מערכת COL | יום י"ח אייר ה׳תשס״ו 16.05.2006

הג'רוזלם פוסט על מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור

העיתון ג'רוזלם פוסט מצטט את הרב מנחם קוטנר ממטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור שאירגנו את תחילת מסע הלוויה של דניאל וולץ הי"ד בישראל. מיד עם פטירתו של דניאל הי"ד התקבלה בקשה ממחלקת השיקום בביטוח לאומי בתל אביב למטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור, להיות לעזר למשפחה בשעתם הקשה מה גם ש"המשפחה רואה בכם גורם תומך בצורה משמעותית מאז הפציעה של דניאל ביום הפיגוע ועד היום" כדברי עובדת השיקום מהביטוח לאומי ■ להמשך הכתבה
הג'רוזלם פוסט על מטה צעירי חב
צוות צעירי חב"ד חברו לבני המשפחה וסייעו בכל פרטי סידורי ההלוויה בישראל ועד המשכו בפלורידה שם יובא לקבורה. צעירי חב"ד לקחו על עצמם את הביצוע הלוגיסטי והאירגון של מסע ההלוויה כמו גם התיאומים עם הגורמים הרלוונטים. החל מליווי הארון מבית הרפואה איכילוב עד לירושלים שם התקיים טקס מרגש בו נשאו דברים בני משפחה רבנים וכן אישי ציבור ושגריר ארצות הברית.

"היתה לי הזכות להיות אבא של דניאל במשך 16 שנה, אך הצטרך 16 שנה כדי לספר עליו כי כל יום של דניאל היה יום מיוחד" אמר בכאב האבא קותי. רגע מרגש היה כאשר התבקש הקהל לעמוד על רגליו ושלא כמקובל בדרך כלל במעמד הלוויה פצחו כל הקהל בשירה אדירה של "אני מאמין" עוצמת הרגשות בשעה זו היתה בלתי ניתנת לתיאור במילים.

בכתבה נשאל הרב קוטנר על כך שביום בו נפטר הנער דניאל הי"ד וולץ חיסל צה"ל את המחבל אליאס אשקאר, בכיר בג'יהאד האיסלמי שתכנן פיגועים רבים בהם גם הפיגוע במסעדת ראש העיר בתל אביב בחול המועד הפסח.

"זה לא יחזיר אלינו את דניאל חזרה, אבל זה בהחלט מעביר מסר ברור לכל מי שזומם להמשיך לפגוע בנו" אומר מנחם קוטנר, מנהל הפעילות של מטה "צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור" שאירגנו את טקס ההלוויה ביום שני. "תפקידו של צה"ל הוא להרתיע ולהגן, ולא רק להגיב אחרי פיגוע. אומר הרב קוטנר.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
המקום ינחם אתכם
י"ח אייר ה׳תשס״ו
לבי לבי על חלליהם...
רק היום למדתי בא השיחות שמשמעות הענין של נחמה בכפליים היא שלא רק שהצער מובן ומקובל, אלא שהצער מתברר לאמיתו של דבר כההיפך הגמור ממנו, כמבואר בתניא.
אשריכם חסידי ושלוחי הרבי שאינכם נרתעים מעבודת השליחות גם במצבים כה קשים.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.