מערכת COL | יום ג' אייר ה׳תשס״ו 01.05.2006

כפר-חב"ד: הנוסעים עזבו את תחנת הרכבת

השיבושים נרשמו בעקבות קריסת מערכת האיתות המרכזית של הרכבת. התקלה יצרה "פקק רכבות" באזור תל-אביב, כולל בכפר-חב"ד וכתוצאה ממנו נאלצה הרכבת לבטל את תנועת הרכבות באזור ■ חיים מכפר-חב"ד סיפר ל-ynet: "הרבה אנשים היו בתחנה אבל רובם כבר עזבו כי הם התייאשו. אף אחד לא הסביר לנו מה הסיבה לעיכוב אבל שמענו שיש תקלה בתל אביב" ■ דובר הרכבת: "נערוך בדיקה כדי לברר מה גרם לתקלה הזו" ■ לסיפור המלא
כפר-חב
שיבושים. תחנת הרכבת בכפר-חב"ד (ארכיון: COL)
הסיוט הגדול של הנוסעים ברכבת: מערכת האיתות המרכזית של הרכבת קרסה הבוקר (יום ב') בתחנת תל אביב-מרכז ובעקבותיה הופסקה תנועת הרכבות במקומות רבים באזור המרכז. התקלה יצרה "פקק רכבות" באזור תל-אביב וכתוצאה ממנו נאלצה הרכבת לבטל תנועת רכבות באזור מכיוון שאין אפשרות לפקח עליהן בצורה ממוחשבת וכן הפיקוח המיכני אינו פועל לפי שעה.

המערכת בתל אביב קרסה בשש וחצי בבוקר וכשעה וחצי לאחר מכן תוקנה התקלה, אולם נרשמו שיבושים בתנועת הרכבות בכל הארץ. גורמים ברכבת עדיין בודקים מדוע לא ניתן היה להפעיל את מערך המסילות בתל אביב בצורה מכנית ולא חשמלית. ברכבת מסרו שכאשר המערך החשמלי קורס ניתן להפעיל מכנית את מערך המסילות באופן שבו כל רכבת מקבלת "מספר" מסילה פנויה והאיתות מתבצע ידנית.

גורמים ברכבת הוסיפו כי ניתן להפעיל את מערך הרכבות למשך מספר דקות לאחר קריסת מערכת האיתות אולם כעבור זמן קצר יש להפסיק את התנועה מסיבות בטיחותיות. רכבות רבות עוברות בתל אביב ועל כן השיבושים באזור השפיעו על תנועת הרכבות בכל רחבי הארץ.

עדיין לא ברור מה גרם לתקלה, וייתכן שטרקטור פגע בכבל של המערכת באחד המקומות. ל-ynet נמסר כי אלפי נוסעים נאלצו למצוא הבוקר פתרונות חלופיים לאחר שהכרוז הודיע על ביטול תנועת הרכבות.

דובר רכבת ישראל, בני נאור, אישר כי חלו שיבושים בתנועת הרכבות, אך מסר כי "הבעיה תוקנה בסביבות השעה 8 בבוקר". לדבריו, הייתה תקלה במערכת האיתות באזור תל אביב שגרמה לעיכובים והפסקות בשעות הבוקר. "מדובר בתקלה טכנית בטכנולוגיה ברמה מאוד גבוהה. בשל העומס אנחנו מעריכים שבתשע בערך כל התנועה תחזור לפעול כרגיל. אין סכנה ונוסעי הרכבת יכולים להיות רגועים. אנחנו נעשה בדיקה מדויקת כדי לברר מה גרם לתקלה הזו", אמר.

חיים מכפר חב"ד סיפר: "חל עיכוב של כרבע שעה ברכבת שלי. הרבה אנשים היו בתחנה אבל רובם כבר עזבו כי הם התייאשו. אף אחד לא הסביר לנו מה הסיבה לעיכוב אבל שמענו שיש תקלה בתל אביב".
לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
7 תגובות
1.
למה לא הסבירו
ג' אייר ה׳תשס״ו
איפה האחראי על משרד התחבורה בכפר .מוליק פנים .קעניג חינוך .רייכמן אוצר . מי תחבורה ....?.
2.
תחנה יפה
ג' אייר ה׳תשס״ו
לרר איזה תחנה מכובדת עשית בכפר .הרבה ישר כוח .
3.
מה הקשר????
ג' אייר ה׳תשס״ו
ל-1 ול-2 מה קשור הסיפור למוליק ולשאר חברי הועד זאת בעיה של רכבת ישראל לא של ועד כפ"ח די נמאס שאתם מנסים כל דבר וכל פגם לשייך לחברי הועד תודה רבה לכם...
4.
ל3 מה אתה רוצה מ2
ג' אייר ה׳תשס״ו
הוא כתב בסהכ שלרר עשה תחנה יפה בכפר מה רע לומר זאת .
5.
למה?
ג' אייר ה׳תשס״ו
מי צריך את הרכבת כבר אח שלי נהרג מזה רוצים שעוד ילדים למות
6.
מה קשור לתחנה יפה לבעייה
ג' אייר ה׳תשס״ו
כל מערך הרכבות בכפר לוקה בחסר
למה אין רכבות מהדרום לכפר
למה יש הרבה בעיות
7.
הרכבת תמיד.........
ד' אייר ה׳תשס״ו
הרכבת תמיד מפשלת, פעם תאמינו או לא, רכבת אחרה לי ערב שבת 1:45 דקות, בושה וחרפה! בכל אופן למי שמתלוננן על התחנה בכפר, אז תדעו לכם שזה בגלל שהכפר זה תחנה שאין בה הרבה נוסעים!!! למה לזלזל במוליק הוא איש נפלא אין כמו COL אגב זאת הבמה להודות על הספירת העומר באתר זה דבר נהדר דבר מצויין בגלל זה אני לא שוכח לספור....
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.