מערכת COL | יום ה' ניסן ה׳תשס״ו 03.04.2006

צעירי חב"ד מעבירים "סדרים לדוגמא"

צעירי-חב"ד נערכים בימים אלו במלוא המרץ והתנופה לקראת ליל הסדר שיחול בשבוע הבא. סניפים רבים של בתי חב"ד ברחבי הארץ עורכים בימים אלו "סדר פסח לדוגמא", המהווה מעין "חזרה גנרלית" לקראת 'ליל הסדר'. במקביל, עמל צוות אתר האינטרנט של צעירי-אגודת-חב"ד בישראל, להשיב על עשרות שאלות הנוגעות לחג ולמנהגיו, המופנות באמצעות האתר. להמשך הכתבה
צעירי חב
(ארכיון)
סניפים רבים של בתי חב"ד ברחבי הארץ עורכים בימים אלו "סדר פסח לדוגמא", המהווה מעין "חזרה גנרלית" לקראת 'ליל הסדר'. במהלך ההדגמה חווים המשתתפים את התהליך המעניין של 'ליל סדר' ולומדים את ההלכות הקשורות בו. באירועים אלה נוטל חלק ציבור רחב ומגוון, שכולל משפחות שלמות. תגובות חמות מאד,על היוזמה החשובה והמקורית, זורמות לסניפים ולמרכז צעירי-חב"ד.

אתר האינטרנט של צעירי-אגודת-חב"ד בישראל, מוצף בימים האחרונים בעשרות שאלות הנוגעות לחג ולמנהגיו. צוות האתר עמל להשיב לפונים הרבים ומזמין את הגולשים לגלוש למדור המיוחד על חג הפסח.

דרשת שבת הגדול

כמנהג ישראל, שבשבת הגדול דורש הרב בבית הכנסת בדיני הגעלה וביעור חמץ, ומטבל בדבריו בדברי אגדה ובעניני דיומא, מארגנים סניפי בתי חב"ד דרשות בבתי הכנסת הפועלים על-ידי סניפי בתי חב"ד ברחבי הארץ. את הדרשות ימסרו שלוחי חב"ד ורבני הקהילות. הציבור מוזמן.


שאלות על החג – באתר צעירי-חב"ד

אתר האינטרנט המרכזי של צעירי-חב"ד בישראל, מוצף בימים האחרונים, בעשרות שאלות לחג הפסח. כיצד יש להכין את המטבח לפסח? באילו תרופות מותר להשתמש בפסח? מה הן המצוות העיקריות בליל-הסדר, וכיצד מקיימים אותן? – אלו רק חלק מהשאלות עליהם נדרש צוות האתר להשיב לפונים הרבים.

במקביל, עמל צוות האתר, לעדכן מידי יום, את מדור 'חג הפסח' באתר. במדור ניתן למצוא חומר רב ומגוון, הכולל הסברים כיצד לחגוג את חג הפסח כהלכתו, ערב פסח, ליל ה'סדר', קערת הסדר, הידורי פסח, תרופות כשרות לפסח, וכן, מדרשים ואגדות, פרפראות וסיפורים לחג, ואף מתכונים מיוחדים לפסח.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.