מערכת COL | יום ח' אדר ה׳תשס״ו 08.03.2006

בצעירי-חב"ד נשלמות ההכנות ל'מבצע פורים'

בבית צעירי-אגודת-חב"ד שבכפר-חב"ד, עובדים בימים אלו מסביב לשעון, על-מנת להשלים את ההכנות ל'מבצע פורים', בהתאם להוראותיו ולרצונו הק' של הרבי. משאיות פורקות משטחים של ציוד, ומתנדבים עמלים על הכנת אריזות משלוחי-המנות שיגיעו לכל מקום ומקום בישראל.
בצעירי-חב
יו"ר אגודת-חסידי-חב"ד ויו"ר צעירי-חב"ד הרב יוסף-יצחק אהרונוב מעיין ברשימת משלוחי המנות עם הרב אהרן פרוס מנהל פעילות צעירי-חב"ד בצה"ל
לקראת פורים הכין אגף הפרסומים וההוצאה-לאור בצאגו"ח עלונים צבעוניים מהודרים על החג, לילדים ולמבוגרים, והם הופצו לסניפי צעירי-חב"ד ברחבי הארץ, בלמעלה ממאתיים אלף עותקים. בעלונים גם העולים ממדינות חבר-העמים, חדשים וותיקים, לא נשכחו ובעבורם יצא-לאור עלון הסברה מיוחד על פורים ומצוותיו, בשפה הרוסית.

בבתי-חב"ד הוכרז על גיוס מלא של כל המתנדבים, על-מנת לעמוד ביעדי המבצע. אלפי פעילים ייצאו במהלך חג הפורים אל אנשי כוחות הביטחון. הם יבקרו במחסומים ובמוצבים השונים ויפקדו את תחנות המשטרה, מכבי האש, כוחות ההצלה, המרכזים הרפואיים, בתי-האבות, ואף לבתי-הכלא יגיעו. הם יזכו את הנוכחים בשמיעת המגילה, יאפשרו להם לקיים את מצוות 'משלוח מנות' ואף יחלקו מטבעות וקופות צדקה כדי לזכותם במצוות 'מתנות לאביונים'. כל זה, כמובן, כשהם מצויידים במנה גדושה של שמחת חג.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
הראל
ח' אדר ה׳תשס״ו
חננאל הלל חסיד אמיתי
מחזיק לך אצבעות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.