מערכת COL | יום י"ג אייר ה׳תשס״ו 11.05.2006

צעירי חב"ד ממשיכים ללוות את הפצועים

צעירי חב"ד ממשיכים ללוות את הפצועים בתהליך הארוך והקשה, ועל פי המלצת עובדות הסוציאליות בביטוח לאומי מעניקים להם עזרה כדי להקל על מצבם. בין השאר בלט במיוחד המקרה של ניסים תושב פתח-תקווה, בן 50 ואב לשני ילדים, שנפצע קשה ברגל ימין ואינו יכול לדרוך עליה, את תהליך השיקום והפיזיוטרפיה הוא עובר בביתו ■ בבוקר הפיגוע הוא החזיק חלק ממשכורתו במזומן בכיס חולצתו, והיה אמור לשלם חוב לחברת החשמל שעמד בהתראה אחרונה לפני ניתוק. צעירי חב"ד נחלצו לעזרתו, ושילמו עבורו את מלוא החוב ■ לסיפור המלא 
צעירי חב
הרב מנחם קוטנר עם יצחק בן שלוש
צעירי חב"ד ממשיך ללוות את הפצועים בתהליך הארוך והקשה, ועל פי המלצת עובדות הסוציאליות בביטוח לאומי מעניקים להם עזרה כדי להקל על מצבם. בין השאר בלט במיוחד המקרה של ניסים תושב פתח-תקווה, בן 50 ואב לשני ילדים, שנפצע קשה ברגל ימין ואינו יכול לדרוך עליו, את תהליך השיקום והפיזיוטרפיה הוא עובר בביתו.

ניסים שמצבו הכלכלי היה קשה גם קודם הפיגוע, עבד כעובד נקיון באופן חלקי היות והוא עבר אירוע לב בשנת 2004. בבוקר הפיגוע הוא החזיק חלק ממשכורתו במזומן בכיס חולצתו, אך בפיצוץ נקרעה החולצה והכסף נעלם בפיצוץ. באותו היום היה אמור ניסים לשלם את החוב שהצטבר בחודשים האחרונים לחברת החשמל שעמד בהתראה אחרונה לפני ניתוק. בשעה קשה זו ניסים ומשפחתו היו בחרדה שמא יאלצו להשאר בבית חשוך ללא חשמל. צעירי חב"ד נחלצו לעזרתו ובביקור בית שנערך בביתו יחד עם הרב מרדכי גורליק מבית חב"ד בפתח תקוה שילמו צערי חב"ד עבורו את מלוא החוב.

כמו כן, צוות צעירי חב"ד פגשו את יצחק בן 60 תושב נהריה שנפצע קשה ברגל שמאל ומאז הפיגוע כשלושה שבועות שלא ירד ממיטתו. בבירור שנעשה אצל הצוות הרפואי התברר לנו שעקב המכשירים אליו הוא מחובר יצחק זקוק לכסא גלגלים משוכלל ורחב במיוחד ובשלב זה לא ניתן להשיגו באזור בית הרפואה איכילוב.

צעירי חב"ד התגייסו מיד לבירור הענין וכסא הגלגלים נמצא בירושלים ומיד למחרת היום היה ליצחק את הכסא המיוחד עוד באותו היום הרופאים הורידו אותו מהמיטה והושיבו אותו על הכסא, יצחק הודה לצעירי חב"ד בהתרגשות כשדמעות בעיניו, ואמר: חב"ד תמיד יודעת להיות במקום הנכון ובזמן הנכון כשאחרים קצת מתעייפים".

לקריאת הכתבה באנגלית בקרו ב: www.chabadisrael.com
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.