מערכת COL | יום ח' סיון ה׳תשס״ו 04.06.2006

חסידי חב"ד השתתפו ב'דינר' של הרב צינער

משלחת חסידי חב"ד השתתפו ב'דינר' חגיגי בבורו-פארק לטובת מוסדותיו של הרב גבריאל צינער, הפוסק הידוע ומחבר ספרי ההלכה "נטעי גבריאל". הם הודו לו על הזמן הרב שהוא מקדיש לעניית שאלות בהלכה מאת בתי-חב"ד רבים בעולם. "הרב צינער ניגש אישית לכל אחד מאיתנו וקיבלנו בשמחה", אחד המשתתפים סיפר ל-COL. בהם: הרב לייבל אלטיין, הרב זאב כץ, הרב שמואל בוטמן ועוד ■ לסיפור המלא
חסידי חב
הרב צינער (משמאל) מאזין לנאום הרב אליהו לנדא * צילום ארכיון: אשר ליצמן

קהל גדול ומכובד השתתף לפני שבועיים ב'דינר' חגיגי לטובת מוסדותיו של הפוסק הידוע הרב גבריאל צינער שנערך באולם המלון 'רנסאנס' בבורו-פארק, ניו-יורק. לאירוע הגיעו גם משלחת של חסידי ועסקני חב"ד.

הרב צינער, מחבר סדרת הספרים ההלכתיים "נטעי גבריאל", הוא ידיד קרוב לחסידות חב"ד וזכה לקשר מיוחד עם הרבי. "ביתו פתוח לכל החוגים ולכל השאלות", המנחה הדגיש באירוע. "בין אם זה אברך מהחוגים הליטאיים או חסיד חב"ד".

לשלוחי חב"ד יש היכרות פרטית עם הרב צינער. מרחבי העולם מצלצלים לרב להבהיר שאלות בהלכה ומנהג שהגיעו מאת מקורביהם בבית-חב"ד או יהודי עיר שליחותם. והרב צינער מקדיש אין-ספור שעות להגיע לפתרון ועזרה.

"התקבלנו בכבוד גדול בדינר", אחד המשתתפים החב"דיים סיפר ל-COL. "הרב צינער ניגש אישית לכל אחד מאיתנו וקיבלנו בשמחה".


מודעת ברכה מיוחדת

הרב צינער הוא משתתף קבוע ב"ירחי כלה העולמי", הכנס התורני השנתי של ליובאוויטש שנערך במחנה הקיץ "גן ישראל" בפארקסוויל, ניו-יורק. הנהלת ה"ירחי כלה" אף הכניסה מודעת ברכה ואיחולים חמים לרב בחוברת המיוחדת שיצאה לאור לרגל ה'דינר'.

בין המשתתפים החב"דיים: הרב לייבל אלטיין, מנהל מכון החסידות "היכל מנחם" בבורו-פארק; הרב זאב כץ, גבאי בית-הכנסת 770 וחבר הנהלת המרכז-לענייני-חינוך; הרב שמואל בוטמן, מנהל צעירי-אגודת-חב"ד המרכזית בניו-יורק; הרב נח פוקס, מחבר הספרים "שמחת מלך" על הרמב"ם וגבאי בית-הכנסת 'כולל מניין' בקראון-הייטס; הרב לוי אזימוב, שליח חב"ד בניו-ברונזוויק, ניו-ג'רזי; הרב אהרון גינזבורג, שליח חב"ד בבורו-פארק.

הם הודו לו על הידידות הקרובה והתמיכה ההלכתית שהוא נותן למאות שלוחים.

הרב צינער הוא גם משתתף קבוע בסיום הרמב"ם העולמי שנערך מידי שנה בישיבת "אהלי תורה" בקראון-הייטס. הרב צינער סיפר באחד השנים כי הרבי פעם שאלו במעמד חלוקת דולרים "האם הוא נאם בסיום הרמב"ם". מאז, הרב צינער אמר, הוא מקפיד להשתתף ולנאום באירוע החשוב.

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
אורחים נוספים
ח' סיון ה׳תשס״ו
הרב ליפא ברענען מהזרוע המבצעת של "כינוס השלוחים"
הרב שמעון העכט מברוקלין
הרב אריק ראסקין מברוקלין הייטס
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.