מערכת COL | יום ט"ז סיון ה׳תשס״ו 12.06.2006

הדאגה והאכפתיות מכל יהודי

בשבוע האחרון, פורסם במספר פורומים ברשת האינטרנט קטע וידיאו מרתק מחלוקת דולרים עם הרבי, בו נראה יהודי מומר שהפך לקתולי בגיל 29 כשהוא עובר בחלוקת דולרים אצל הרבי ומספר לו על ספרים שכתב המיועדים לשכנע יהודים, ר"ל, להמיר את דתם. הגולשים בפורום 'בחדרי חרדים' דנו רבות בקטע הוידאו, וכך כותב אחד הגולשים: "מרגש ומצמרר. הסרט מראה כיצד הרבי מחב"ד מתייחס לכל אדם יהיה ולא משנה מה הוא יהודי, גוי, מומר... לא רק שהרבי מחב"ד לא מגרש אותו אלא מסביר לו בצורה מדהימה כמה שהוא טועה למרות שהוא טוען שטוב לו ככה".לצפייה: לחצו כאן ■ עוד בנושא ותגובות הגולשים ב'כתבה מלאה'
הדאגה והאכפתיות מכל יהודי

במהלך השיחה, מסביר הרבי ליהודי כי יהודי שנולד יהודי נשאר כך כל חייו, ולמרות שהוא אינו מודע למחלתו הוא אכן חולה וצריך בריאות. בסיום השיחה היהודי המומר אומר בהתרגשות "רבי תתפלל עלי...".

רבים מהגולשים בפורום 'בחדרי חרדים' התרגשו למראה הסרט, והנה לקט מהתגובות:

 ■ מדהים ומרתק לראות את אהבתו ודאגתו של הרבי לכל יהודי.

 ■ מן הסתם אחד המסמכים הויזואליים הכי מדהימים שראיתי אי פעם בחיי. לא שמשהו היה מוטל בספק - אך לראות את הרבי הרחום בדרך כלל - כל כך בצורה תוקפנית ואגרסיבית על יסודות המוצקות של היהדות - מראה לכל אחד - שהרבי לא היה מטייח או מחליק ענינים - כשמשהו נגע בציפור נפשו של הבורא עולם וביסודות היהדות - הרי בכל כוחו ועוזו ובלי להחליק מיקד את הדבר בצורה הכי ברורה שהיה.

 ■ אהבתי ביותר את המשפט האחרון שהרבי אומר לו שהוא נוטל את הספר ובכך יימנע מלתת את זה למישהו אחר, ומשליך את זה הצידה בשובבנות עילאית

 ■ שמתי לב לפרט מעניין נוסף שהיה כ"כ אופייני לרבי זצוק"ל. גם המילים החריפות ביותר - נאמרות בנימה שלווה ובשיא הנינוחות.

 ■ ניכר שהיהודי המומר מתרגש. ניתן לשים לב לנשימות שלו שעובדות בקצב מוגבר למרות הנינוחות לכאורה בדיבור שלו. מעניין מה עלה בגורלו אחרי 15 ויותר מהמפגש על הרבי זצ"ל. 

■ אני התרגשתי וגם צמרמורת חלפה בגופי. ואת האמת חיכיתי לכל רגע במתח לראות מה יעשו חסידיו ועוזריו של הרבי. יתנו לו לגמור לדבר או שיעיפו איתו בבעיטה. ואני יסביר לך למה מרגש ולמה מצמרר, מרגש ומצמרר גם יחד כי זה פשוט מאוד מראה איך הרבי מחב"ד מתייחס לכל אדם יהיה ולא משנה מה הוא יהודי גוי מומר הרבי קיבל אותו בצורה יפה ודיבר איתו בצורה שאני לא בטוח שבמקום אחר היו מתייחסים אליו ככה אלא פשוט היו מנפנפים אותו לכל הרוחות, וכאן לא רק שהרבי מחב"ד לא מגרש אותו אלא מסביר לו בצורה מדהימה כמה שהוא טועה למרות שהוא טוען שטוב לו ככה.

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
5 תגובות
1.
מה צונזר?
ט"ז סיון ה׳תשס״ו
מה צונזר בקטע הוידאו בדקה 2.55?
2.
הרבי שלנו
ט"ז סיון ה׳תשס״ו
מדהים לראות כיצד דברי תוכחה נאמרים מתוך אהבה ואכפתיוית כנה
שאין לתאר
אחד ויחיד= הרבי מליובאוייטש זי"ע אמן
3.
רבי אל תעזבנו
ט"ז סיון ה׳תשס״ו
אני בטוח שהיהודי הזה לא ישן בלילה היתהפך על מיטתו מענין לדעת מה איתו היום אני בכל אופן היתרגשתי עד עימקי נפשי
4.
Mendy
י"ח סיון ה׳תשס״ו
Yechi Hamelech! In reality this shows the true strengths of the nasi doreinu to genuinely penetrate the heart of a Jew and teach him that no matter where you may roam you can laways come back home. May we be zoiche to bereunited with our Rebbe teikef umiyad mamush!
5.
אין מילים
י"ח סיון ה׳תשס״ו
זה רבי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מרגש מאוד!!!!!!!!!!!!!!!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.