מערכת COL | יום ח' אדר ה׳תשס״ו 08.03.2006

ראש עיריית מילאנו - אורח אגודת-חסידי-חב"ד בישראל

ראש עיריית מילאנו מר גבריאלי אלברטינו החבר בפרלמנט האירופאי היה היום (רביעי) אורח אגודת-חסידי-חב"ד בארץ הקודש בראשות הרב יוסף-יצחק אהרונוב. במהלך הביקור, נפגש מר אלברטינו עם נציגי ארבעה משפחות נפגעות טרור המקבלים סיוע ותמיכה מהמחלקה של צעירי-חב"ד למען נפגעי הטרור. נציגי המשפחות העניקו לו את תמונות יקירהן, וסיפרו לו על התמיכה הגדולה אותם הם מקבלים מצעירי-חב"ד. לסיפור המלא וגלריית תמונות של י. בלינקו
ראש עיריית מילאנו - אורח אגודת-חסידי-חב
צילום: י. בלינקו

ראש עיריית מילאנו גבריאלי אלברטינו החבר בפרלמנט האירופאי היה היום (רביעי) אורח אגודת-חסידי-חב"ד בארץ הקודש. יו"ר אגו"ח ויו"ר צעירי-חב"ד הרב יוסף-יצחק אהרונוב לא שוהה כעת בארץ, ואת פניו קיבלו בבית אגו"ח-'770' חברי אגו"ח הרב יוסף-יצחק רייטשיק חבר הנהלת צעירי-חב"ד, והרב בנימין ליפשיץ יו"ר ועד כפר-חב"ד.

במהלך הביקור, נפגש מר אלברטינו עם נציגי ארבעה משפחות נפגעות טרור המקבלים סיוע ותמיכה מהמחלקה של צעירי-חב"ד למען נפגעי הטרור בראשות הרב מנחם קוטנר: אלמנה מאור יהודה, הורים שכולים מחרמש שביתם נהרגה בפיגוע, פצוע מכפר-דרום, ופצוע מהפיגוע במועדון 'מייקספלייס' בתל-אביב. נציגי המשפחות העניקו להם תמונות מיקריהן שנהרגו ונפצעו בפעילות טרור וביקשו שישמור את התמונות "קרוב לליבו" כאשר הוא מקבל החלטות הנוגעות למדינת ישראל בפרלמנט האירופאי.

חברי המשלחת התרגשו מאוד, וחלקם אף הזילו דמעות, כאשר שמעו את הסיפורים הקשים של המשפחות שתיארו כיצד צעירי-חב"ד מלווים אותם לא רק בתמיכה חומרית, כי אם גם בחגים. "תמיד כאשר אנחנו מרגישים לבד - חב"ד נמצאת לצידנו". נציגי המשפחות תיארו בזה אחר כיצד צעירי-חב"ד מסייעים להם באופן אישי. ראש העיר התרגש מאוד והבטיח ליטול עימו את תמונות הנרצחים לכל מקום שילך. 

בפגישה שנערכה בחדר הישיבות של אגודת-חסידי-חב"ד השתתפו גם הרב הרב מנחם ברוד דובר חב"ד, הרב יצחק רסקין מנהל מוסדות חב"ד בקייב, ור' מנחם לאטר מנהל בית אגו"ח-770. אל ראש העיר נילוו הרב אברהם חזן והרב יגאל חזן משלוחי חב"ד ממילאנו, חברי עיריית מליאנו, וצוות עיתונאים שנילוו את ראש העיר בביקורו.

יו"ר ועד כפר-חב"ד ר' בנימין ליפשיץ העניק לראש העיר את הבול החדש של חב"ד שיצא לאור בשבוע שעבר על-ידי ראשות הדואר. ראש העיר סיפר כי הוא שמח לבקר ב-770 לאחר שגם בעירו מילאנו שוכן בית חב"ד בדמות בית '770'. הוא ציין את התפעלותו מהיקף הפעילות של צעירי-חב"ד בראשות הרב יוסף-יצחק אהרונוב, ואמר שהוא מתרגש מאוד להיות אורח אגודת-חסידי-חב"ד. 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.