מערכת COL | יום כ"ז ניסן ה׳תשס״ו 25.04.2006

קריית-שמונה: המבול פגע בבית-חב"ד

ההצפות בקריית-שמונה לא פסחו על בית-חב"ד במקום, בהנהלת הרב יגאל ציפורי. "שצף מים אדיר נכנס לבית-חב"ד וגרם לנזקים גדולים", סיפר אחד מעובדי בית-חב"ד ל-COL. בית-חב"ד הינו אחד מעשרות בתים וגני-ילדים שהוצפו היום (שלישי) בקריית-שמונה בשל הגשמים הכבדים שגרמו גם לקריסת מערכת הניקוז העירונית. לסיפור המלא
קריית-שמונה: המבול פגע בבית-חב
עצים שנפלו בחצר מעון חב"ד בעיר. משמאל: הרב יגאל ציפורי
עשרות בתים וגן ילדים הוצפו היום (שלישי) בקריית-שמונה בשל הגשמים הכבדים שגרמו גם לקריסת מערכת הניקוז העירונית. צוותי כיבוי מכל האזור הגיעו לעיר על-מנת לשאוב את המים. בשל ההצפות נחסמו מספר רחובות בעיר לתנועה.

ההצפות לא פסחו על בית-חב"ד במקום. אחד העובדים בשיחה עם כתב COL: "לפני מספר שעות התפרצו כמויות אדירות של מים לתוך המקלט שלנו וגרמו לנזקים כבדים ביותר", הוא אומר. "לאחר מספר שעות התגברנו פחות או יותר על הנזקים והחזרנו הכל על מקומו".

גם ותיקי העיר אינם זוכרים מזג אוויר כל כך סוער בחודש אפריל. מאז אתמול בשעה 19:00 ועד לשעות הבוקר נמדדו בעיר כ-85 מ"מ של גשם. בשל ריבוי הגשמים החלו המים לחדור מבעד לדלתות ולחלונות הבתים. שירותי הכבאות גליל עליון-גולן יצאו לעשרות קריאות של אזרחים חרדים.

ראש-עיריית קריית-שמונה, חיים ברביבאי, הפעיל את מערך החירום של העירייה וצוותים מתוגברים של מחלקות השטח יצאו לסייר במקומות המוצפים. כמו-כן מסייעים צוותי העירייה לכוחות ההצלה בפעולות שאיבת המים וחילוץ התושבים מבתיהם וממכוניות ברחבי העיר. "העדיפות שלנו היא לטפל במוסדות החינוך ובבתי הקשישים. הצוותים עושים הכל על מנת לקצר את זמן ההגעה לכל אחד מהפונים", אמר ברביבאי.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
שלט יחי
כ"ז ניסן ה׳תשס״ו
הורידו את השלט יחי מהבית חב"ד ולכן היתה הצפה.....
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.