מערכת COL | יום י"ב ניסן ה׳תשס״ו 10.04.2006

"הזדרזו להירשם בבית-חב"ד"

משרד החוץ מזהיר את הישראלים המתכננים לצאת לנפאל והשוהים במדינה כי המורדים מתכוונים להמשיך "עד להודעה חדשה" בשביתה כללית ובהפגנות ברחבי נפאל. שגרירות ישראל בנפאל מבקשת מישראלים השוהים בנפאל להירשם בשגרירות ובבית-חב"ד. לסיפור המלא
מורדים מאואיסטים בנפאל. צילום ארכיון: אי-פי
בעיר קטמנדו ובמספר ערים נוספות נערכו הפגנות חלקן אלימות, למרות העוצר שהוטל על ידי הרשויות. כן הצטמצם מאוד היקף התחבורה הבינעירונית. המפלגות נתמכות על ידי המחתרת המאואיסטית בעקבות הבנות עימה מה-19.3.

המחתרת המאואיסטית חידשה כזכור את הפעולות המזוינות ברחבי המדינה הן כנגד כוחות הביטחון והן נגד משרדי הממשלה. במהלך פעולות אלו נהרגו רבים, חלקם עוברי אורח. הממשלה הטילה עוצר בתוך קטמנדו ובערים נוספות ביניהן לליטפור, קירטיפור ופוקרה. אפשר שבקרוב תכריז הממשלה על מצב חירום.

משרד החוץ ממליץ לישראלים השוקלים נסיעה לנפאל לדחות נסיעות לא חיוניות עד להתבהרות המצב. כמו כן, מומלץ לישראלים השוהים בנפאל להימנע מלהתקרב להתקהלויות ולהפגנות ולהימנע מתנועה בדרכים במועדים בהם מוכרזות שביתות. במקרים של הכרזת עוצר על ידי הרשויות, משרד החוץ מדגיש כי ע"פ ניסיון העבר, העוצר נאכף בקפדנות והפרתו כרוכה בסכנת חיים.

משרד החוץ מציין כי "עד כה תיירים לא היוו יעד לתקיפה, אך ריבוי מעשי האלימות ואקראיותם מגדילים באופן ניכר את הסיכון להיקלע למקום הלא נכון בזמן הלא נכון". שגרירות ישראל בנפאל מבקשת מישראלים השוהים בנפאל להירשם בשגרירות ובבית-חב"ד.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
81234567910111213141516171819
י"ג ניסן ה׳תשס״ו
yiç_iooiàp)à
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.