מערכת COL | יום כ"ו אדר ה׳תשס״ו 26.03.2006

חגיגה מקורית ליום הולדת ה-40 לשליח חב"ד בקייב

ידידי חב"ד בקייב הכינו הפתעה לשליח חב"ד בעיר הרב משה ראובן אסמן לרגל מלאת לו ארבעים שנה, במסיבה ענקית בהשתתפות כ-500 מתומכי הקהילה. במהלך האירוע התקשר נשיא אוקראינה מר ויקטור יושנקו, להביע איחולים חמים לרב ובירך על פעילותו באוקראינה בעשרת השנים האחרונות. להמשך הכתבה
חגיגה מקורית ליום הולדת ה-40 לשליח חב
הרב אסמן שהובא בסוד הענין ביום האירוע, ביקש להדפיס מאמר חסידות של הרבי נשיא דורנו שנקודות ממנו יחזור בעת המסיבה.

המאמר תורגם לרוסית בידי הרב אסמן והוכנס בקובץ נאה שהוכן בו ביום לקראת האירוע, יחד עם מכתב הרבי לבעלי יום הולדת (בתרגום לרוסית) ועם פתח דבר של הועד המארגן.

האירוע שהונחה בידי אחד מתומכי הקהילה החל בנאום קצר של הרב אסמן שהסביר לקהל את משמעות ענין יום הולדת עפ"י משנתו של הרבי.
לאחר מכן ניגנו הרב והשלוחים את ה"ראסטאווער ניגון" והרב פתח בחזרת המאמר ד"ה בלע המות לנצח, כשהמשתתפים שמסביב מביטים חליפות ברב החוזר את המאמר בעינייים עצומות ובמאמר המתורגם שבידיהם – ומשתוממים...

לאחר מכן הוקרן סרט וידיאו המספר על פעילות חב"ד בקייב בניצוחו של הרב אסמן. הסרט הופק ברמה גבוהה ביותר ועורר בקהל התרגשות מרובה.

באמצע האירוע התקשר אל הטלפון הנייד של הרב אסמן לא פחות מאשר נשיא אוקראינה מר ויקטור יושנקו, שהביע איחולים חמים לרב ובירך על פעילותו באוקראינה בעשרת השנים האחרונות.

הנגן המפורסם היהודי יאן טבצ'ניק הקריא את ברכתו הלבבית של יו"ר האופוזיציה מר ויקטור ינוקוביץ'. סגן ראש עיריית קייב הביא את ברכת ראש העיר והעירייה והגיש לרב אסמן אות הוקרה מיוחד של עיריית קייב.

קונסול ישראל באוקראינה ומולדובה מר אודי בן-עמי נאם בחמימות רבה על הוקרתו את הרב אסמן ופעילותו. "מהרגע הראשון שהגעתי לקייב – ידעתי כי יש לי כאן ידיד אישי" – אמר הקונסול – "הרב אסמן עמד לעזרת הקונסוליה הישראלית בכל מה שהתבקש".

בכניסה לאולם נתלו שלטים עם רעיונות שונים מהתורה ודברי חז"ל הקשורים למספר ארבעים. האחראי על אירגון האירוע היה ר' יעקב זילברמן מנכ"ל הקהילה שהביא להצלחת האירוע בצורה יוצאת דופן.

יצויין כי האוכל באירוע זה הוכן כולו ע"י מסעדת "קינג דייויד" שבהנהלתו של ר' יעקב זילברמן. צוות המסעדה הכין עוגת טורט ענקית שמשקלה כמובן 40 קילו... נדרשו ארבעה אנשים כדי להעביר את העוגה בשלימות לשולחן של בעל השמחה.

יצויין כי בצהרי היום היה אירוע נוסף שנועד בעיקר למבוגרים שבקהילה הנתמכים ע"י מוסדות החסד של הקהילה. החגיגה בליווי צוות כליזמרים עליז נערכה באולם הגדול של בית הכנסת, כשהרב תורם גם סעודת עניים מיוחדת לרגל יום הולדתו.
לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
מזל טוב!
כ"ו אדר ה׳תשס״ו
הרב משה מזל טוב מזל טוב!!
עד 120 ושיהיה לך הרבה נחת ממשפחה מהילדים ומכל הפעילות הגדולה והיפה שאתה עושה בקייב. ושיהיה לך נחת גם מאיתנו ילדי מעון עולים אשר גידלת וחינכת בדרכי חסידות ובסבלנות ואיכפתיות רבה.
אוהב אותך אהבת תלמיד לרבו
שאול אייזנברג - קרית שמונה.
המשפחתי מצתרפת לאיכולי!
תצור בבקשה קשר מתישהו שתהיה בארץ כל כך רוצה לראות אותך!
0506829294
3.
לכבוד הרב אסמן
כ"ח אדר ה׳תשס״ו
מזל טוב אושר ועושר המונמון בהצלחה אוהבים אותך...................
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.