מערכת COL | יום כ' אדר ה׳תשס״ו 20.03.2006

28 נערים חגגו בר-מצווה עם חוג ידידי חב"ד בישראל

טקס בר-מצווה לכבודם של 28 חתני בר-מצווה נערך במוצאי שבת האחרון באירגון חוג ידידי חב"ד בישראל. האירוע נערך בגן אורנים בתל-אביב בתרומתו של בעל האולם מר יוחאי פלג, בהשתתפות הרב הראשי לתל-אביב הרב ישראל מאיר לאו, ראש עיריית ראשון-לציון מאיר ניצן, ומנכ"לית חברת אהמסה פלדות ישראל בע"מ הגב' קרלה גרסיה גרנדוס, שלקחה חסות על האירוע. להמשך הכתבה
28 נערים חגגו בר-מצווה עם חוג ידידי חב
הרב יחיאל מלוב עם אחד מתורמי זוגות התפילין לחתני הבר מצווה

את הערב הנחה ואירגן רב חוג ידידי חב"ד בישראל הרב יחיאל מלוב מראשון-לציון, והוא הונעם על-ידי הזמר החב"די ר' מנדי ג'רופי. את האורחים בלובי האולם קיבלו הרב מלוב, ולצידו דוד בן דוד יו"ר חברת 'מנורה' ויו"ר חוג ידידי חב"ד בישראל, יוחאי פלג, ודב שטרסמסטר. לאחר כניסת חתני המצווה לאולם, החל הטקס המרשים, במהלכו נערך טקס הדלקת נרות וחלוקת זוגות תפילין, על-ידי נציגי משפחות התורמים, וחברי חוג ידידי חב"ד.

הילדים הוזמנו בזה אחר זה יחד עם בני משפחותיהם, להדליק נר ולקבל לידיהן זוגות תפילין מהודרות. נציג החתנים הוזמן לשאת דברי ברכה בשם חברם, והודה לחברי החוג ולרב יחיאל מלוב על האירוע המרגש. כעת הוזמן לשאת דברים, אורח הכבוד בערב, הרב ישראל מאיר לאו, שבמילים חמות ונרגשות דיבר את הילדים, על זכויותיהם וחובתיהם כנערים שנכנסו בעול המצוות.

דברים חמים נשאו גם ראש עיריית ראשון-לציון מאיר ניצן, חבר מועצת העיר ויו"ר ש"ס בעיר הרב אריה כהן, ונציגה של ומנכ"לית חברת אהמסה פלדות ישראל בע"מ הגב' קרלה גרסיה גרנדוס, שלקחה חסות על האירוע.

לקול צלילי התזמורת הוזמנו החתנים בזה אחר זה, לקבל את המתנות המרשימות: תיקים מהודרים, תפילין, סידור, טלית, הגדות לפסח, ומתנות רבות נוספות.

במהלך הערב, הכריז שמואל (סם) אולפינר יו"ר איגוד הקבלנים בישראל הכריז על הענקת מילגה לשלוש שנות לימודים באוניברסיטה לאחד מחתני הבר מצווה.

במהלך הערב הוענקו תעודות הוקרה לתורמים וביניהם לקונסול כבוד של מולדביה בישראל שמואל רויטמן שתרם חדר הנצחה לזכרה של ביתו סוזנה רויטמן ז"ל.

חוג ידידי חב"ד


חוג ידידי חב"ד הוקם על ידי הרב משה סלונים ע"ה לפני יותר מ-15 שנה. שעזב הרב סלונים את הארץ השאיר את ניהול החוג בידיו של הרב יחיאל מלוב מראשון לציון. כיום חברים בחוג כשלוש מאות משפחות, עורכי-דין, כלכלנים, רואי-חשבון ואנשי עסקים רבים - הנפגשים מידי חודש, בביתו של אחד מחברי החוג ושומעים הרצאה מפי הרב מלוב. חוג ידידי חב"ד מפעיל כיום רשת מועדונים וקייטנות לילדים, מארגן בר מצוות לבניהם של שבויי ו'מצוייני' צה"ל, הכנסת ספרי תורה, פעילות עזרה וחסד, ועוד.

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
הידד
כ' אדר ה׳תשס״ו
כל הכבוד לרב מלוב !
מרגש ומרומם נפש.

מידיד מהרכס

2.
יישר כח!!
כ"א אדר ה׳תשס״ו
כה לחי ! קרוב לבבות אמיתי לאידישקייט
הרבי גאה בכם.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.