מערכת COL | יום ט' אדר ה׳תשס״ו 09.03.2006

צעירי חב"ד ערכו אזכרה במקום הפיגוע בחיפה

ביום ראשון השבוע התאספו הורים שכולים ואלמנות בני המשפחות של נרצחי הפיגוע בקו 37 בחיפה לטקס אזכרה שארגנו מטה "צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור", במקום הפיגוע בשדרות מוריה בחיפה במלאות 3 שנים לפיגוע הנורא. הטקס שהונחה על ידי הרב מנחם קוטנר מצעירי חב"ד, החל בקריאת שלושה פרקי תהילים על ידי השליח בשכונת כרמל מערבי הרב שלמה חיים ליסון. להמשך הכתבה
צעירי חב
הרב שלמה-חיים ליסון נושא דברים באירוע. משמאלו: הרב מנחם קוטנר
במקום הוקמה אנדרטה גדולה ולוח הנושא את שמות כל הנרצחים, תמונות הנרצחים נתלו על האנדרטה, הלב נחמץ לראות את תמונותיהם של הנרצחים.

היה זה ביום רביעי בצהריים, א' באדר ב' תשס"ג, פוצץ את עצמו מחבל-מתאבד נושא חומר נפץ באוטובוס אגד בקו 37א שעבר בשדרות מוריה בחיפה, על הכרמל בדרכו לאוניברסיטת חיפה. 17 מנוסעי האוטובוס נהרגו, ורבים נפצעו, רובם של ההרוגים היו בני נוער צעירים. בימי השבעה הגיעו השלוחים בחיפה לבקר בבתי המשפחות ונוצר קשר קרוב ומתמשך עם רבים מהמשפחות.

באמירת קדיש התכבד מר שמעון הרוש מצפת אביו של דניאל ז"ל. בהדלקת 17 נרות הזכרון התכבדה גב' אירנה בירקוב אימו של אנדריי ז"ל, כשברקע המנחה קרא בשמות כל הנרצחים.

גב' נאוה לחם ששכלה את בנה אלי ז"ל נשאה דברים נרגשים בשם המשפחות, ואף סייעה בארגון הטקס. במרכז הטקס התקיים כתיבת אותיות בספר התורה הנכתב על ידי צעירי חב"ד לעילוי נשמת כל נרצחי הפיגועים בארץ, בהדרכתו של סופר סת"ם השליח בנשר הרב משה קורנט נקראו נציגי המשפחות לשולחן ספר התורה וכתבו אות לזכר יקירם.

בדברי נעילה התכבד השליח באחוזה כרמל חיפה הרב יהודה דונין. המשפחות הודו לצעירי חב"ד על הטקס הרגש ועל היוזמה החשובה שמכבדת אותם ואת זכר יקירם.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
איתכם - יש תקוה
י"א אדר ה׳תשס״ו
הרב ליסון והרב דונין. אני עוד זוכר אתכם ב770 כבחורים רציניים המנצלים כל רגע בסדרים ללימוד ומאידך פועלים ללא לאות לקרב ולעזור לכל יהודי. לראות אותכם ולרוות נחת!
המשיכו להצליח!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.