להכנת האוכל, חומר לחלוקה, אריזה, מעקב, ניקיון, כביסה, וכל דבר שיאפשר למבצע לעבור בצורה חלקה".

העלון מסתכם בנימה מעשית וברורה: "על כל משתתף לגייס 1,500 דולר להשתתפות בת שבועיים, 3000 דולר להשתתפות בת חודש, כולל כרטיסי טיסה לניו-יורק, בתי מלון, אוכל, תחבורה מקומית ועוד. אנא התפללו כולכם שנצליח במבצע זה", מפציר העלון המיסיונרי במאמיניו.

בחודש האחרון החלו להיראות ניצני הפעילות המיסיונרית בקרב השכונות החרדיות עם הפצתו של תקליטור מיוחד על אותו האיש שעליו הופיע הכיתוב באידיש: "דער DVD איז ממש מעין עולם הבא" (התקליטור הזה הוא ממש מעין עולם הבא). התקליטור הופץ בדיוור ישיר בקרב כל השכונות החרדיות בניו-יורק. יד לאחים מיהר לפרסם כרוזים שקראו לציבור להשמיד את התקליטור לאלתר ולהזהיר מפניו את כל מי שנחשף לו.

נודע כי במקביל להפצת כרוזי אזהרה בכל רחבי ניו-יורק, יד לאחים מרכז בימים אלו מאמצים לאיתור מקורות המימון להפעלת מערך אינטנסיבי של פעילות סיכול שעליה יהיו אמונים טובי הכוחות והמוחות באגף למאבק במיסיון שמאחוריהם הצלחות מוכחות בשורה של תחומים.
לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
5 תגובות
1.
שרק ימשיכו בקראון הייטס
י"ז סיון ה׳תשס״ו
ויעזבו את היהודים שבאמת בסכנה לנפשם תרתי משמע.

אם הם יבזבזו את כספם ומרצם בקראון הייטס, או במונסי, אפשר להמשיך לישון בשקט, אם הם יתחילו בקרב היהודים הרוסים המהגרים בברייטון ביטש, אז יש מקום לדאגה.

במונסי,וויליאמסבורג, ובקראון הייטס, זה בסדר, שימשיכו שם ויכלו את ממונם שם.
2.
ובקראון הייטס אין יהודים שעלולים להתפתות...
י"ז סיון ה׳תשס״ו
תסתכלו אחורה בהסטוריה היהודית. אלו שהמירו את דתם לא היו בהכרח שוליים. יהודים ממשפחות חשובות בירושלים של לפני 150 שנה המירו את דתם בהשפעת המסיון, אז אתם חושבים שאפשר באמת לשבת רגועים?
3.
למה לא עושים כלום נגד הערוץ המסיונרי ביש...
י"ח סיון ה׳תשס״ו
הערוץ המסיונרי דייסטאר משדר מלפני חודש גם בכבלים וגם בלווין ברחבי ישראל, מגיע ל1.6 מליון בתי אב, נגד החוק, ואף אחד לא עושה כלוווווווווווווום!!!!
4.
ישר כוח גדול ליד לאחים! חזקו ואימצו!
י"ח סיון ה׳תשס״ו
ישר כוח גדול ליד לאחים! אתם לא יודעים איזה עבודת קודש הם עושים!
פשוט אני מכיר סיפור אישית!
5.
ראיתי מסיונר
י"ט סיון ה׳תשס״ו
היום מסתובב בקינגסטון וקראנו לשמירה שהגיעו תוך דקות אחדות וחד מאנשי השמירה התלווה למסיונר עד שהורחק מהמקום אך בדקות הבודדות עד שהגיעו השמירה, הוא הצליח לחלק לכמה אנשים חוברות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.