מערכת COL | יום י"ח אייר ה׳תשס״ו 16.05.2006

תל-אביב: 20 תהלוכות ססגוניות וכינוסי אחדות

20 תהלוכות ססגוניות וכינוסי אחדות, בהשתתפות אלפי ילדים והוריהם, התקיימו היום בתל אביב לכבוד ל"ג בעומר ■ האירוע המרכזי התקיים ב"גן מאיר" שבמרכז העיר, בו השתתפו מאות ילדים והוריהם. הרב גערליצקי הפתיע את המשתתפים בהזמינו לבמה ילד תל-אביבי שטרם ערך תספורת ולקול תשואות ערך לו "חלקה" ■ קבוצת הכדורסל "מכבי תל אביב" לקחה זו השנה השנייה חלק בכינוס, ושיגרה לאירוע את השחקנים יניב גרין ושרון ששון ■ לסיפור המלא  גלריית תמונות מאת מאיר דהן - COL
תל-אביב: 20 תהלוכות ססגוניות וכינוסי אחדות
תינוקות של בית-רבן בתהלוכת ל"ג בעומר, היום • צילומים: מאיר דהן, COL
20 תהלוכות ססגוניות וכינוסי אחדות, בהשתתפות אלפי ילדים והוריהם, התקיימו היום בתל אביב לכבוד ל"ג בעומר. האירועים אורגנו על-ידי מרכז חב"ד בתל-אביב, בראשותו של הרב יוסף גערליצקי בשיתוף אגף רבעים ושכונות של עיריית תל אביב.

האירוע המרכזי התקיים ב"גן מאיר" שבמרכז העיר, ובו השתתפו מאות ילדים והוריהם. במקום נערך "הפנינג" שכלל מתקני משחקים ותחרויות ופעילויות יצירה חינוכיות. הרב יצחק ביר מפעילי המרכז והשחקן זבולון מושיאשווילי ("ששי" מהסדרה 'שמש') שהנחו את החגיגה, סיפרו לילדים את סיפורי ל"ג בעומר, ובדרכם המצחיקה והמיוחדת הסבירו לילדים את תוכנו של היום, ואת המסר של "ואהבת לרעך כמוך" המוטו של ל"ג בעומר, חג האחדות.

הרב גערליצקי הפתיע את המשתתפים בהזמינו לבמה ילד תל אביבי שטרם ערך תספורת ולקול תשואות ערך לו "חלקה" וגזז את שערותיו. לאחר מכן פנה הרב גערליצקי אל הילדים, ועודד אותם להיות גאים ביהדותם, ולהמשיך את האחדות הנפלאה ששררה בכינוס לחיי היום-יום.

קבוצת הכדורסל "מכבי תל אביב" לקחה זו השנה השנייה חלק בכינוס, ושיגרה לאירוע את השחקנים יניב גרין ושרון ששון. יניב גרין שחוגג יום הולדת בל"ג בעומר הניח תפילין יחד עם הרב גערליצקי וקרא יחד עם הילדים את הפסוק שמע ישראל. לאחר מכן העניקו השחקנים כדור-סל חתום ע"י שחקני הקבוצה לאחד הילדים שזכה בגורל.

בסיום האירוע צעדו הילדים בתהלוכה ססגונית ומרשימה, כשבידיהם שלטים בעלי מסר יהודי וחינוכי והם שרים שירי ל"ג בעומר במלוא גרונם. בראש התהלוכה צעדו מתופפי צבאות השם שנתנו מופע מרהיב עם התופים והמצלתיים.

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
תודה למארגנים
י"ח אייר ה׳תשס״ו
בתור ידיד טוב לר יצחק ביר ומהיודע מהנעשה בחב"ד מרכז ת"א, הנה ר איצה מוסר נפשו משך זמן רב להצלחת הכינוס שאכן היתה למעלה מן המשוער, יחד עם קבוצת אבריכים ר יחזקאל גבירץ ר שמעון וועקנין, ופרידמן יחד עם המשפיע בישיבה שם הרב מענדל כהן. וחבל! שאין זה מודגש כראוי בכתבה
2.
תגובה ל2
כ"ג אייר ה׳תשס״ו
צודק ב100%
כל ישיבת חזון אליהו השתתפה בעזרה ... וחבל שהאתר לא מציין את זה ...
3.
מתופפים
כ"ו אייר ה׳תשס״ו
ילכו מחיל אל חיל
בעז"ה
החברה
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.