מערכת COL | יום י"א סיון ה׳תשס״ו 07.06.2006

"ראינו במוחש מסירות נפשם של חסידי חב"ד"

מאות צעדו, בגשם חזק ושוטף, (מהם גם כשלוש שעות לכל צד) לקיים פקודתו של הרבי ולשמח יהודים בחג השבועות. ביקרו בלמעלה ממאתיים בתי כנסת באיזורי נו יורק, בורו-פארק, פלטבוש, ברייטן-ביטש, בנסנהוירסט, קנרסי, סי-גייט, קווינס, ומורד העיר מנהטן. מתפללי ורבני בתי הכנסת לא יכלו להסתיר את התפעלותם ממשתתפי התהלוכות, והזכירו את מסירות נפשם של חסידי הרבי שהגיעו לכל בית כנסת בכדי לשמח את המתפללים ■  לסיפור המלא
(ציור: ר' זלמן קליינמן ע"ה)
למרות הגשם החזק והשוטף ורוחות חזקות צעדו מאות אנ"ש ותלמידי ישיבה ביום הראשון של חג השבועות, להרבה איזורים בעיר נו יורק לקיים את פקודת הרבי לשמח יהודים בחג השבועות. חברי התהלוכה שאורגנה על ידי צעירי אגודת חב"ד המרכזית, נאמו ביותר משתי מאות בתי כנסות בבורו פארק, פלטבוש, ברייטן ביטש, בנסנהוירסט, קנרסי, סי גייט, קווינס ומורד העיר מנהטן.

מתפללי בתי הכנסת והרבנים לא יכלו להסתיר את התפעלותם ממשתתפי התהלוכות. כל הרבנים נאמו בהתפעלות רבה וכולם באותו סגנון כללי, שהיה ידוע להם מראש את מסירות נפשם של חסידי הרבי בעד כל דבר שבקדושה רק שכעת ראו את זה במו עיניהם. "אלו חייליו של הרבי, חיילי בית דוד" אמר הרב שמואל מנחם מענדל בוטמאן, מנהל צעירי אגודת חב"ד המרכזית.

הרבי הטיל על צעירי אגודת חב"ד המרכזית את אירגון התהלוכות, והי' יוצא בעצמו לפתח בית חיינו 770 כשהתהלוכות היו עוזבות את 770, והי' מעודד בידיו הקדושות את השירה והזימרה בעת התחלת התהלוכות.

התהלוכה אורגנה בשיתוף פעולה עם השטרה, על ידי הרב יוסף-יצחק בוטמאן, וצוות של תלמידי התמימים בראשות התמים יהודה בלאטנער שעשו עבודתם במסירות ובמרץ.

בכל מכל בתי הכנסת נאמו משתתפי התהלוכה על המיוחד בחג השבועות במשנתו של הרבי, על הקשר המיוחד שנפעל על ידי מתן תורה בין העולמות העליונים והתחתונים, ועל תכלית ושלימות של מתן תורה לברר את העולם התחתון ולהכין אותו לגאולה האמיתית והשלימה תיכף ומיד ממש.

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
חסידים
י"ב סיון ה׳תשס״ו
בלי לפגע באף אחד וצא"ח זה מוסד של הרבי.
אבל בתהלוכה הלכו חסידים .נקודה.
אפילו אין מקום לתת שמות של קרדיט
ומי שהלךבגשם יבין
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.