מערכת COL | יום י"ב ניסן ה׳תשס״ו 10.04.2006

משרד הרווחה במכתב תודה לחב"ד תל אביב

מאות מכתבי תודה מגיעים בימים אלו למרכז חב"ד ממשפחות נזקקות, שחבילת המוצרים שהם מקבלים לקראת הפסח מוסיפה רבות לשמחת החג שלהם. פניות לעזרה מגיעות גם ממשרד הרווחה ומעירית ת"א אשר פונים למרכז חב"ד ת"א לספק סעודות חג וסלי מזון למשפחות במצב כלכלי קשה. כי הם בטוחים שבמרכז חב"ד משתדלים יותר, ודואגים שלכל יהודי יהיה סדר פסח וסעודות חג. לסיפור המלא
משרד הרווחה במכתב תודה לחב
הרב יוסף גערליצקי, יו"ר מרכז חב"ד בת"א, פונה בקריאה לכל הנדיבים בעם, שבזמן קשה זה של מיתון ושפל כלכלי הפוגע מאוד במשפחות רבות, הרי כל מי שמסוגל לעזור ליהודי נוסף, עליו לראות לו לזכות וחובה לסייע בסבר פנים יפות, ולהתאמץ מעל ומעבר לחשבונות רגילים לעזור לארגונים המתעסקים בהענקת קמחא דפסחא לנזקקים, כדי שבכל בית יהודי יהיו מצות יין בשר ודגים וכל הנדרש לסעודת חג יהודית כשרה ושמחה.

בין המכתבים בלט מכתבה של הגב' רוחמה לוי שכותבת להנהלת מרכז חב"ד: "בשנים האחרונות כמעט שכחתי מהי סעודת חג יהודית אמיתית, ובשנה זו, כאשר המצב הכלכלי רק הוחמר, כבר כמעט התייאשתי מלערוך בכלל סעודות בחג, עד שהגיעה החבילה שלכם".

גם הגב' מ. לוסשינוב מודה במכתבה על המצות, היין, דגים, בשר, שמן, פירות וירקות וכל המצרכים שקיבלו בשפע. היא הוסיפה וציינה במכתבה שלאחר קבלת החבילה החליטה לשתף בסעודת ליל הסדר גם את השכנים– משפחה נזקקת נוספת, שהחיים לא האירו להם פנים, ולהזמינם לסעוד על שולחנה. "אני מודה לכם מקרב לב בשמי ובשם משפחתי ובשם השכנים…" סיימה בהתרגשות את מכתבה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.