מערכת COL | יום כ"א ניסן ה׳תשס״ו 19.04.2006

סיוע לנפגעי פעולת הטרור הרצחנית בתל-אביב

על אף חופשת הפסח, יצאו מתנדבי מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור ופעילי בתי חב"ד להגיש סיוע לנפגעי הפיגוע הרצחני בתל-אביב. צעירי חב"ד יגישו סיוע מוראלי לפצועים ולפי הצורך - גם סיוע חומרי. במקביל, נערכים בתי חב"ד בעיר תל-אביב להגביר את הפעילות הרוחנית ופעולות חסד, במטרה להוסיף בחוסנם הרוחני של תושבי העיר. צעירי-חב"ד גייס ומתנדבים, שיבקרו גם בערב החג שביעי של פסח בבתי הרפואה, לבקר את הפצועים, ולסייע להם בכל הנדרש. לסיפור המלא
סיוע לנפגעי פעולת הטרור הרצחנית בתל-אביב

צעירי חב"ד יגישו סיוע מוראלי לפצועים ולפי הצורך - גם סיוע חומרי. במקביל, נערכים בתי חב"ד בעיר תל-אביב להגביר את הפעילות הרוחנית ופעולות חסד, במטרה להוסיף בחוסנם הרוחני של תושבי העיר.

נסיון העבר מלמד כי משפחות רבות נקרעות בשעה זו בין בני המשפחה בבית לבין הנפגע בבית הרפואה, צוות בית חב"ד מהוה עבורם סיוע רב בהספקת אוכל חם לביתם ומתנדבות הדואגות להמשך ניהול הבית.

מנהל המחלקה של צעירי-חב"ד למען נפגעי הטרור הרב מנחם קוטנר סיפר כי בשעות הראשונות שלאחר הפיגוע, שורר בלבול רב, המשפחות מחפשות את יקריהן, ומנסות להתמודד עם הכאב והשכול. כאשר נרגע המצב במעט, מגיעים אל המרכזים הרפואיים, ובתי המשפחות צוותים של צעירי-חב"ד שחלקם הוכשרו במיוחד לשם כך, במטרה להעניק סיוע ראשוני חומרי ונפשי למשפחות הנפגעות. המראות לא קלים, אך אנו נאלצים לצערנו להתמודד איתם פעם אחר פעם. עיקר העבודה שלנו מתמקדת בימים שלאחר ההלם הראשוני, כאשר המשפחות מתחילות לעכל את המצב, ומבקשות סיוע והדרכה.

פרטים לקבלת עזרה

מספר הטלפון של מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור: 03-9607588 שלוחה 169. מספר הפקס: 03-9606169. כתובת האימייל: [email protected]

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.