מערכת COL | יום ד' אייר ה׳תשס״ו 02.05.2006

המשטרה לכדה מבצע השוד האכזרי בקראון-הייטס

לפני כחודש דיווחנו על השוד האלים שהתרחש בקראון הייטס, במהלכו צעיר שחור היכה בחור חב"ד עד זוב דם על ידי שחבט את ראשו במכונית חונה. השחור נמלט לפני הגעת כוחות ההצלה, יחד עם המכשיר הסלולרי של הבחור. כשבוע לאחר מכן חלה התפתחות בחקירה לאחר שאמו התקשרה לטלפון הנייד ומעבר לקו נשמע קול מופתע מכך שהפלאפון גנוב. הסתבר שהפלאפון מצא את דרכו מיד ליד, כשהמוכרים והקונים גרים באותה שכונה בברונקס. לאחר מבצע משטרתי נעצר החשוד בביצוע השוד המזעזע וגזר דינו יינתן בקרוב.
המשטרה לכדה מבצע השוד האכזרי בקראון-הייטס
דמו של הבחור על המדרכה ועל הדופן האחורי של הרכב כפי שצולם מיד לאחר השוד * צילום: crownheights.info
לפני כחודש, בסמוך לשעה תשע בערב בדיוק במקום שבו נרצח חודש לפני כן ר' אפרים קליין הי"ד, ברחוב קארול וסקנקטדי, בחור חב"די בגיל 14 העונה לשם מענדי, נזקק לשישה תפרים בפיו לאחר שצעיר שחור הטיח את ראשו בעוצמה לרכב שעמד בסמוך.

תושב השכונה שעבר במקום וראה את המתרחש ניסה לעצור את המשך ההתעללות ובד בבד טילפן לעזרה, אולם השחור הבהיר לו בצורה חד משמעית שהוא יהיה הבא בתור. "השומרים" הגיעו למקום במהירות, אך השודד נמלט יחד עם פלאפון, ארנק ומכשיר אייפוד של הבחור. הצלה החישו את מענדי שאיבד את הכרתו בתחילת השוד לבית הרפואה הסמוך, שם נותח בפיו והושאר לאשפוז לצורך מעקב.

כשבוע לאחר האירוע, אמו של הבחור חייגה לטלפון הסלולרי והופתעה לשמוע קול שונה מזה שענה לה מיד לאחר השוד. מי שענה לשיחה לא ידע שהפלאפון נגנב, והחל להסביר שהוא קנה את המכשיר תמורת 40 דולר מצעיר בשם לעוון, שקיבל את הפלאפון מאיסאייה. הם גם ציין היכן איסאייה מתגורר והיכן הם לומדים.

האמא יצרה קשר עם הבלשים המעורבים בחקירה, הם הנחו אותה לארגן פגישה על מנת לקבל את הפלאפון בחזרה. הפגישה נקבעה לשעת ערב מאוחרת בחזית חנות מקדונלד'ס בברונקס. האמא הגיעה יחד עם חברה כשאי שם ברקע מתלווים זוג בלשים. לאחר עשר דקות הופיעו במקום הנער עם הפלאפון ואחותו. הבלשים פעלו בזריזות, ביקשו מהאמא לחזור לרכב ולקחו את הצעירים לתחנת המשטרה הקרובה לתשאול.

הנערה שיתפה פעולה עם החוקרים ובעקבות המידע, מיד לאחר מכן נעצר לעוון שהחליט לשמור על זכות השתיקה. לאחר לילה במעצר הצליחו להוציא ממנו מספיק אינפורמציה על איסאייה שהצליח להתחמק מהמשטרה במשך מספר ימים עד שבוקר אחד, הבלשים זיהו אותו באיזור מגוריו. תושב השכונה שהיה עד לשוד, התבקש לזהות את החשוד, דבר שעשה ללא שהיות והצביע על איסאייה.

ביום חמישי האחרון, הבחור, אמו ותושב השכונה, התייצבו בבית המשפט להעיד את עדותם נגד איסאייה. עד לגזר הדין, איסאייה שחגג לא מכבר את יום הולדתו ה-18, נמצא בבית המעצר.

אתר crownheights.info דיווח על המקרה וביקש להודות למשטרה על המאמץ לפתור לפחות מקרה אחד משלל האירועים שקרו בשכונה.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
wishful thinking
ה' אייר ה׳תשס״ו
Do you really think that even if the suspect will actually make it to trile it will end up with a conviction by 12 jurries of black skin from the bronx? you got to be out of your mind!!!
the way it works in NY is way deferent then what you used to in Kfar Chabad
. so dont promis your readers a speedy conviction
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.