מערכת COL | יום ל' ניסן ה׳תשס״ו 28.04.2006

אתם שואלים, ח"כ מאיר פרוש עונה

חדש ברשת: אתר אינטרנט של ח"כ הרב מאיר פרוש. באתר, מובא קורות חיים, איגרת לגולשים, הודעות לתקשורת, פעילות בכנסת, פעילות ציבורית, מאמרים, פורום ועוד ■ "חשוב לי ליצור דיאלוג עם כל גולש בנפרד", אומר ר' מאיר, "לענות על שאלות, להסביר, להבהיר, לפרש משמעויות" ■ בקורות-חייו נכתב: "פרוש מדגיש כי עמדותיו ודעותיו נגזרות מאמונתו הנאמנה לתורת ישראל, ממורשת אבותיו ומהכוונת גדולי התורה" ■ לסיפור המלא • לכניסה לאתר: לחצו כאן
אתם שואלים, ח
זה נשמע קצת מפתיע, אבל חבר-הכנסת הרב מאיר פרוש פתח אתר אינטרנט לטובת הציבור. וכך הוא מקדים ב"איגרת לגולשים", את מהות האתר.

איגרת לגולשים / מאת ח"כ מאיר פרוש

שלום רב,

הדיונים והויכוחים בנושאי דת ומדינה, תופסים מקום בולט בשיח הציבורי בישראל. האם יש כפייה דתית במדינה? מדוע אין מתירים נישואים אזרחיים? מי צריך את חוק שעות עבודה ומנוחה, האוסר לדוגמה פעילות מסחרית בקניונים בשבת? מהו חוק החזיר, והאם אין בו פלישה גסה ל"צלחת" של האזרח? למה הליך הגיור חייב להתבצע רק עפ"י ההלכה? אלה הם רק מקצת הנושאים על סדר היום שלנו.

אין ספור שאלות חשובות ומסקרנות, זוכות להתעניינות ולתשומת לב של מאות אלפי אזרחים. סוגיות כבדות שהן הליבה של ההתנצחות בזירה הפוליטית, ומרכז מלחמת הדעות על צביונה של המדינה ודמותה של החברה הישראלית.

אתר זה מזמין את הגולשים הפתוחים לדיונים רציניים, כנים וגלויי לב. החתום מעלה פועל בכנסת מכוח אמונה והשקפת עולם, כי לעמנו לא רק עבר משותף – אלא גם מחוייבות ליעדים לאומיים קולקטיביים בעתיד. אנחנו עם בעל מורשת רוחנית משותפת, חוויות וזיכרונות היסטוריים, אפילו בעל תכונות אופי ייחודיות – כמו מסירות נפש, קידוש השם או ערבות הדדית.

מי שרואה במדינת ישראל "מדינה ככל העמים", אין לו יחס מיוחד למדינת היהודים. הוא מתייחס למדינתנו כאל עוד מדינה על הגלובוס, ולא כארץ הקודש. אני מייצג השקפת עולם הרואה במקום הגיאוגרפי בו אנו חיים, את הארץ המובטחת ע"י הקב"ה לעם ישראל. אנו גם נבדלים, לדעתי, מגויי הארצות, מכוח הציווי האלוקי: "והייתם לי סגולה מכל העמים". השקפה זו מהווה נקודת מוצא לדיונים עם הגולשים".

כמובן, שאנצל את האתר הזה לדיווח על פעילותי הפרלמנטרית השוטפת בכל הנושאים האחרים: בכלכלה, בחברה, במדיניות החוץ ובנושאי בטחון. גם בתחומים אלה, דעותיי נגזרות מאמונתי, ממורשת אבותיי ומהכוונתם של גדולי תורה.

דגש מיוחד, יינתן באתר לחשיבות ערך החיים, ונשתדל ליזום בשיתוף הגולשים פעולות להקטנת מימדי הקטל בכבישים.

ובכן, זו היא הזמנה: חשוב לי ליצור דיאלוג עם כל גולש בנפרד – לענות על שאלות, להסביר, להבהיר, לפרש משמעויות. כמובן שכל נושא בסוגיות היסוד, או בשאלות האקטואליה – פתוח לדיון.

(הערה אישית: אודה לך אם לא תגלוש לאתר זה ביום השבת ובמועדי ישראל).

ברוכים הבאים!
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.