מערכת COL | יום ט"ז אייר ה׳תשס״ו 14.05.2006

הביזיונות שגורמים הקמפיינים הסהרוריים

ה"קמפיין" הסהרורי שעלה בימים האלה על האוטובוסים ברחבי הארץ, והמבזה את שמו של הרבי, מעורר תגובות לעגניות בציבור הרחב. אותם פורקי עול שעומדים מאחוריו ממשיכים במעלליהם, ואינם מצייתים להוראות בית דין רבני חב"ד, שאסר עליהם לערוך את ה"קמפיינים" האלה. דוגמה אחת לחילול השם שהדבר גורם, היא משידור ב'רדיו תל אביב', שבו שתי שדרניות הופכות את כל העניין ללעג ולקלס, וכדי בזיון וקצף ■ התמליל המלא ב'כתבה המלאה'
הביזיונות שגורמים הקמפיינים הסהרוריים

שדרנית : שימי לב, שימי לב, השמים מדברים אליך.

שדרנית : אלי?

שדרנית : אלי גם לצורך העניין. אתמול

שדרנית : השכנים שלי בקושי מדברים אלי, איזה שמים בראש שלך.

שדרנית : הם יותר רחוקים. אתמול יושבת אני בפקק במכוניתי, מביטה, פתאום שלושה אוטובוסים עירוניים ככה עוצרים לידי בנתיב כאילו שממול ותוך כדי שאני חושבת איזה קטע אם בתוך אחד מהם יש מחבל והוא עכשיו יתפוצץ עלי.

שדרנית : טפו.

שדרנית : נכון. הסתכלתי על אחד האוטובוסים והיה כרזה ענקית לקבלת ברכה מהרבי חייג זה וזה וזה וזה. רגע, את יודעת זה רבי, הרבי, המלך המשיח, הרבי מלובביץ.

שדרנית : אה הרבי מלובביץ.

שדרנית : עכשיו אני אף פעם לא קיבלתי ברכה מהרבי, כשהיינו קטנים ההורים שלנו בכלל לא לקחו אותנו להשתטח על קברים או לא הביאו אותנו לנתיבות, ואני חושבת שמגיע לי את זה, את יודע מה? מגיע גם לך, אלוהים, רק אלוהים יכול לעזור לך. רוצה ברכה מהרבי?

שדרנית : בואי נאתגר אותו, את אומרת.

שדרנית : כן. בואי נראה באמת כמה הכל יכול, בואי נתקשר עכשיו נקבל ברכה מהרבי.

שדרנית : ממש עכשיו?

שדרנית : הרגע.

שדרנית : וואו.

שדרנית : כן.

שדרנית : רגע, אני צריכה לחשוב על משהו שאני רוצה

מענה קולי : הרבי מלובביץ שליטא מלך המשיח, לידיעתכם מוקד הברכות פועל בימים א' עד ה' בין השעות עשר בבוקר לשמונה בערב. לבקשת ברכה מהרבי שליט"א מלך המשיח הקישו אחת, לסיפורי ניסים גלויים הקישו שתיים

שדרנית : ניסים גלויים.

מענה קולי : לקבלת דולר ברכה שניתן מידו הקדושה של הרבי מלך המשיח הקישו שלוש. לקבלת מי הנפלאות של הרבי שליט"א מלך המשיח, לגאולה, לרפואה ולכל הישועות הקישו ארבע.

שדרנית : דולר או ברכה?

שליחה של הרבי : ברכה, ברכה, ברכה.

מענה קולי : לבקשת ברכה מהרבי שליט"א מלך המשיח הקישו אחת. לסיפורי ניסים גלויים

שדרנית : אחת.

שדרנית : אחת.

שדרנית : אחת, הקשנו.

מענה קולי : הקישו שלוש.

שדרנית : מה?

מענה קולי : לקבלת מי הנפלאות

שדרנית : הלו! רבי.

מענה קולי : של הרבי שליט"א מלך המשיח

שדרנית : זה מערכת קצת לא מעודכנת.

שדרנית : היא מימי בריאת העולם. רגע, אני חייבת את הברכה שלי.

שדרנית : הייתי, כן, הייתי רוצה ברכה.

שדרנית : גם אני.

שדרנית : הייתי רוצה ברכה שתכלול בתוכה גם בריאות, גם כסף, גם אם אפשר דולרים.

שדרנית : הייתי רוצה ברכה שהוא יאחל לי שאני אצליח להשיג אותו כדי לבקש ממנו ברכה. מה קורה?

שדרנית : יש?

שדרנית : אין.

שדרנית : את רואה, אפילו הקדוש ברוך הוא לא מקשיב.

מענה קולי : לפני בקשת הברכה נוהגים לקבל החלטה טובה בתורה, מצוות ומעשים טובים. יחי אדוננו, מורנו ורבנו מלך המשיח לעולם ועד.

שדרנית : אמן.

שדרנית : יחי המלך.

שדרנית : אוי, מה את מבקשת? אופניים בי.אמ.אקס כמו באפיקומן.

שדרנית : אה, פרנסה, שידוך, בריאות.

מוקדנית : כן

שדרנית : שלום, אני כאן לבקשת ברכה?

מוקדנית : כן.

שדרנית : מה לבקש?

מוקדנית : רק שניה, בסדר?, רק שניה.

שדרנית : בסדר. מה, זאת אומרת סדר עדיפויות, אני מאד רוצה

שדרנית : הרבי יש לו קול נשי...

מוקדנית : רק שניה גברת, רק שניה.

שדרנית : היא פשוט

שדרנית : יחי המלך שלום. זה מלך הפלאפל, בואי נשמע.

מוקדנית : הלו!

שדרנית : הלו!

מוקדנית : כן, מה שמך?

שדרנית : שמי רונה, אני, רגע, אני יכולה לדבר עם הרבי בעצמו?

מוקדנית : אנחנו פותחים ספר של הרבי שבו נמצאים המכתבים של הרבי וזה בעצם ברכה מהרבי בעצמו.

שדרנית : אבל חשבתי שאני ממש מדברת עם הרבי.

מוקדנית : את מדברת עם שליחה של הרבי.

שדרנית : את שליחה של הרבי?

מוקדנית : כן.

שדרנית : מה עושים בשביל להיות שליחה של הרבי?

מוקדנית : פשוט שומעים להוראות שלו וככה מתקשרים אליו ונהיים שליחים שלו. את רוצה לבקש ברכה ממנו?

שדרנית : מה הכי כדאי לבקש?

מוקדנית : כל מה שאת רוצה.

שדרנית : במה הוא הכי טוב?

מוקדנית : הכי טוב זה לבקש שהמשיח כבר יתגלה. אבל

שדרנית : רגע, אבל זה לא המשיח.

מוקדנית : הוא המשיח, כן.

שדרנית : אז הוא התגלה כבר, לא?

שדרנית : הנה אפילו יש לו מספר טלפון נייד.

מוקדנית : נכון.

שדרנית : הוא טוב בזוגיות, בענייני זוגיות?

מוקדנית : כן, בכל העניינים, כל בקשה שאת רוצה מתקבלת בברכה.

שדרנית : אז אפשר ככה לבקש ביני לבין החבר יסתדר שזה יהיה לתמיד, אני לא רוצה, את יודעת, לנקוט במילים
שדרנית : הבעיה היא, אבל הם לא נשואים. השאלה אם הרבי יכול לסדר לה זוגיות טובה בלי חופה וקידושים כי אז הוא קצת יורה לעצמו ברגל.

מוקדנית : או.קיי. ברגע שאת מקבלת על עצמך החלטה טובה שבעזרת השם החיים שלך יהיו חיים על פי דרך התורה והמצוות אז ממילא כל העניינים מסתדרים. בשביל לבקש ברכה מהרבי את צריכה לקחת על עצמך החלטה טובה קטנה, זה לא חייב להיות משהו גדול. אבל משהו קטן להתקדם בתורה ומצוות ועל ידי זה את גורמת לעצמך להיות כלי מתאים לברכה של הרבי, זה כמו כוס, כוס שבורה שברגע שמטפטף גשם לתוכה אז היא לא יכולה להכיל את המים. ברגע שאת מתקנת את הכוס אז המים נקלטים בתוכה. הברכה זה כמו גשם, ברגע שאת מקבלת על עצמך משהו את בעצם עושה את עצמך כלי לברכה של הרבי. אז את יכולה לקבל לעצמך משהו קטן, זה לא צריך להיות משהו גדול.

שדרנית : אני מבטיחה לסדר את החדר.

מוקדנית : או.קיי. זה צריך להיות משהו בענייני תורה ומצוות.

שדרנית : לסדר את החדר תוך כדי שירת תהילים.

מוקדנית : או.קיי.

שדרנית : או.קי.

שדרנית : או, מצוין.

מוקדנית : טוב, מה שמך?

שדרנית : הרבי יכול לבדוק אם אני עושה את זה באמת, או שאני יכולה כאילו סתם להבטיח ולא לעשות.

מוקדנית : הרבי הוא...

שדרנית : לא, אבל הקדוש ברוך הוא רואה הכל. זאת אומרת שבמידה והיא תבטיח והיא לא תקיים, היא בצרה.

שדרנית : הברכה לא תתקיים.

מוקדנית : או.קיי. מה השם של אימא שלך?

שדרנית : אני לא יכולה להגיד, זה נורא אישי. שרה, כמו שרה אימנו שהיא האימא של כולנו.

שדרנית : שפעם נקראה שריי.

מוקדנית : או.קיי אני פותחת לך.

שדרנית : שריי צוריאל. מה את פותחת? רגע.

מוקדנית : תגידי אחרי: יחי אדוננו

שדרנית : יחי אדוננו.

מוקדנית : מורנו ורבנו

שדרנית : מורנו ורבנו

מוקדנית : מלך המשיח

שדרנית : מלך המשיח

מוקדנית : לעולם ועד.

שדרנית : לעולם ועד.

מוקדנית : או.קיי.

שדרנית : אמן.

שדרנית : היא לא אמרה להגיד אמן.

שדרנית : אוי. שיט. אוי סליחה שאמרתי שיט.

שדרנית : אוי סליחה.

מוקדנית : או.קיי. הרבי כותב לך

שדרנית : הרבי כותב לי?

מוקדנית : כן. בהחלט. רוצה לשמוע?

שדרנית : כן. רונה, הרבי כתב לך, אולי תקשיבי.

שדרנית : כן.

מוקדנית : או.קיי, שלום וברכה, בביקורו של מר שז"ר כאן שוחחנו על דבר ביקור אחדים מתלמידי תומכי ... הרבי כותב לו על הביקור של מר שז"ר אצלו בארץ הקודש, או.קיי. שניה,

שדרנית : אני לא הבנתי כלום בינתיים.

שדרנית : לא, זה כשתתחילי לשנן תהילים את תתחילי להבין, זה כל העניין.

שדרנית : את יודעת שאני יודעת את פרק קלז בעל פה?

שדרנית : כל הכבוד.

שדרנית : למדתי את זה

מוקדנית : או.קיי. הרבי כותב לך על זה שהרבה זמן לא כתבת אליו והוא מתפלא על זה, כי כמה פעמים הוא ביקש שתכתבי אליו, אבל בגלל רוב הטרדות וכן, או.קיי מגיעים

שדרנית : תשמעי, אני חייבת להגיד שהרבי נשמע בדיוק כמו האימא הפולניה שלי. לא כתבת, לא התקשרת, למה את לא באה.

מוקדנית : או.קי. תדעי לך שהרבי הוא בעצם אבא של כל עם ישראל, הוא דואג לך בדיוק כמו שאימא שלך דואגת לך.

שדרנית : אבל חשבתי שהקדוש ברוך הוא האבא של כולם.

מוקדנית : נכון. והרבי הוא השליח שלו.

שדרנית : אה, אז הוא לא האבא, הוא כאילו הדוד הנחמד. או.קי אני מבינה שהמטאפורה הזאת לא מדברת אליך.

מוקדנית : הנה יש לך כאן, הנה אני רואה כאן את התשובה, הרבי כותב כאן על נשואי בתו שתחיה שהיא תהיה בשעה טובה ומוצלחת ולבניין בית בישראל בניין עדי עד על יסודי התורה והמצווה. פשוט מדהים, זה מה שפתחתי לך וזה מה שיצא.

שדרנית : אבל מה מדהים בזה? לא הבנתי.

מוקדנית : הרבי כותב כאן שחתונה תהיה בשעה טובה ומוצלחת.

שדרנית : סליחה שניה, את יכולה לאטום את האוזניים שנייה כי זה ביני לבין רונה. רונה, כלבה, את נשואה כבר, אוי סליחה

שדרנית : אוי, היא סגרה, היא חשבה, את לא, את עכשיו...

שדרנית : אני מצטערת, אנחנו פה בשבילי ואני לא נשואה, את כבר נשואה ולקחת את הברכה עליך, עכשיו מה? יש לך אקסטרה, תוכלי להתגרש ולהתחתן עוד פעם.

שדרנית : אז אני אתן לך את בעלי שיחיה.

שדרנית : תתני לי את הברכה שלך.

שדרנית : רגע, אני רק רוצה להסביר מה קרה עכשיו, הייתה שליחה של השליח, הרבי הוא השליח ולשליח יש שליחה. את קראת לה כלבה

שדרנית : סליחה

שדרנית : וגרמת לה לנתק את הטלפון.

שדרנית : סליחה.

שדרנית : הייתי באמצע ברכה, את לא יודעת לפרגן לי ברכה מהרבי?

שדרנית : סליחה, רונה, אני חשבתי שאנחנו נקבל ברכה מהרבי, לייב. אני קצת מאוכזבת.

שליחה של הרבי : לייב? הרבי ''איז דד בייבי''.

לכתבה זו התפרסמו 33 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
33 תגובות
1.
שניאור.מ
ט"ז אייר ה׳תשס״ו
זה אותו סיפור כמו אם אבן המלך לכל דבר יש מעלות וחסרונות אנשים צריכים להיות מקושרים לרבי
כל הכסף שהולך על הדבר מלכות המזויף ילך לפרסום שיחות של הרבי
אומר בפרשת שופטים תשנ"ב לפרסם לכל אנשי הדור שזכינו שהקב"הבחר ומינה בעל בחירה שהיה שופט ויורא עצות וכו
2.
מה אתם מתרגשים
ט"ז אייר ה׳תשס״ו
זאת תוכנית שעושה צחוק מכל דבר שזז...
זה הקטע שלהן...
שום דבר אצלהן לא רציני,
לכן גם מזה הם עשו צחוק.......

לא צריך להתרגש.....
3.
כולם צוחקים ואני בוכה...
ט"ז אייר ה׳תשס״ו
פעם התקבצו כל אנשי העיירה סביב מישהו לא נורמלי. כולם צחקו עליו חוץ מאשה אחת שעמדה בצד. שאלו אותה האנשים למה את לא צוחקת. השיבה האשה: אם המשוגע לא היה שלי גם אני הייתי צוחקת.
גם כאן מדובר בתכנית הומור שאפשר להתפקע בה מצחוק אבל מה לעשות שהצחוק הוא על הרבי שלי... וד"ל.
4.
אבינו מלכינו
ט"ז אייר ה׳תשס״ו
צריך להתפלל:שלח רפואה שלימה לחולי עמך
5.
Until
ט"ז אייר ה׳תשס״ו
those with the money are convicted and seen as responsible a s the terrorists - we are wasting time
6.
הבהרה
ט"ז אייר ה׳תשס״ו
אני נורא מקוה שתפרסמו את תגובתי חברי COL

קודם כל, אני חושב שאתם יודעים טוב מאד כמוני שאותן אלו שדרניות רק מחפשות לצחוק על כל דבר שזז ברחוב וכאן במקרה הן נפלו ע"ז. ככה שזה ממש לא קשור לכך שזה מה שקורה כתוצא מהפרסום.

שנית, הרבי צעק בתשנ"ב עשו כל אשר ביכולתכם ע"י פרסום ביאת משיח! בשבילכם השיחה הזו לא נוגעת, איפה הייתם כשהרבי אמר זאת? אף אחד לא ביקש ממכם להאמין שהרבי חי או שהוא המשיח. אבל לפחות אל תצאו נגד אלו שמקשיבים לשיחה מתשנ"ב!

המוקד הזה חולל ניסים עצומים אצל מלא אנשים שלא קשורים לזרם החבד"י או לדתי ואני אומר את זה לא מתוך הכרות עם המוקדנים אלא מתוך סיפורים שסופרו לי ע"י חברים ואנשי עמך
7.
m/m
ט"ז אייר ה׳תשס״ו
לא נכון הדבר. יש גם כאלה
הנחספים לידיעה כי הרבי הוא נעלה ויש מענה לכל דורש בשעת צרה.
ע"י פרסום נרחב בכל הכבישים
יעשה טוב לכל המתנגדים אם :
יעשו כולם אגודה אחת ,לאהבת ישראל אמיתית . עד להבאת משיח אמן...
8.
הנה, רואים במפורש שכשאומרים באמת...
ט"ז אייר ה׳תשס״ו
הכל מתקבל.

זו בטח תהיה תגובתם המטורפת וההזויה של השוטים הללו, שלא ראויים להיקרא חבדניקים.
9.
תשובה למ.שניאור
ט"ז אייר ה׳תשס״ו
אתה צודק בהחלט ברגע שהמחנה התמהוני וההזוי יפרסם את הדבר מלכות הנכון ולא יוסיף בדף השער סיסמאות כראות עיניו וכו וד"ל אזי הכל יסתדר, הבעיה שלך מר שניאור, שהיות ולא היה לך את האומץ לצאת לשליחות, אז כדי להרגיע את מצפונך, פתרת את הבעיה בצורה הכי חלקה הן ע"י להג ומלחמה נגד שלוחי הרבי האמיתיים והן פשוט בהכרזה שאתם גם שלוחים ולא היה מבחינתכם מצב יותר טוב בליובאוויטש, גם הרבי חי וקיים בגוף גשמי ממש וגם מ.שניאור וכל הנוכלים הטררוסטיים שעושים הכל כדי להרחיק את המשיח יכולים לעשות ככל העולה על רוחם מבלי שה"חי וקיים" יכול למחות בהם...
ולסיום יתמו חטאים ולא חוטאים...
האויב של תנועת חב"ד זה לא טומי לפיד וגם לא שולמית אלוני אלא מ.שניאור, האדמו"ר מבת ים וכת דילהון...
10.
ירושלים
ט"ז אייר ה׳תשס״ו
אין ספק שדרך הפרסומים על האוטובוסים הקהל מתודע לחבד ומעריץ את פעולותיו.ולא מגיב כפי הספור על השדרניות שלועגות לכל דבר שריח יהדות נודף ממנו.
11.
ואל יבוש מפני המלעיגים
ט"ז אייר ה׳תשס״ו

הלכה בשולחן ערוך...
בכלל ממתי בלויובאוויטש התפעלו ממלעיגים???
12.
אוי מה היה לנו
ט"ז אייר ה׳תשס״ו
אין מילים פשוט בושה
13.
ל -6
ט"ז אייר ה׳תשס״ו
הרבי באמת אמר עשו כל שביכלתכם ,
כוונת הרבי לעשות מסי"נ להביא משיח ,
הדבקת מודעות (שאגב זו הונאת הציבור ) ולהושיב איזה פקידה (לא חכמה בלשון המעטה ) וכן הפצת תמונת הרבי (משיח ) .
כל אלו הם פעולות פשוטות , ואין בהם שום מסי"נ , שלא לדבר על הנזק שעושים ,
אין לאף אחד השגה כמה ביטול תורה ותפילה וחסידות נשפך בישיבת וילישאנסקי בצפת , הוא עצמו כבר לא יכול להם , ימים ולילות הם עסוקים בהדבקת תמונות המביישות את הרבי וחבד
זמרוני ץיק מאידך עוסק באוטובוסים ובהונאת הציבור ,
והצד השווה , שניהם לא עושים מסירות נפש , כפי ההוראה "עשו כפי וכו " לנופף דגלים , סיכות על הבגדים , תמונות , מים קדושים , פלפל חריף , כיפת יחימלך , צעקות והכרזות , לא הם שמקרבים הגאולה , החובה של חסיד היא - להפיץ את "תורת החסידות " ולקרב רחוקים כפי רוראות הרבי במסי"נ , ובקרוב ממש .
14.
מלעיגים
ט"ז אייר ה׳תשס״ו
בשו"ע כתוב לא להתביש מהמלעיגים, אבל כאן אנשים משלנו הם עצמם עושים לעג מהרבי ומהמשיח ע"י המעשים המטורפים והשלטים התמהונים.
יש חובה בתורה לעשות שיהי' שם שמים מתאהב על ידך, ולא ח"ו חילול ה'.
כואב מאד שאנשים אלו חושבים שהם מבינים איך לפרסם ובפועל גורמים בזיון אדיר שאין כמוהו.
צריך להגיד עליהם קאפיטל תהלים, ירחם ה'.
15.
ואל אבוש מיפני המעליגים
ט"ז אייר ה׳תשס״ו
מה שכן לא צריך ליכתוב לברכה מהמשיח אלא צריך ליכתוב לברכה מהרבי מילוביטש
16.
תגובה ל-6 , ובקשה מ-col
ט"ז אייר ה׳תשס״ו
א. בתגובה ל-6 ,אם נדייק בדברי הרבי מ-נ"ב .אז הדברים שנאמרו הם להכין את העולם לקבלת משיח צדקנו!! וזוהי חובתנו כחסידים. אבל ודאי שאין הכוונה להתעסק ולפרסם את זהותו של ה"משיח" וכ"ש וקל וחומר לא בדרך בזויה זו, שודאי אינה בגדר "אופן המתקבל" , אלא להפך היא דרך של חילול השם וחילול שם ליובאוויטש. והנזק שנגרם מכך הוא גדול מנשוא וצריך להוקיע את אלו העוסקים בדבר זה!!! ול-col ,תודה שהבאתם את הידיעה הזו לידעתינו, אבל ישנם מילים,ו/או משפטים שטוב היה אם היו נשמטים מהדיווח, מפאת כבודכם וכבוד האתר!!!
17.
ה ו ר א ת ה ר ב י ?
ט"ז אייר ה׳תשס״ו
לכל לראש יש להבהיר שהפירסום על ביאת המשיח, יכול להיעשות ע"י שלטים:
"להוסיף טוב וחסד כדי לקרב מ ש י ח" או משהו עד"ז.

לא כל פעם שכותבים מסר לציבור, צריך תמונה של ה ר ב י .

ועוד והוא העיקר: באותו שיחה כ"ז ניסן תנש"א, דיבר הרבי - שלמרות כל מה שעשו עד עתה נשארים אנו בגלות
ו ב ע י ק ר גלות פנימי בעבודת ה -

אשר לכן במקום לתלות שלטים שעולה מלירדים (כידוע שבפעם העברה, מכרו ביתו של א מאנ"ש - ה ירחם), היגיע הזמן שנתחיל כבר להביא משיח ע"י תורה ומצוה ועבודת ה.

ורק על ידי זה נצא כולנו מהגלות המר הזה בביאת משיח, תכף ומיד ממש!

א התמימים ב770
18.
עופו מחב"ד כבר
ט"ז אייר ה׳תשס״ו
מאחזי עיניים ומחללי שם שמים.
משחיתים נמאסתם!
19.
השאלה היא, מה המשיחיסטים מרגישים
ט"ז אייר ה׳תשס״ו
כשהם שומעים שהיתה כתבה מזלזלת על הרבי ועל חב"ד (ולדאבוננו, כאלו יש הרבה - וכולם "בזכותם").

האם הם אומרים: "זה רק מיעוט שולי" (מוכר לכם מאיפה שהוא???) - ומראים בעצם שהם לא תופסים כמה הם חיללו את שם ליובאוויטש?

האם הם אומרים: "העיקר שהרבי מלך המשיח שליט"א לעולם ועד מתפרסם" - ואז בעצם הם מוכיחים, שהכבוד של הרבי לא יקר בעיניהם כלל וכלל, וכל מה שהם רוצים זה לפרסם את האגנדה שלהם (לכן, גם, הם ישימו תמונות של הרבי בכל מקום, לא משנה שהם ייקרעו, יתבזו, ירוססו וכו וכו)

או שעוברת להם איזו צביטה בלב ואומרים "אה, חבל שכל העולם לא קלט עדיין את המסר ונהיה חילול השם בגלל זה. אולי פעם הבאה נחשוב לעשות זאת יותר ב"אופן המתקבל".

אני לא יודע למה, אבל האפשרות השלישית נראית לי הכי רחוקה מהמציאות.

וזה בכלל לא שמח, שנוצרה כאן קבוצה גדולה של אנשים, שהרבי לא עומד בראש (וגם לא בסוף) מעיינהם.
20.
מה יהיה הסוף...?
ט"ז אייר ה׳תשס״ו
עשו מהרבי שלנו איזה בבא עם קמעות שכל מי שרוצה לקבל ברכה ל"הצלחת הילדים" ל"זיווג הגון" או לכל דבר אחר פשוט מרים טלפון ומתקשר...
ע"י זה אני חושבת שפשוט מפרסמים את הרבי שהוא משיח וחי וקים בגוף גשמי וכו וכו במקום לקרב אנשים ליהדות לתורה והמצוות... מה שבוודאי יחיש את הגאולה מהר יותר...
אם יותר אנשים יאמינו שהרבי פה בגוף גשמי זה לא יוסיף לקרוב הגאולה אלא יוסיף עוד אדם לזרם של זימרוני וחבריו....

שה יעזור.. וישלח לנו את משיח צדקינו וחיש יסתיימו כל הבילבולים האלה!!!!!
22.
תגובה ל 13
ט"ז אייר ה׳תשס״ו
אני קורא את הכתבה שלך וממש לא מבין מה אתה רוצה מחיילי בית דוד הרבי מלך המשיח שייך לכל עם ישראל גם מיסד תורת החסידות הבעל שם טוב גרם למחלוקת ולכן לא צריך ללמוד מתורתו או לפרסם
נ.ב בתהלוכות ל"ג בעומר יצאו כולם בשילוט לגבי כל המבצעים ולכן המבצע האחרון הוא להכין את בני עירו לקבלת משיח צידקנו ביחד כל עם ישראל .
23.
איפוא המחאה?
ט"ז אייר ה׳תשס״ו
אם אינני טועה, בפעם הראשונה שההוזים הפיצו את הזיותהם ע"ג אוטובוסים, היה מחאה חריפה מכל רבני חב"ד בירושלים, למה לא שומעים עכשיו משהו דומה?

אולי col יעלה צילום של המחאה ההיא
24.
ביזוי הרבי כפשוטו!!!
ט"ז אייר ה׳תשס״ו
ממתי אנו יכולים לברך בשם הרבי ???
זו היא חוצפה גדולה שאין כדוגמתה!!!
המשיחיסטים רק מבזים את חב"ד והרבי, והאנשים התמימים שהולכים שולל בעיניים עצומות אחרי פיתויי הברכות רק מתרחיקים מחב"ד ולא מתקרבים!
אז למשיחיסטים שדואגים להוראות הרבי קחו זאת לתשומת ליבכם.
25.
בושה וחרפה
ט"ז אייר ה׳תשס״ו
הדור הזה שלא הכיר את הרבי באמת חושב שזה חב"ד , ובזכות המשיחיסטים שאבדו כל שייכות לרבנים ולתורת הרבי , שמו ללעג את הרבי ואת תורת לובאויטש
26.
אחדות
י"ז אייר ה׳תשס״ו
כל אחד חושב על עצמו, ורק חושב על מידת ה"נצח" לנצח נגד זולתו, אבל לא זו דרכה של קדושה, ההצלחה בדברים קדושים זה דוקא אחדות, לתת מקום לזולתו ולהתאחד יחד עם זולתו, וזה מביא ברכה כמו שאנו אומרים בתפילה "ברכינו אבינו כולנו כאחד" בגלל שכולנו כאחד לכן ברכינו, והנה כאן מדובר על עינין ברכה רוצים ברכה של הרבי, עוד יותר חשוב האחדות,
כולנו יודעים שהיום חב"ד מחולק בעינין יחי, כולנו בני איש אחד "הרבי" ואילו אומרים יחי, ואילו לא מוסיפים שום דבר על סידור תהילת ה, לכן אם ברכה רוצים צריכים להדגיש במה אנחנו מאוחדים, ולא במה אנו מחולקים, כי בזה יש רק קלולות ח"ו המביא מחלוקת וחורבן - כמו שראינו בעיני בשר ממש [ודי לצרות] אנחנו חייבים לקדש שם הרבי ברבים ולעשות ולהראות לעיני כולם כי בני איש אחד אנו, ולהפסיק בכל מה שנימצא במחלוקת, ורק להדגיש במה אנו בדעה אחיד וכולנו כאחד.
די לתת לשטן לרקוד בינינו.
מהיום חייב להיות השלום והאחדות במחנינו.
ולהדגיש במה אנו אחים.
ובמה דעתינו שווים.
ובמה כולנו מסכימים.
שיהיה שלום וברכה על כולנו.
27.
תגובה ל 25
י"ז אייר ה׳תשס״ו
הם לא משיחיסטים הם יחיניקים. זו חוצפה גדולה לקרוא להם שם קדוש כזה.
28.
בזוי הרבי נ"ע
י"ז אייר ה׳תשס״ו
זה עוד בזיון בנוסף לכיפות ה"יח" לסיכות, ולכל אביזרי המשיחיסטים וגם לסיפורי הדופי ומוגזמות של שיחות הגאולה והנהגות החילול ליובאוויטש על שתי רגלים מקרית גת
29.
ל COL
י"ז אייר ה׳תשס״ו
מאוד נהניתי לראות תגובות מגוונות משתי הדעות ולא רק מאחת.
אני "משיחיסט קיצוני" ועדיין לא ממש אוהב את הקמפיין הספציפי הזה, למרות שבשנים עברו היו קמפיינים על אוטובוסים שכן אהבתי.
אני מקוה שאין אף אחד שמאמין שיש חסיד בעולם ("משיחיסט" או "אנטי") שקם בבוקר וחושב איך להרוס לרעבע את היום... כך שאין פה זדון ולא צריך להגיע לתגובות בסגנון "שיעופו כבר".
נ.ב - אני חושב שלהאזין לרדיו ת"א זה לא ממש חסידי גם לא באיצטלה של "עיתונאות"...
30.
ל -22 ול -26
י"ז אייר ה׳תשס״ו
22 - אל תיתמם ואל תשווה משוגעים לדרך הבע"ש , תלמידי ישיבות משיחי - סטיות לא מפיצים חסידות בעולם כלל , אלא עסוקים בשטויות שמתאימות לבבות מהמין הלא אנושי , שכאלה יש למכביר , לצערינו ולבושתינו במקום להכין את הדור למשיח הם פועלים בדיוק את ההפך , כתושב צפת אני רואה הכל הכל ומקרוב קרוב , ואל תספר לי סיפורים .
ול - 26 : משיח היה בא אם לו היה כדבריך , אך זה לא יתכן ,כי כל דרך המשיחי - סטיות בנויה מכמה כאלו משולי החברה שרצו לבנות עצמם , ולגדל שמם על חשבון קהל התמימים , ובחוצפתם על חשבון הרבי , להוריד קרנו עד עפר ר"ל , ואוי לו למי שעומד בדרכם ומי שלא מסכים להם על ענין גוף גשמי וכו רודפים אותו עד החרמה כולל הרמת יד ר"ל , והפלא הוא שהם אומרים שהרבי כאן ומתנהגים בדרך הפקר ללא הנהגה , וזו סתירה גם סטיה ,
כי אין רבי בקרבם ירחם ה ,
עניין החיות של הרבי צריכה להיות מקוננת (קן צפור) בליבו של כואו"א מהחסידים , ולהתנהג בהתאם , חייבים זאת במסי"נ , ואם בבית יהיה טוב , נוכל ג"כ להפיץ תורת רבינו בחוץ , בקרוב ממש.
31.
משום מה הרגשתי בזוי יותר כשקראתי כתבה זו
י"ז אייר ה׳תשס״ו
מאשר כשקראתי את השלטים באטובוסים.
מעניין למה? זה רק אני ? או שיש עוד כאלה?
32.
ואיפה והאבת לרעך כמוך?
י"ז אייר ה׳תשס״ו
תלמידי ר עקיבא מתו בגלל שלא נהגו זה בזה ושואלים איך יכול להיות שבאמת לא נהגו כבוד זה בזה אלא...
שכל אחד הבין בצורה שונה את דיברי רבו ולכן לא יכל בעת שחברו פירש אחרת את דיברי רבם ועמד על דעתו וזה מה שנא שלא נהגו כבוד זה בזה
ועכשיו שאנו נימצאים בתקופה זו מה לנו ולמחלוקות אלו??

33.
ל -32
י"ז אייר ה׳תשס״ו
אתה מאד צודק , והלוואי שכך היה , וודאי שכולם רוצים כך ,
אבל מה יעשה חסיד של הרבי שרואה חלול רבו , ובזיון כל עניין החסידות , אם הפצת המעינות הפך לכל מיני סממנים שלא ראינו מעולם אצל רבותינו נשיאינו , ממתי השתמשו בחבד במים קד וכד , עוד מעט והמעוז בבת ים יהפך עליה לרגל למכה וציק יהיה מוחמד של הדור ,
קיצור , אולי יש לך עיצה לכל המצב ? לי לא .
34.
שהרבי יעזור...
כ"ג אייר ה׳תשס״ו
אני בתור חסיד חבד...
מתבייש...
מאד מתבייש...
אני לא משיחיסט וגם לא אנטי.
אני מאמין ברבי ואוהב אותו... תפסיקו להתעסק בשטויות... אתם שקועים בלריב... ולא ברבי...
הרבי הוא נשיא, נביא. והוא בטוח צפה את כל זה מראש...
אנחנו עומדים בניסיון... בואו ננסה יחד להחזיק מעמד, ולא ליפול חלילה!!!!

משיח נאו!
רבי, עד מתי?!?!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.