מערכת COL | יום כ"ב אייר ה׳תשס״ו 20.05.2006

1200 ילדים בהפנינג ל"ג בעומר של בית חב"ד נס ציונה

ביום שלישי השבוע ארגן בית חב"ד בראשותו של הרב שגיא הר-שפר חגיגת ל"ג בעומר לילדי העיר, החגיגה נפתחה בתהלוכה ססגונית בה צעדו מאות ילדים מרחבת בית חב"ד שברח' ביאליק 2 לאורך רחוב וייצמן לעבר מגרשי הכדורגל שבספורטק העירוני.
1200 ילדים בהפנינג ל
שם התקיימה חגיגת ענק שאליה הצטרפו עוד מאות מילדי העיר והשתעשעו על גבי מתקני שעשועים מתנפחים של זאביק תלם, השתתפו בתחרויות בדוכני הפעלה שהוקמו במיוחד על ידי בית חב"ד, אין צורך לציין שהדוכנים סבבו סביב מצוות, למשל הטלת מטבעות לתוך קופת צדקה ענקית, או לוח מעשים טובים, ועוד.

מספר שיא של 1200 משתתפים נרשמה השנה בארוע שהתקיים בהשתתפות ראש העיר מר יוסי שבו רבני העיר הרב שאול אחרק הרב אברהם צוריאל ורב קהילת חב"ד הרב שגיא הר-שפר.

"השנה נרשמה השתתפות שיא של 1,200 ילדים שבאו מכל שכבות האוכלוסיה" אומרת שייני ברוק האחראית על האירועים של בית חב"ד שארגנה את התהלוכה ומוסיפה "ילדי נס ציונה מכל שכבות האוכלוסיה דתיים וחילוניים ספרדים ואשכנזים אוהבים להגיע לאירועים של בית חב"ד."

הפתעה מיוחדת היתה בכינוס כאשר משפחת ויטורי המוכרת לכל נס ציוני (מפיצוחי ויטורי) הביאו את בנם לרב שגיא הר-שפר שיגזוז לו את שערות ראשו כפי המנהג היהודי שאת שערות הראש גוזזים לילד רק לאחר שהגיע לגיל 3 ועושים זאת בדרך כלל בל"ג בעומר. הרב שגיא הר-שפר הסביר לנוכחים שבני משפחת ויטורי העדיפו לקיים את הטקס בנס ציונה בתהלוכת הילדים ולא במירון כפי שנוהגים בכל תפוצות ישראל מאחר והרבי מליובאוויטש הסביר כי רבי שמעון בר יוחאי נמצא בל"ג בעומר עם ילדי ישראל השמחים ורוקדים בתהלוכות הילדים ביום זה.

בסיום הכינוס התקיים מופע זיקקוי דינור ש'כמעט' יכל להתחרות עם המופע שנערך מאוחר יותר בערב בתל אביב.

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
כל הכבוד
כ"ב אייר ה׳תשס״ו
הרב שגיא הר שפר אין כמוך כל הכבוד תמשיכו כך
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.