מערכת COL | יום כ"ה אייר ה׳תשס״ו 23.05.2006

היכונו לעצרת המרכזית לרגל ג' בתמוז

צוות ההיגוי והארגון במרכז צעירי אגודת חב"ד, עמל בימים אלו על השלמת התוכנית לעצרת השנתית של יום ההילולא ה-12 של הרבי מליובאוויטש שיחול בעוד חמישה שבועות, ביום חמישי ג' תמוז. בעצרת ישתתפו אלפי חסידי ואוהדי חב"ד, ובאי סניפי בתי חב"ד בארץ ■  משעות הבוקר יפתח לציבור החדר התואם לחדרו של כ"ק אדמו"ר בבית אגודת-חסידי-חב"ד 770 בכפר חב"ד, לאחר שהחדר רוהט בהעתקה מדוייקת לחדר המקורי ב"בית חיינו" שבברוקלין, ניו-יורק ■ לסיפור המלא
היכונו לעצרת המרכזית לרגל ג' בתמוז
חלק מהקהל בעצרת אשתקד ברחבת בית צעירי-חב"ד
בעוד חמישה שבועות, ביום חמישי ג' תמוז יחול יום ההילולא ה-12 של הרבי מליובאוויטש זי"ע, ובצעירי-אגודת-חב"ד נערכים לעצרת הארצית לרגל יום ההילולא ג' בתמוז שתתקיים השנה ברחבת "בית אגודת חסידי חב"ד - 770" בכפר חב"ד, בהשתתפות רבני חב"ד, ראשי הישיבות והמשפיעים ואורחים נכבדים.

צוות ההיגוי והארגון במרכז צעירי אגודת חב"ד, העמל בימים אלו על השלמת התוכנית לעצרת השנתית של יום ההילולא - צופים כי בעצרת ישתתפו אלפי חסידי חב"ד בישראל, ובאי סניפי בתי חב"ד בארץ, המשתתפים בשיעורים ובפעילויות השוטפות כל ימות השנה.

משעות הבוקר יפתח לציבור החדר התואם לחדרו של כ"ק אדמו"ר זי"ע בבית אגודת-חסידי-חב"ד770 בכפר חב"ד, לאחר שהחדר רוהט בהעתקה מדוייקת לחדר המקורי ב"בית חיינו" שבברוקלין, ניו-יורק.

"הכינוס נועד להביא להתעוררות גדולה של ציבור חסידי חב"ד בחיזוק ההתקשרות לרבי ולהרחיב את דרכי הפעולה להגשמת בשורת הגאולה של הרבי" - אומר הרב יוסף יצחק אהרונוב, יו"ר צעירי אגודת חב"ד ויו"ר אגודת-חסידי-חב"ד בארץ.

התוכנית תתואם הן לקהל חסידי חב"ד והן לקהל באי בתי-חב"ד ברחבי הארץ, זאת לאור פניות שהגיעו משלוחים רבים, מנהלי בתי חב"ד בארץ, שביקשו לקיים גם השנה עצרת ארצית גדולה אליה יוכלו להביא את הציבור שלהם, זאת לאור שביעות רצונו של ציבור זה מהעצרות שאורגנו בשנים האחרונות.

השלוחים הדגישו כי הדבר תרם רבות לחיזוק הקשר של המקורבים והמתקרבים לבתי חב"ד, והם מאמינים כי אירוע נוסף מסוג זה יעמיק עוד יותר את הקשר ויעניק להם את התחושה כי הם חלק מקהל גדול וחשוב ההולך באורחותיו של הרבי.

פרטים על העצרת יתפרסמו בקרוב.
לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
5 תגובות
1.
כבר סופר את השניות
כ"ו אייר ה׳תשס״ו
בכליון עיניים הנני מצפה ליום הגדול הזה שכל כך הרבה מאתנו שמחים בו, ועל החלטת הרב אהרונוב שליט"א הנני אומר: "שישו בני מעי שישו"
2.
המבצעים של הרבי
כ"ו אייר ה׳תשס״ו
איך אפשר להגיד שבקרוב נגשים את מה שהרבי אמר על פרסום בשורת הגאולה . הרבי תבע ותובע מכל אחד ואחד לעשות כיכולתו בשביל ביאת משיח אז לכן לא שייך
להגיד שבקרוב נחשוב לפרסם
על בשורת הגאולה
ונקודה שניה למחשבה
ללכת ולפתוח את החדר של הרבי שליט"א בשביל אנשים , אפילו אדם פרטי שנכנסים אליו הביתה לא מסכים שיחטטו בחדרו על אחת כמה וכמה בחדרו של הרבי
שהוא הכי קדוש בעולם

בתקוה שתפנימו את הכתוב ותפסיקו עם כל המנהגים וההמצאות שהיו לא לנחת רוחו של הרבי שליט"א
3.
תודה רבה
כ"ו אייר ה׳תשס״ו
כל הכבוד לצעירי אגודת חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב . שפעם אחר פעם מארגנים ארועים בטוב טעם שרק עושים נחת רוח לרבי ומקרבים את הבשורה שהנה הנה משיח בא.
4.
השנה אין מחלוקת!
כ"ז אייר ה׳תשס״ו
וזה מה שאיכפת לכולם בכלל ולרבי בפרט!

הכינוס השני עושים יום לפני ולא כמו בשנים שעברו ששני הכינוסים היו באותו ערב.

יה"ר שימשיך כך בכל השנים ללא מחלוקת!
5.
זמרוני - תעשה אחדות
כ"ט אייר ה׳תשס״ו
הגיע הזמן שזמרוני וחבר מרעיו וילשאנסקי ושות יעשו אחדות וישתתפו בכינוס שע"י צא"ח - וועד רבי אנ"ש שהוא הגוף הממונה ע"י הרבי לענייני חב"ד באה"ק
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.