מערכת COL | יום י' סיון ה׳תשס״ו 06.06.2006

קיץ חם לילדי ה'רשת': מבצע נושא פרסים

בימים אלו 'רשת אוהלי יוסף-יצחק' יוצאים במבצע רחב-היקף שישתרע על-פני כל החופש ויעודד את התלמידים לשמירת ההרגלים החיוביים שרכשו במשך השנה בביה"ס ■ המבצע יכלול חוברת לימוד ומשימות שעשועונים, וכן טבלה הכוללת פירוט יומי של המשימות הנדרשות ■ לסיפור המלא
קיץ חם לילדי ה'רשת': מבצע נושא פרסים
ילד בקייטנת חב"ד (אילוסטרציה)
בימים אלו, אנו מתקרבים לסיום עונת הלימודים ה'תשס"ו. החופשה הקרבה, הינה חופש מלימודים, אולם לא מתורה ומצוות. רבות דיבר הרבי על הצורך לשמור על קשר עם התלמידים גם בתקופת ה'חופש הגדול'.

"בטח ידברו באופן המתאים ע"ד הכנות לסיום הלימודים בבתי ספר הרשת, ויתנו גם צדה לדרך לתלמידים-ות לימי ההספק בלימודים, ומה טוב שגם בשבועות בחופש יאספו התלמידים איזה פעמים, ובמילא תיהיה אפשרות להזכירם אודות העניינא דיומא, וכמו ג' השבועות, הכנה לחודש אלול וכיו"ב, וגם להזכירם דיני ומנהגי ישראל שבערכם". (אגרות קודש חי"א, עמ' קנ)

ב'רשת אוהלי יוסף-יצחק' מוצאים לנכון לצאת במבצע רחב היקף שישתרע על-פני כל החופש ויעודד את התלמידים לשמירת ההרגלים החיוביים שרכשו במשך השנה בבית הספר. המבצע יכלול חוברת לימוד ומשימות/ שעשועונים, וכן טבלה הכוללת פירוט יומי של המשימות הנדרשות מהתלמידים (כגון תפילה, צדקה וכו').

כדי לדרבן את התלמידים להתמדה והקפדה בלימוד ובמילוי הטבלה, תערך הגרלה בין התלמידים שיגיעו למקומות הראשונים על טיסה לאירופה (בליווי ההורים), וכמו כן, ינתנו פרסי עידוד לשאר הילדים המשתתפים במבצע ושצברו מספר נקודות מינימלי.

הטבלאות והמשימות יופקו במגוון גרסאות וזאת כדי לתת מענה הולם לצרכים המשתנים של בתי הספר: תלמוד-תורה / בי"ס בנים ממ"ד / בי"ס בנות בריכוזי חב"ד / בי"ס בנות – ממ"ד.
לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
he is the best
ט' סיון ה׳תשס״ו
יצחק המתוק אוהבים אותך
2.
מאחור זה המדריך נאבול מלוד
י' סיון ה׳תשס״ו
!!!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.