מערכת COL | יום ט"ז אדר ה׳תשס״ו 16.03.2006

בוגרי צפת התפרעו ב-770 על רקע הניצחון לאגו"ח

הניצחון מוחץ למוסדות הרישמיים של הרבי, במשפט על האחריות לבניין 770 - מרכז חב"ד העולמי השוכן בקראון-הייטס, גרם לאותם אלו שהפסידו במשפט להכות ולהשחית. עשרות מתוועדים וביניהם שלוחים שהתכנסו ב-770 אמש, נאלצו להגן על עצמם מנחת זרועם של בוגרי ישיבת צפת. כזכור, השופט פסק חד-משמעית כי אגודת-חסידי-חב"ד העולמית והמרכז-לענייני-חינוך, שני ארגוני-הגג של תנועת חב"ד, הם האחראים הבלעדיים על הבניין ומכאן יכולתם להציב כל שלט, בכל שפה ובכל מקום בבניין, ואף אחד אחר לא יכול לומר להם אחרת.מיוחד: לפסק הדין המלא באנגלית - לחצו כאן  תרגום בלעדי לעברית של פסק הדין ב'כתבה מלאה'
בוגרי צפת התפרעו ב-770 על רקע הניצחון לאגו
מתוך פסק הדין שניתן אתמול בניו-יורק

הכל החל, כאשר קבוצת פורעים עקרה את לוח האבן של אבן הפינה בכניסה ל-770 שהניח הרבי, ובמקומה ניסו לקבוע בקיר אבן חדשה, ובה התארים ה"משיחיים" בתוספת שליט"א. הלוח הוסר ותוקן, ויומיים לאחר מכן, פרצה במקום מהומה לאחר נסיון להחזיר את האבן למקומה. המשטרה פתחה במעצרים, וחודש לאחר מכן, בתחילת חודש טבת הוחזרה עטרה ליושנה ומצבת השיש סביב ה"אבן הפינה" נבנתה מחדש. המקום גודר על-ידי המשטרה, עיתוני ניו-יורק דיווחו על הפרשה, ונראה היה כי השקט והשלווה חזרו. אך חצי שנה לאחר מכן הגיעו הפורעים, סילקו את השומר מהמקום וניפצו וחיללו את מצבת האבן.

*

הפסק ניתן בבית-המשפט של מחוז קינגז בניו-יורק. השופט: איירא ב. הרקווי
אגודת-חסידי-חב"ד העולמית הוא ארגון-הגג של תנועת חב"ד. היו"ר: הרב אברהם שם-טוב.
המרכז-לענייני-חינוך, הזרוע האחראי על החינוך והשלוחים. היו"ר: הרב יהודה קרינסקי.
קהל חב"ד לובביץ' הוא קבוצת הגבאים של בית-הכנסת הגדול של 770. 
מנדל שארף, יעקב טאלער ובנציון פרישמן הם בחורים ישראלים, בוגרי ישיבת חב"ד בצפת, שנאשמים בעוון השחתת לוח השיש בחזית 770.

*

תרגום פסק-הדין שניתן מבית הדין של מחוז קינגז

הנתבעים – קהל חב"ד לובביץ' מביע את רצונם
1. להסיר את תביעתם של מנדל שארף, יעקב טאלער ובנציון פרישמן מתביעתם נגד 'הקהל'.
2. להסיר את הטענה שכאילו מעשה שלהם הופנה כנגד 'הקהל'
3. להסיר את צו הביניים לגבי השטח הנדון.
4. להורות לנתבעים - מרכז לענייני חינוך להסיר את לוח השיש שהוצב על 784-788 איסטרן פארקוויי
5. לחייב את המרכז לענייני חינוך לשלם את עלויות הקהל להגשת תביעה נגדית לבקשת המרכז להטלת מניעה חוקית בפרשה הנדונה וכן עבור העלות של הפעלת שוטרים לצורך שמירה על תקיפות המניעה החוקית.

הנתבעים מצידם דרשו צו להוראת הגדרה חוקית של בעלות המרכז לענייני חינוך באופן בלעדי על 770 איסטערן פארקוויי ועל הבניינים 748-788 בהתאמה ושל'קהל' לא תהיה אחיזה חוקית בבניינים אלו. כמ-וכן, דרשו הללו צו חוקי שתחייב את הקהל להימנע מכל פעולה בשטחים הנידונים שיש בהם וונדליזם, גניבה, הטרדה, או השגת גבול ביחס לכל השטח הנידון בכלל ובפרט ביחס ללוח שיש החדש שהוצב בו וכן שלא יפריע הנתבע בשום דרך בהצבת לוח שיש לזיכרון ושלא יפריע להנאתו של התובע בכל דרך שהיא מהשהות בשטח המדובר.

הפסק דין ממשיך לתאר באריכות את מהלך העניינים שהחלו מה-10/12/2004 שאז הגיש מרכז לענייני חינוך את התביעה המשפטית למניעה חוקית של שינוי או פגיעה כל שהיא בלוח השיש – לרגל העובדה שבאותו עת הוסר הלוח שבו היה רשום זכרו צדיק לברכה (או זי"ע) שכתוצאה מתלונה במשטרה נעצרו שארף, טאלער ופרישמן בטענה שהסירו את הלוח.

כתוצאה מכך הוציאה השופטת יון לואיס צו שמונע את אפשרותם החוקית של הללו או אחרים מלהפריע להציב את הלוח החדש במקום. מעבר לזה הוציא בית המשפט הוראה למשטרה לדאוג לכך שהצבת הלוח החדש לא תופרע בדרך כל שהיא.

חרף הצו שניתן בתאריך הנ"ל אירע התנגשות בין קהל מסוים שהתאסף בעת ניסיון להצבת לוח השיש החדש ב 12/12/2004 שבעקבותיה נעצרו מספר מתפרעים. במשך החדשים הבאים נעשו ניסיונות נוספים להסרת הלוח וב 28/6/2005 שוב הוסר הלוח ובמקומו נפער חור בחזית הבניין. בינתיים אגודת חסידי חב"ד ו'הקהל' – גוף שנוסד ב 1966 שמתנגד להוספת 'זכר צדיק לברכה' כו' ושהחליט להשתלט על המבנים  748-788  ולקבל החלטות לגבי השימוש בבניינים נדרשו לנושא.

לאחר תיאור קצר על התפתחות חסידות חב"ד ממשיך פסק הדין ומבהיר – האדמו"ר הריי"ץ היה זה שהשתית למעשה את אגודת חסידי חב"ד כארגון באופן חוקי ב- 25/7/1940 בייסוד הארגון נקבע שהגוף יקים, יתחזק וינהל מקום לתפילה בהתאם למנהג החסידות לחברים בארגון למשפחותיהם ולידידיהם ואשר שטח מסוים יירכש לשם מטרות אלו. לאחר שנהפך לתאגיד נרכש בניין 770 שהפך למקום מגוריו של הרבי הריי"ץ, מקום בית הכנסת המרכזי, ומרכז העולמי של אגודת חסידי חב"ד (וחיקויים שלו נבנו ברחבי העולם) ומכיוון שאגודת חסידי חב"ד החזיק בשטר המכר של המבנה הינו הבעלים החוקיים שלו משנת 1940 ועד עצם היום הזה.

כשהסתלק האדמו"ר הריי"ץ ללא בנים ב1940 הוא הותיר אחריו את האדמו"ר מנחם מנדל, חתנו כמנהיג הקהילה החב"דית. והיות ומעבר להתרחבות הקהילה ברחבי העולם התרחבה גם הקהילה המקומית, נוסד ה'מרכז לענייני חינוך' ב 1942 ושימש כזרוע החינוכי של תנועת חב"ד. ה'מרכז' רכש אז את שטר המכר למבנים 784- 788 הסמוכים ל-770 מאת הרב אהרן קליין. המבנים 770-784-788 אוחדו ומשמשים יחדיו כבית הכנסת המרכזי.

המסמך החוקי ממשיך לתאר את גודל מפעליו של הרבי, ומנסה להסביר מדוע בעת ההסתלקות ב 1994 התייחסו אליו חלק מהחסידים כ'משיח' שנותר בחיים ואחרים שלא דגלו כך. המחלוקת בין שני הדעות הרווחות הובילו למחיקה של המלים 'זכר צדיק לברכה' שנכתב על שיש הזיכרון בפתח בית הכנסת. לוח השיש שנמחקו ממנו המלים האמורות נותר על כנו עד נובמבר 2004. וזה הוביל כאמור להזדקקות למעורבותם של שלטונות החוק למנוע פגיעה בלוח חדש שיוצב במקומו. באותו זמן נוסד הפלג המשיחי שפרסם חוות דעת של רבנים האוסרים להוסיף זצ"ל לתיאורו של הרבי.

ב 1999 נעשו ניסיונות כוחניים להשתלטות על חלקים מ 784-788 וזה הוביל את ראשי מרכז לפנייה לערכאות שהורו לכוחות המשטרה להסיר את המשתלטים מן המקום. היות ובית הדין מבין את עומק האלמנטים הרגשיים – דתיים הטמונים במחלוקת הרווחת פסק הדין יינתן אך ורק על בסיס החוק של מדינת ניו יורק. ומתוך כך, לא יואשם בית הדין בהעדפת צד זה או אחר במחלוקת (הרעיונית – דתית).

היות ומגמת ה'קהל' הינה לערב את בית הדין בנושאים דתיים בית הדין מונע מלתת דעתו בנידון מנקודות ראות אלו מכיוון שהוא פועל אך ורק על פי שיקולי חוק של ארה"ב (פדראליים) ושל מדינת ניו יורק מלשקול את הנושא באופן שביקשו הללו. בהתאם ל תוסף (amendment) הראשון של חוקת ארה"ב, נאסר על בתי משפט אזרחיים לחוקק חוקים הנוגעים במחלוקת על רקע דתי הקשורים בעקרונות דתיים.

מאידך, לבתי דין יש אינטרס להגיע לידי פשרה שתרצה את הצדדים ובלבד שבית המשפט לא יתערב בנושאים פילוסופיים ורעיוניים – דתיים. והיות ובידי בית המשפט נתונים מספיקים להגיע לפסק דין מבלי להיכנס לנושאים הרעיוניים –דתיים, בית המשפט דוחה את מגמת 'הקהל' למשוך אותו לתוך הויכוח הדתי המדובר.

אין שום ויכוח על העובדה שאגודת חסידי חב"ד ומרכז לענייני חינוך הינם הבעלים הבלעדיים של הבניינים 770-784-788. עם זאת  חברי ה'קהילה' טוענים שחברי 'אגודה' ומרכז' חייבים לתת את הבכורה ואת כוח ההחלטה לאגודת נאמנות של הקהילה  - הגבאים שהם אלו שזכותם להחליט על תחזוקת וניהול הבניינים, כולל הזכות להציב שיש זיכרון בפתח. אולם 'הקהל' לא הציגה עובדות והוכחות המוכיחות את זכות ההחלטה שלהם לגבי הבניינים מעל ומעבר לזכותם של חברי 'האגודה' ו'המרכז' . 

כאן, ממשיכים השופטים וממיינים ארבעה סוגי מסמכים שעל חברי 'הקהל' להציג על מנת לאמת את הזכות שלהם להחלטות על הבניינים. אין שום סעיף בשטר המכר שנקנה מהרב קליין לגבי מסירת זכות 'נאמנות' כלשהיא. כמו כן, אין שם סעיף במסמכי  היסוד של 'מרכז לענייני חינוך' שמורים על כך שהמרכז מהווה גוף 'נאמנות' לקהילת חב"ד – לובביץ. העובדות היחידות שיכולות להעיד על כך שבניני 784-788 הוחזקו כנאמנות עבור קהילת חב"ד מתייחסים את הבניין שהי'ה ברשותו קליין שלאחר מכן העביר את שטר המכר ל'מרכז'.

ואולם, העדות היחידה שהגישו בני 'הקהל' – באופן של ראיון עם גב' קליין שהודפס בעלון נשי חב"ד בניו יורק ששם צוטטה: "כל מה שנתנו נשאר כירושה" – מלים אלו אינן עדות מספיקה לכך שהרב קליין התכוון שבניינים 784-788 יוחזקו כנאמנות לקהילה החב"דית. ועוד יותר, הרב קליין בעצמו השאיר מסמך שנאמר בו מפורשות שהחזקתו כבעלים של המקום הוא רק בתור בא כוח של המרכז לענייני חינוך ואשר הוא לא העביר כל סכום או חפץ בעל ערך שהוא לשם הרכישה ואשר כל הסכומים נמסרו על ידי ה'מרכז'.

כבעלים של המבנים רשאים 'מרכז' ו'אגודה' להשתמש בבניינים כפי רצונם לכל צורך חוקי. ולכן הבעלים רשאים למנוע ממי שרואים לנכון מלהיכנס לשטח והם רשאים לעשות בשטח כל עניין התואם את החוק שזה כולל, כמובן, הצבת לוח שיש בחזית והעובדה שחלק ממה שנכתב בלוח אינו תואם את הלך רוחם של חלק מהמתפללים אינו רלוונטי לקיום החוק. פסק הדין ההלכתי על איסור להוסיף את המלים ז"ל או זצ"ל לאחר שמו של הרבי  - שמביאה ה'קהילה' משנת 1995 – הינו עניין דתי מובהק אשר בית הדין המחוזי אינו רשאי להתחשב בו.

לאור האמור רואה בית הדין לנכון להתיר את הצבת לוח השיש כפי ראות ה'מרכז' ול'קהל' אין כל רשות לפגוע בה או להציב לוח שיש אחר. בנוסף לכך מזהיר בית הדין שכל היזק שהוא ללוח שיש שיושם כפי ראות עיני ה'מרכז' יגרור אחריו סידרה של בעיות עם החוק, מעצרים כו' היות ופגיעה זו תיחשב כלא חוקית בעליל מכיוון שבית הדין מעביר חסות חוקית עתידית (ולא רק זמנית כבעבר) לשטח המדובר כרכושו של ה'מרכז'. וכל פגיעה בו תידון בחומרה. כמוכן, כל התביעות הכספיות על הוצאות משפטיות של ה'קהל' נדחו והתביעות כנגד שארף, טאלער ופרישמן על פגיעה ברכוש עדיין תקפים. כל שאר הטענות שהגישו חברי ה'קהילה' נדחו.

על החתום, השופט איירא ב. הרקווי

לכתבה זו התפרסמו 68 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
68 תגובות
1.
Mazel Tov
ט"ז אדר ה׳תשס״ו
Wow a sumary Judgement amazing.

Save me a seat on the front row!!!!!!!!!!!


Mazel Tov especially the whole crew and Rabbi Sharfstein!! SHlita

Noach Fox
2.
didan notzach
ט"ז אדר ה׳תשס״ו
yad hachassidim al hoelyonah!
3.
Mazal Tov Mazal Tov
ט"ז אדר ה׳תשס״ו
Didan Notzach
Finally the Rebbes Shul will become a place where the Rebbe will be comfortable again
4.
didan notzach!!!
ט"ז אדר ה׳תשס״ו
the rebbe prevails!!!

5.
BH!!!!
ט"ז אדר ה׳תשס״ו
Thank g-d for this. This is good and iyh the tzfatim will go back to tzfat and stay there!!
Bezalel Kuptchik
6.
mazal tov
ט"ז אדר ה׳תשס״ו
This is great news -- but only it aguch and merkos actually exercise their rights and end the madness that is going on in 770.
It wont be easy...
7.
דידן ד770 נצח
ט"ז אדר ה׳תשס״ו
יד החסידים על העליונה,זהו יום חג לכלל חסידי ליובאוויטש
8.
בתור שליח
ט"ז אדר ה׳תשס״ו
אני מברך על הפסק
סוף סוף ישלחו את הפורעים מקודש הקדשים
9.
למתרגמי העברית המהירים....
ט"ז אדר ה׳תשס״ו
נא לתרגם את הפסק לעברית

מחכים לזה בכליון עיניים
10.
Lchaim
ט"ז אדר ה׳תשס״ו
Gut YomTov. L’chaim
The question is what they are going to do! Before the case that also legally controlled 770! I hope they will finely come to the realization that Chabad cannot continue with 770 the way it is. I heard that there is a Farbi in 770 tonight celebrating the Didan notzach
11.
Mazal Tov! Mazal Tov!
ט"ז אדר ה׳תשס״ו
Wow! AMazing!
I hope that Aguch and Merkos now do what they have to do and finallytake back 770 from the Meshugoim
12.
תרגום
ט"ז אדר ה׳תשס״ו
מי שהוא יכול לתרגם הפסק דין לטובת אלו שלא מבינים אנגלית?
13.
"זה היום עשה ה נגילה ונשמחה בו"
ט"ז אדר ה׳תשס״ו
הננו להזמין את הקהל הקדוש להתוועדות רעים לרגל יום נצחון רבינו על בניין 770, אשר יתקיים בעז"ה בבית המדרש ובית מעשים טובים 770 ברוקלין נוי יורק

ההתוועדות תתקיים היום בשעה 9:30, בהשתתפות אנ"ש תמימים ושלוחים של כ"ק אדמו"ר שליט"א נשיא דורינו


וועד הפועל



"דידן דהרבי נצח"
14.
wake up Chassidim!!!!!!!!!!!
ט"ז אדר ה׳תשס״ו
I remember Hei Teves Clearly. The great joy, the singing, dancing, and L’Chaim.
Why aren’t Chassidim dancing from joy? It is a win for the Rebbe. Cherva!!! L’chaim!
15.
thank yu yudl
ט"ז אדר ה׳תשס״ו
thank yu yudl
16.
את הפסק דין צריך להוריד בפועל
ט"ז אדר ה׳תשס״ו
לא מספיק הפסק דין, צריך ליישם אותו.
השאלה האם כעת יורידו את כל הכרזות שבתוך ה-770 ולא רק את השלט בחוץ ?
כולל את הכרזה שעל ארון הקודש ?
בכל אופן מזל טוב גם בשלב זה.
17.
ב"ה סו"ס
ט"ז אדר ה׳תשס״ו
כאן בישיבה אנו מתוועדים בכל התוקף אנחנו בדרך לנצחון הסופי נגד כל אלו אשר חרפו עקבות משיחך
18.
דידן נצח!!!!
ט"ז אדר ה׳תשס״ו
סוף כל סוף מישהו עושה סדר, וכעת לא יוכלו כל תאבי האקשן למיניהם לעשות ככל העולה על רוחם, אך ורק בגלל שנולדו עם קוצים.
כמה חבל ששופט גוי צריך לומר למופרעים הללו איך מתנהגים ב770 , מקום בו שורה השכינה.
19.
הרבי מתגלה!!!!!!
ט"ז אדר ה׳תשס״ו
זה לא יכול להיות....

וד"ל
20.
The rebbe should be told
ט"ז אדר ה׳תשס״ו
Did anyone go to the rebbes ohel to formally infor the rebbe?

there is a meeting underway right now .

21.
עכשיו הזמן לעשות
ט"ז אדר ה׳תשס״ו
חברה עכשיו כל אחד לוקח דף ועט ושולח פקס למזכירות, בדרישה לעשות משהו!!!
נו אולי מישהו יעלה את מספר הפקס שם!!!
22.
מזל טוב לתנועת חב"ד המעטירה
ט"ז אדר ה׳תשס״ו
זהו יום שמחה לכל אשר בשם יהודי יכונה
היום התחילה המפלה של התנועה המשיחית שמנסה לשים ללעג ולקלס כל ענין יהודי טהור, ומשבשים הרבה ענינים הנוגעים בצפור נפשו של כל יהודי בפרט בעניני אמונה.

ברוך השם
זה היום עשה ה נגילה ונשמחה בו !!!!!!
23.
שימו לב טעות
ט"ז אדר ה׳תשס״ו
בגוף הכתבה נכתב שהפס"ד ניתן היום - 16 במרס

אם תסתכלו על הדף עצמו הרשמי של הבית משפט תראו שזה ניתן ביום שני 13 במרס
24.
מה זה אומר לפועל
ט"ז אדר ה׳תשס״ו
האם זה אומר שהאבן תוחזר האם זה אומר שהסיסמאות שיש ב770 יוסרו כמו נמשל הסכנת נפשות שיש בעליה לבימה
25.
תנו לי להבין
ט"ז אדר ה׳תשס״ו
האם יהיה שינוי בפועל ממש, ואם כן מתי?
יש לי כמה מקורבים שאני רוצה להביא ל770 מתי אוכל לעשות זאת?
26.
טוב, אבל..
ט"ז אדר ה׳תשס״ו
חבל שדברים כאלו צריכים להידון בב"ד של עכו"ם. קשה להבין את החילול ה הזה.

כנראה שזה גם לא הסוף.. השאלה היא רק עד היכן הקרקס הזה יגיע?

קרקס אמרנו? סליחה - בזיון!
27.
פס"ד
ט"ז אדר ה׳תשס״ו
אל יהלל חוגר כמפתח.

בטח יהי ערעור - ישנו הרבה כסף בקופת שני הצדדים להעשיר את עורכי הדין לכמה שנים.

ועיקר- הפס"ד הוא על השלט. לא על מה שמתרחש בתוך 770.
28.
והחודש הזה נהפך לששון ולשמחה
י"ז אדר ה׳תשס״ו
הרי עפ"י ההלכה מומלץ להישפט בחודש אדר.
השאלה מה ימשיכו הפורעים לעשות. מקווה שלא יהיה יותר מידי חילול ה.
29.
What changed ???
י"ז אדר ה׳תשס״ו
Nothing has really changed. Aguch was "officialy in charge of 770 before the case and they are "offici" in charge now. Whats gonna decide the fate of Lubavitch isnt what the Judge says. You can have all the legal documents you want but it wont stop people from screaming yechi ,waving flags, or making a shvill. What might have an effect is RESPONSIBLE LEADERSHIP which people can respect and listen to. Unfortunatly both sides of this court case haveproven to be irresponsible. Shameon both sidesc for letting the Rebbe down. So before you go tonight to party and get drunk try to actually solve the problem.
30.
Bsham Hachasidim
י"ז אדר ה׳תשס״ו
Every one must agree that the fact alone, that the judge acknowledged and issued a verdict that 770 belongs to the Chassidim Aguch, Merkoz, is a reason for Chassidim to celebrate and farbiriang around the world!

Every one is invited tonight, Thursday, Tes Zayin Ader
March 16, 2006. @ 9:30 to a Farbriangen.
Downstairs 770

31.
Is it over??
י"ז אדר ה׳תשס״ו
The Gaboyim will appeal.

in addition, the Gaboyim can counter who is Merkaz etc.
32.
yechi hamelech
י"ז אדר ה׳תשס״ו
before any yom tov or lechaim make 770 normal again
33.
את מי נצחו ?
י"ז אדר ה׳תשס״ו
מסופר בתנך, בשהשבטים ניצחו את שבט בנימין וכמעט הרגו כולם ר"ל, מיד התאספו ובכו וצמו על אחיהם משבט בנימין, אפילו שצדקו, נו מה הרווחנו ? האבן ? הכסף? מה ??? הרי העיקר הוא ביאת גו"צ, האם המחלוקת הזו תרמה משהו לקירוב הגאולה ?? האם לרבי יש נח"ר מפסק השופט הגוי ? אולי אפשר למחוק ח"ו את "והשיבה שופטיך וכו" רחמנא ליצלן לאן הגענו,,,,למי דמינו ???
34.
הפך ההלכה
י"ז אדר ה׳תשס״ו
ערכאות מויסר וכו
35.
ZYA
י"ז אדר ה׳תשס״ו
the most important thing is that now the "ZY"A can go back on the front wall of 770

Now all those that want to make sure that the rebbe is REALLY gone can now celebrate again

OCH UN VAY!!!!!!
36.
#18 - אל תדאג, השופט הוא יהודי
י"ז אדר ה׳תשס״ו
פסק הדין הוצא ע"י אירה ב הרקבי, שופט בהמ"ש העליון של מדינת נ"י
37.
Boro Park
י"ז אדר ה׳תשס״ו
you bunch of babies grow up already
MOSHIACH NOW
38.
תגובה ל-20
י"ז אדר ה׳תשס״ו
ראיתי את הרב אברמל שם-טוב עולה לציון הק היום
כנראה הוא נסע מיד מבית המשפט
39.
the gaboyim?
י"ז אדר ה׳תשס״ו
why would the gaboyim counter who si merkoz?? oh, u mean the fake gaboyim?

there is no legal doubt about who is mekos. and actualy in this court case they tried saying that they are not the real merkos. but if u see the last few lines of the psak din the jdge writes that any other taynos are found to be without merit, and that is one of the tanoys he is refering to.

40.
thank g-d
י"ז אדר ה׳תשס״ו
this is a amazing win for all jews all over the world.
41.
meshechist
י"ז אדר ה׳תשס״ו
did i see the anti-rebbe (aka meshichistim) saying tehilim after davening? what happened? is someone sick c"v :-)
42.
אדון 33, אתה לא יודע לקרוא - וגם עובדות...
י"ז אדר ה׳תשס״ו
אז ככה:

א. השופט יהודי. דתי. היה אצל הרבי וקיבל ממנו דולר.

ב. שבט בנימין הלכו והרגו יהודים. כאן לא הרגו אף אחד - בסך הכל דובר על להחזיר את המצב כמו שהיה אמור להיות בתחילה, וכמו שרצה הרבי.

ג. גם בעתיד לא יהרגו אף אחד. מה שכן חשוב, להסביר לכל "קבוצת וילישנסקי" שנגמרו הימים בהם כל אחד עושה מה שהוא רוצה, ומי שיש לו כח חזק יותר - מנצח. מהיום והלאה יחזור הסדר.

ד. שאלת - האם יש לרבי נח"ר מפס"ד הגוי? אם אתה "כן" יודע ממה יש לרבי נח"ר וממה אין, מדוע שתקת כל הזמן כשהצפתים "עשו" הרבה נחת רוח בהזדומנות אחרות. מדוע כשמרכז סו"ס עושים סדר פתאום נזכרת ב"אחדות"???
43.
is it over
י"ז אדר ה׳תשס״ו
everyone can come farbreng tonight and every night to live music sponsered by mate shira vzimra. in honor of didan notzach the dancing will go for longer and everyone gets a free flag.
by the way, the judge is jewish
44.
מי ניצח ואת מי ניצחו ?
י"ז אדר ה׳תשס״ו
דבר ראשון לא היה שופט גוי אבל היה עו"ד גוי שייצג את החבורה שרוצה להשתלט על ליובאוויטש.

עכשיו מי ניצח ?

הרבי ניצח .

ראשיתו של הסיפור כאשר אגו"ח רצו לשמור על חזית ביהכנ"ס מהצבת שלטים משונים .
ואז הלכו החבורת הזבל לטעון בבית המשפט טענה מאד חכמה (דרא"ג אף אחד לא הזמין את חבורת ליפסקער את גרליצקי את הולצברג לבית משפט הם הופיעו בעצמם וביקשו להיות נתבעים)
איך יכול אגו"ח לבקש הגנה מטרוריסטים כאשר ליפקער, גערליצקי והולצברג הם הבעלי בתים של ביהכנ"ס
והם אלו שיחליטו מה ייעשה בביהכ"ס ובעיקרון בטיפשותם כי רבה היא המשיכו בבית משפט לערער על מוסדות של הרבי והוסיפו חטא על פשע עד אשר ביום שלשה עשר לחודש שנים עשר הוא אדר נקהלו היהודים ועמד על נפשם ונוח בארבעה עשר בו ועשה אותו יום משתה ושמחה וכו

וזהו פס"ד הנקרא בארה"ב סומערי גודגמענט ואינו ניתן לערעור.

ולפי החוק ברגע זה כל מעשה הנעשה בבית הכנסת של הרבי ע"י החבורת הזבל הוא עבירה על החוק ואין צורך לעשות דבר כדי לגרשם בבושת פנים הם מגורשים כבר ואחד מסעיפי פסק הדין קובע שהם חדלו להתקיים ובטלים כעפרא דארעא . ומתאים יותר בזמן המתקרב לחה"פ .
ויה"ר שיהיה מסמך גאולה לגאולה מימי הפורים לימי הפסח ועד הגאולה העתידה כימי צאתך מארץ מצרים אראנו נפלאות בקרוב ממש.
45.
Gut Yom tov
י"ז אדר ה׳תשס״ו
tes zain adar = Hadidan Natzach with aHey
46.
דידן נצח
י"ז אדר ה׳תשס״ו

47.
דידן נצח?!
י"ז אדר ה׳תשס״ו
האם קראתם בה"דעה/פסק-דין" של השופט - ש770 היא בבעלות "מל"ח" ולא כלל החסידים?!
48.
רח"ל, כולם סובלים ממשיחיות!
י"ז אדר ה׳תשס״ו
אדון 35 (וכל הטועים אתך),

התואר זי"ע (וכן שאר תוארי הכבוד) הוא מהדינים המחוייבים ע"פ שו"ע מדין כבודכלפי אביו או רבו לאחר מותם (כמפורש ביו"ד סי ר"מ ורמ"ב).

וכבר מפורש על כגון דא בראשית ספר השו"ע:
"ואל יתבייש מפני המלעיגים!"
49.
the dirty facts
י"ז אדר ה׳תשס״ו
Dear Jas

wow! all of the sudden you support elections for Gabayim the the rebbe set up. (namely katz etc.). yet when it comes to Rabonnim the rebbe set up for elections, you dont agree. Also, anyone who disagrees with you, you attack them of being stupid, ileterate and depressed. The main point here is, that most of the "normal" mispalelim in 770 would love to see the tzfatim go as much as they would HATE to see krinsky come down. The gaboyim were elected by the mispalelim and the comunity, and you proved you support the idea of gaboyim when you voted for avrom ele Pinson, hoping to have at least one on your side. (along with yossel losh who can swing eighther way. veain kan hamoakom). The only thing that will change is the stone and that wont go down easy. unfortunately krinsky has his own agendas- to get his name on buildings. like he did in Yonkers etc. he does nothing of this for your benefit. we need the rebbe badly.
50.
Mercos/Aguch fax #
י"ז אדר ה׳תשס״ו
send faxes with Mazal tov and tell them your behind them and they should take ACTION bepoel Mamosh...


718-774-8600

51.
Now is the time...
י"ז אדר ה׳תשס״ו
I can bring my Ballei-batim there and make them fell like a Chossid
52.
OyVey!
י"ז אדר ה׳תשס״ו
I feel like Im in a peanut gallery here. A bunch if idiots you are talking as if 770 was captured and hijacked by antagonists and misnagdim. Wake up! 770 is always was the Rebbes. Whoever chose volunterily to ABANDON it is at fault. Theyw ere never asked to leave by any official authority.they stopped coming and thus surrendered their control to thers. By not daavening thee and by calling it by the many horrible names that certain individual selected to call the Rebbes holy Shul, for which he has spoken many lengthly sichos, it is a shame and just goes to show how much affection they truly had for 770 and the Rebbes concerns. Yet, when it comes now to promote their political agenda, they are all of a sudden trying to reclaim ownership.... There is absolutely no reason to celebrate today. 770 will continue just as it has until now until people are driven by tru unity ather than their ugly ulterior motives for power and fame.
53.
להפסיק לדבר ולהתחיל לעשות
י"ז אדר ה׳תשס״ו
ראשית על כל אנ"ש תושבי קראון הייטס לבוא ל-770 לתפילות ולהתועדויות, ולא לברוח מהמערכה.
אם כולם יגיעו הרי בקלות אפשר יהיה להסיר את כל השלטים מבחוץ ומבפנים, והעיקר אפשר יהיה להביא אורחים ל-770 מבלי לגרום לחילול ה
54.
מה שלום הרמקולים של אגו"ח?
י"ז אדר ה׳תשס״ו
סתם.. אין צורך להסחף, לא כל כך מהר משנים דברים בשטח.
55.
the best defense is a good offense
י"ז אדר ה׳תשס״ו
Dont wait for the ms to come attack and then go complain and scream. We gotta work up some guts and go start picking fights with them on their territory vdal
56.
מריחים פה אקשן טוב
י"ז אדר ה׳תשס״ו
אבל למה אין תמונות מהאש?
57.
נו קרינסקי....!
י"ז אדר ה׳תשס״ו
מחכים שתעשה כבר משהו

אנ"ש.
58.
א ה ב ת - י ש ר א ל
י"ז אדר ה׳תשס״ו
רק לא אלימות! לא לשכוח!
זאת גם מצוה מ ד א ו ר י ת א !!!!!
לשני הצדדים...שהם אחד!
59.
מצטרף למברכים!
י"ז אדר ה׳תשס״ו
ואת הפושעים יש להושיב מאחרי סורג ובריח כמו חברם שישב שם עד אתמול בכלא כששם פס על החוק וניסה להבריח את הגבול ללא אישורים.
60.
מספרי הטלפון במרכז לעניני חינוך:
י"ז אדר ה׳תשס״ו
הפקס: 718-774-8600
הטלפוןן (ניתן להשאיר הודעה): 718-774-4000

רבותי אתם רוצים לעזור למאבק???
התקשרו והפעילו לחץ ציבורי רק זה יניע את קרינסקי לעשות סדר!!!
61.
אהבת ישראל?
י"ז אדר ה׳תשס״ו
ל 57 המגיבים המושג הזה לא מוכר.רחמים....אני היתפלל להחזיר אותכם בתשובה.אין לכם רבי, אין לכם ארץ ישראל.רק גאבה וכסף.יום שחורבשבילכם ותיקווה לחסידים של הרבי.כי מי שחי עם הרבי יש לו תמיד תיקווה!!!!
אני יודעת שהתגובה שלי אתם לא תפרסמו. וגם על זה רחמים ,כי מי שה מפחד מהאמת...
62.
מזל טוב מזל טוב, אבל שיעשו משהו מהר.
י"ז אדר ה׳תשס״ו
כל רגע שעובר שם - לא יחזור.
כמו שהיה לאחר הנצחון במלחמת ששת הימים - היה צריך מיד להתנחל, ולא לחכות ולחכות שהצד שכנגד יתאושש.


גם הדידן נצח הראשון היה נגד אנשים קרובים מאד לרבי (משפחתית) ובכל זאת היתה שימחה גדולה.
63.
למגיב 44
י"ז אדר ה׳תשס״ו
מה זה המילים האלה (בטפשותם .... חבורת....)בסדר הוא לא הולך בדעה שלך. למה אתה אומר כאלה מילים?
64.
המום.....
י"ז אדר ה׳תשס״ו
אני המום מהשנאה שניבטת בכל התגובות, אני מתאר לעצמי שסיננו את תגובות הצד השני... תגידו, אני שואל אלו לא אחיכם כבשרכם, האם נחלקנו לשני מחנות רח"ל, כולנו בני אב אחד - הרבי נשיא דורנו.

מה שיש להתפלל הוא שהקב"ה יחוס כבר על בניו וישלח לנו את משיח צדקנו תיכף ומיד ממש...
65.
דידן נוצח
י"ח אדר ה׳תשס״ו
ברוך ה שיד החסידים על העליונה יהי רצון שמהיום רק שלום יהיה בין הפלגים בחבד
68.
הגיע הזמן
י"ט אדר ה׳תשס״ו
בתקוה שיפנו עכשיו את כל האשפה האנושית מ770 כולל את כל שילטי החוצות שם
70.
למתרגמים
י"ט אדר ה׳תשס״ו
אם אפשר לתרגם את התגובות שבאנגלית לעיברית תודה!!!
74.
לאדון 42 וכול שאר הטועים אחריך
כ"ג אדר ה׳תשס״ו
אדון 33 צודק במאה % מה עם כל המכות שנתנו? מה עם המעצרים שחילקו? ואם כל זה אתם אומרים שזה נח"ר לרבי?! וקוראים את אמרת הרבי "אשפות" ויעשו שלט בלי שום תוארי כבוד (שלט"א זי"ע)
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.