מערכת COL | יום י"ג ניסן ה׳תשס״ו 11.04.2006

"מי שלא מבקר בכפר, לא יודע מה הוא מפסיד"

"זו שנה שלישית שאני זוכה לביקור כזה אצלכם, וזו הפעם הראשונה שנשאר לי משקע, נפלא - תקוותי שבעתיד ילך ויגבר רגש זה ולוואי ואוכל לשתף גם בני משפחתי, אשר לא יודעים ההפסדים שהם מפסידים" ■ "אני מאמין שעם המטען שבאתי הביתה, ומסרתי על הרשמים שלי, גם אלו השפיעו לטובה בחוג משפחתי ומחוצה לו" ■ לקראת ה'שלושים' לר' איצק'ה גנזבורג ע"ה, מפרסם COL מכתב שכתב עזרא גולני למנוח לפני 40 שנה, בו הוא מספר על חוויותיו מהאירוח בשמחת-תורה בכפר-חב"ד. לא נגענו ■ למכתב המלא
היו ימים: (מימין) הרב משה אדרעי והרב איצ'קה גנזבורג ע"ה בדרכם ל'ופרצת' בצה"ל בטנדר של ר' ישראל קוק ע"ה • צילום: ארכיון COL

למשפחה, לבעל הבית והעזר כנגדו - רוב שלומות.

גם אם באיחור מה, יכתב מכתב זה בלב מלא, ובהרבה הרבה תודה תודה על הכל. קבלת אורחים, יחס, טיפול, וההזדמנות שזכיתי לראות, לשמוע ולהנות מכל שנעשה ביום שמחת תורה בכפר.

זו שנה שלישית שאני זוכה לביקור כזה אצלכם, וזו הפעם הראשונה שנשאר לי משקע, נהדר ונפלא - תקוותי שבעתיד ילך ויגבר רגש זה ולוואי ואוכל לשתף גם בני משפחתי, אשר לא יודעים ההפסדים שהם מפסידים. כמו כל בני האדם אשר לא למדו קצת מענייני חסידות, ואין הם יודעים שישנו עולם עם דרך חשיבה אחרת משלהם, שהיא הרבה יותר נוחה וטובה - לזולת!!

הפעם למדתי מזעיר על משמעותה של שמחה ביום נפלא זה, אם כי רחוק אני מכל אלו משך השנה, יש לי איזה הרגשת שותפים (בעיקר ביום כזה) ועל כל שאר עניינים קטנים שאי אפשר לאמר, וכל מילה רק תקלקל את הטעם הטוב שבעניין שלנו, תודה רבה היו ברוכים וכל אשר השתדלתם והצלחתם - שכרכם.

אני מאמין שעם המטען שבאתי הביתה, ומסרתי על הרשמים שלי בכפר, גם אלו השפיעו לטובה בחוג משפחתי ומחוצה לו. כולם נהנים לשמוע סיפור חי על השמחה הגדולה.

ד"ש מיפה, שאר הבנות והחיל - אבנר. ולהתראות בי"ט... שלכם,

עזרא  


(תודה לגב' פרדי ברוד שסייעה בהכנת הכתבה)

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.