מערכת COL | יום א' ניסן ה׳תשס״ו 30.03.2006

הזמינו באינטרנט זוג תפילין בחינם

שירות "בנק התפילין" של חב"ד מרחיב את מעגל היהודים המניחים תפילין מידי בוקר. לאחר שחולקו 3600 זוגות תפילין בחינם ליהודים בשלושים מדינות בעולם, משרד השלוחים בניו-יורק מקים אתר אינטרנט בו ללמוד יותר על המצווה החשובה, סיפורים מרגשים ותמונות של אנשים המניחים תפילין לראשונה בחייהם. וכמובן, ניתן למלא טופס בקשה לקבל זוג תפילין חדש ומהודר בחינם. להמשך הכתבה
הזמינו באינטרנט זוג תפילין בחינם

"בנק התפילין הבינלאומי", השירות המיוחד של חב"ד ליהודים מתקרבים, עושה צעד נוסף להרחבת מעגל היהודים בעולם העושים את מצוות הנחת תפילין מידי בוקר.

אתר חדש שהוקם באינטרנט בכתובת tefillinbank.com ייתן אפשרות לגולשים ללמוד יותר על המצווה החשובה ולשלוח הזמנה לקבל זוג תפילין חדש ומהודר במתנה.

2500 זוגות תפילין כבר חולקו בתוך חודשים ספורים מאז הקמת השירות. בין הנמנעים אפשר למצוא חיילים יהודים המשרתים בעיראק ואפגניסטן הסוערים מחד ולעיירות שלווים במרכז ארה"ב מאידך.

השירות על-שם איל הנדל"ן היהודי צ'רלס קושנר, הוקם על-ידי השליח הרב שלום-בער ליפסקר, מנהל בית-הכנסת "השול" היוקרתי בבל-הרבור בשיתוף עם משרד השלוחים בניו-יורק.

הפעילים מוסרים כי הם כבר שלחו זוגות תפילין למעל שלושים מדינות בעולם, וכי השירות מהווה נדבך חשוב למצבע תפילין שאותו ייסד הרבי בסמיכות למלחמת 'ששת הימים' בישראל.

מתאמי מבצע החלוקה, מוטי זליגסון ושלום-בער גלפרין מספרים על מכתבי תודה של המקבלים שמעידים לא רק על השביעת-רצון מהתפילין עצמם אלא גם מהשפעתם הרחבה יותר על אורח-חייהם של מניחיהם.

באתר החדש שהוקם, נכלל מאמרים, דיווחים וסיפורים מרגשים הקשורים בהנחת תפילין.

האתר גם מציג מפה צבועה שמופיעים בה כל הארצות שבהם נתרמו זוגות תפילין מהבנק. ניתן לצפות באלבום עם תמונות על יוזמות בנושא תפילין מסביב לעולם ותמונות מרגשות על אנשים המניחים תפילין בפעם הראשונה בחייהם. וכמובן, ניתן להזמין זוגות תפילין באתר.

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
2.
לא לישראלים
ב' ניסן ה׳תשס״ו
אם אתם ישראלים, הכתבה הזאת לא מדברת אליכם
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.