מערכת COL | יום י"א אייר ה׳תשס״ו 09.05.2006

הרב אבן ישראל ערך ביקור נוסף באטלנטה

לא חלפו חודשים ספורים מאז ביקורו הראשון של הרב עדין אבן ישראל (שטיינלזץ) בקהילת חב"ד באטלנטה, ובקהילה החליטו שפעם אחת בהחלט איננה מספיקה. הפעם היה זה סוף שבוע שלם אותו בילה הרב בבתי חב"ד שבעיר. ביקורו הנוסף של הרב אבן ישראל התאפשר אודות לפעילותו הנמרצת של הרב פנחס עלוש, משלוחי הרבי לעיר, שהוא גם אחד מתלמידיו המובהקים של הרב אבן ישראל. לסיפור המלא
הרב אבן ישראל ערך ביקור נוסף באטלנטה
הרב עדין אבן-ישראל (שטיינזלץ)
ביום חמישי נאם כבוד הרב לפני קבוצת סטודנטים מאוניברטיסת "אמורי" המפורסמת תחת הכותרת "הקבלה ויחסי המשפחה", שמירת טהרת המשפחה וחשיבותה ע"פ פנימיות התורה. הארגון המופתי כמו גם הצלחת האירוע נזקפות לזכותו של השליח הרב שניאור-זלמן ליפסקר הפועל גדולות ונצורות בקרב קהל הסטודנטים היהודי הלומד באטלנטה.

ביום שישי ושבת התארח הרב עדין בביתו של הרב עלוש, ובמשך יום השבת נוצלה כל הזדמנות אפשרית להרבצת תורה מפי הרב אבן ישראל, בהשתתפות כמה שיותר חברים בקהילה. ביום שישי בערב היתה זו סעודת שבת מרוממת ומדהימה שיוחדה בעיקרה לקהל הישראלי החי בעיר, בבוקר יום המחרת היה זה שיעור גמרא דף היומי שנמסר מפי הרב, ובצהרי היום היה זה שיעור הלכתי מרתק על גדרה של הגושפנקא שניתנה לחכמים להוסיף ולחדש הלכה בתורה.

במוצאי השבת התקיימה סעודת מלווה מלכה לסיכום השבת המרוממת, בביתו של הרב סבי (שבתאי) ורון מחשובי הקהילה, סעודה והתוועדות שנמשכו עד השעות הקטנות. לסיכום הסכימו כולם שביקורו של הרב אבן ישראל הוסיף ותרם לקידומה והתעלותה של הקהילה והגברת לימוד התורה ביתר חשק והתמדה.

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
sabi
י"א אייר ה׳תשס״ו
your the best!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.