מערכת COL | יום ט"ז אדר ה׳תשס״ו 16.03.2006

קליפורניה: חב"ד בערב הוקרה ל'נשים יהודיות'

ערב נשים מיוחד ייערך בווסט-הילס ביום ראשון הקרוב כדי "לחזק את זהותן היהודית". בארגון בתי-חב"ד באגורה-הילס ובוואלי, האירוע יציג את גבורת הנשים בתקופת התנ"ך ולאורך הדורות. תופיע גם הגב' ג'ודי ויינגארד, שחקנית מוזיקלית בברודוויי שהתקרבה ליהדות. המשך הדיווח ב'כתבה המלאה'
קליפורניה: חב

במטרה לחזק את הזהות היהודית של ציבור הנשים, שני בתי-חב"ד בקליפורניה מארגנים ערב מיוחד בכותרת הצרפתית "אקספשונס דה לה פם" ביום ראשון הקרוב במרכז הקהילתי ע"ש ברנרד מילקן בווסט-הילס.

הערב יציג מופע בסגנון אופנתי שיכלול שיר וסיפור על גבורת הנשים היהודים מימי התנ"ך ולאורך הדורות. "אנחנו נציג לקהל את הנשים שנלחמו בכל הזדמנות לשמר את העם היהודי", אמרו בבתי-חב"ד באגורה-הילס ובוואלי, בהנהלת הרב משה בריסקי והרב מרדכי אייבינדר.

במרכז הערב תופיעה הגב' ג'ודי ויינגארד, שחקנית במופעים מוזיקליים בברודוויי. לאחר רעידת אדמה בשנת 1994, היא החלה להתקרב לשורשים היהודיים ומשתמש עכשיו בכשרונותיה וקולה הערב להשפיע על נשים יהודיות על-ידי מוסיקה, שירה ודרמה.

"המטרה היא לאחד נשים מכל העדות והסוגים להתחבר לייחודיות של התפקיד החשוב בשמירת היהדות חיה ומתפתחת", אומרים המארגנים. יוצג גם שולחן מתוקים בסגנון הוינאי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.