מערכת COL | יום י"א ניסן ה׳תשס״ו 09.04.2006

"לרבי מליובאוויטש אסור לסרב"

בדיוק לפני שנה, בי"א ניסן תשס"ה, הגיע הרב נתן בוקובזה ע"ה להתוועדות בבית-חב"ד בכפר-סבא וערך מגבית בקרב הקהל בשביל סדרי ליל-הסדר שמקיים בית-חב"ד ■ "כשהזמנתי אותו להתוועדות", מספר בראיון ל-COL יבדלחט"א הרב יוסף-יצחק ליפקין ממנהלי בית-חב"ד, "הוא אמר: 'אם מזמינים אותי לעניין של הרבי וחב"ד אני מיד מגיע', זאת למרות שבאותם ימים הוא היה עסוק בענייני מפעל ה'קמחא דפסחא' האדיר שלו ■ בהתוועדות סיפר על מפגשיו עם הרבי ■ לסיפור המלא
חמימות מיוחדת. הרב נתן בוקובזה ע"ה בבית-חב"ד כפר-סבא
לפני כשנה, ביום הולדתו של הרבי, י"א ניסן תשס"ה, בעיצומם של ההכנות לחג התכנסו מעל 150 איש להתוועדות י"א ניסן בבית-חב"ד בכפר-סבא. אורח ההתוועדות היה המקובל הרב נתן בוקובזה ע"ה מנתיבות שנפטר במהלך שבת-קודש האחרונה.

על הסכמתו של הרב להגיע, למרות שהיה עסוק רבות במפעל 'קמחא דפסחא' האדיר שלו, מספר בראיון ל-COL הערב, שליח חב"ד בכפר-סבא, יבדלחט"א, הרב יוסף-יצחק ליפקין: "כשהתקשרתי אליו והזמנתי אותו להתוועדות, הוא אמר מיד: 'אם מזמינים אותי לעניין של חב"ד והרבי, אני מיד מגיע. לרבי מליובאוויטש אסור לסרב', אמר".

הרב בוקובזה ריתק במשך שעה ארוכה את הקהל בסיפורי מופתים מדהימים על הרבי וסיפר ברגש על חוויותיו מהמפגשים האישים שלו עם הרבי. בסיום דבריו ערך הרב בוקובזה ע"ה מגבית ספונטנית לטובת הסדרים הציבוריים המתקיימים ע"י בית חב"ד בכפר סבא. (במגבית נתרם סכום מכובד של מעל 10,000 ₪).

"היה לו חוש מיוחד להוציא כסף מהאנשים. הוא עשה את זה בחמימות", מספר הרב ליפקין. "לאחר ההתוועדות הוא נתן לי כסף מכיסו האישי לטובת בית-חב"ד".

יהי זכרו ברוך.
לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
6 תגובות
1.
הרב בוקובזה ע"ה איש יקר וחשוב
י"א ניסן ה׳תשס״ו
ת.נ.צ.ב.ה
2.
יהי זכרו ברוך
י"א ניסן ה׳תשס״ו

רב גדול בתורה הלך לעולמו . אבדה גדולה מאוד להרבה מאוד יהודים יקרים. הרב בוקובזה הצליח בצידקתו לקרב , לייעץ, לעודד, לנחם, לרפא, להטיב עם כל אדם שפנה אליו. צדיק גדול בדורו. תנחומי למשפחתו היקרה שלא תדעו עוד צער.- גילה גבעתיים.
3.
כבוד הרב בוקובזה
י"א ניסן ה׳תשס״ו
כבודו ז"ל ריפה ובירך ועזר לי באופן אישי ועוד לאלפי יהודים לא מגיע לא מגיע לו מיסכן צעיר איך איך רב גדול כזה וחשוב כזה ככה הלך לעולמו איך?
4.
RAV BOKOBZA
י"א ניסן ה׳תשס״ו
WE LOLLYOSE A GREATE TSADIK, RAV BOKOBZA GAVE ME A BROHO AND HE SAVE ME FROM A VERRY BAD SITUATION HE WOSE HOLLY HE WOSE MAKING MIRACLES
5.
יהי זכרוברוך
י"א ניסן ה׳תשס״ו
כ"כ רציתי להקיר את הרב בוקבזה ואף פעם לא יצא לי בגלל המרחק .
אני יודעת שהיית צדיק.
6.
אוהב אותךומתגעגע
י"ד ניסן ה׳תשס״ו
אוהב אותך ומעריץ אותך כבוד הרב , אחיין שלך.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.