









מערכת COL
|
יום ו' אייר ה׳תשס״ו
04.05.2006
היו ימים
מלחמת יום כיפור. ר' מנשה חדד ור' בנימין מזרחי מניחים תפילין לחייל אי שם בדרום הארץ בשנת תשל"ג.

צילום: שמואל ריבקין
לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות - לקריאת כל התגובות

למקרה שפספסתם
הוסף תגובה
7 תגובות
1.
החזר תגובה
ו' אייר ה׳תשס״ו
התמונה היה בשנים של תשט"ז -יז
אני מזהה את ר אברהם גוטליב שאינו לומד כבר בישיבה לפחות 45 שנה
אני מזהה את ר אברהם גוטליב שאינו לומד כבר בישיבה לפחות 45 שנה
תגובה חדשה
הגב לתגובה


2.
תורת אמת
ו' אייר ה׳תשס״ו
השלישי משמאל נראה לי יחיאל גולדברג ע"ה. (נהרג בתאונה ביחד עם הרב של כפ"ח)
בשורה השניה מצד ימין. הבחור השלישי (לא רואים את כל הפנים) הוא יוסל הרצל.
בשורה השניה מצד ימין. הבחור השלישי (לא רואים את כל הפנים) הוא יוסל הרצל.
תגובה חדשה
הגב לתגובה


3.
הרב הרשל אייזנבך
ו' אייר ה׳תשס״ו
הרב צבי הירש אייזנבך מרמת שלמה בירושלים מחנך דגול רבות בשנים בעיר גנים ובחדר סלונים (עם הפאות החלקות)
הרב בורך אייזנבך (אישתו ז"ל הייתה מכינה קוגל לקידושים)
הבן של המשפיע ר משה יהודה רייכמן ז"ל (במרכז עם הכובע מעוקם)
אך של הרב אברהם הרש כהן ז"ל היה מניח תפילים בכותל רבות בשנים
באותו זמן למד בתו"א האדמו"ר מזוויעל שליט"א אבל הוא לא בתמונה כי הוא היה אוכל בבית והתמונה בחדר אוכל.
חלק גדול הם כיום מיקיר קרתי דירושלים.
תמונה שמכילה הרבה היסטוריה.
הרב בורך אייזנבך (אישתו ז"ל הייתה מכינה קוגל לקידושים)
הבן של המשפיע ר משה יהודה רייכמן ז"ל (במרכז עם הכובע מעוקם)
אך של הרב אברהם הרש כהן ז"ל היה מניח תפילים בכותל רבות בשנים
באותו זמן למד בתו"א האדמו"ר מזוויעל שליט"א אבל הוא לא בתמונה כי הוא היה אוכל בבית והתמונה בחדר אוכל.
חלק גדול הם כיום מיקיר קרתי דירושלים.
תמונה שמכילה הרבה היסטוריה.
תגובה חדשה
הגב לתגובה


4.
עם כובע וחולה לבנה
ו' אייר ה׳תשס״ו
השני מצד ימין זה מיכאל כץ
תגובה חדשה
הגב לתגובה


5.
איך זה
ט' אייר ה׳תשס״ו
שלא מזהים אף אחד
אולי זה לא תורת אמת?
אולי זה לא תורת אמת?
תגובה חדשה
הגב לתגובה


6.
המטבח של תורת אמת למטה בצד שמאל
י' אייר ה׳תשס״ו
נדמה שהשני משמאל זה דוד פישר.
הראשון משמאל אולי ראובן כהן? (אח של ר אברהם הירש?)
הראשון משמאל אולי ראובן כהן? (אח של ר אברהם הירש?)
תגובה חדשה
הגב לתגובה


7.
תשכ"ז
י' אייר ה׳תשס״ו
כך נראה לפי האישים
תגובה חדשה
הגב לתגובה

