מערכת COL | יום ו' אדר ה׳תשס״ו 06.03.2006

אברכים בצפון השומרון מתוועדים

מאז ההתנתקות בצפון השומרון נותרו מבודדים הישובים הצפוניים (הסמוכים לשא-נור וחומש שפונו): מבוא דותן וחריש, בשניהם פועל 'כולל' אברכים העומדים בקשר במהלך השנה עם 'תורת חב"ד לבני הישיבות' ובקשו מהם התוועדות של שמחה בחודש אדר. בסוף שבוע שעבר הגיעו הרב יחזקאל סופר ביחד עם הרב משה שילת והאורגניסט הת' זבולון נתנוב להתוועדות בישוב מבוא דותן.
אברכים בצפון השומרון מתוועדים
אברכים בצפון השומרון מתוועדים. עם הגב למצלמה: הרב יחזקאל סופר, לימינו ראש הכולל הרב אליעזר לנדמן
במקום התקבצו אברכים משני הישובים ראש הכולל במבוא דותן נכח אף הוא מתחילת ההתוועדות ועד סופה. ההתוועדות ארכה שעות ארוכות ועסקה ב"עמלק" על פי החסידות, בסיומה יצאו המשתתפים בריקוד. גם ה"ניידת להפצת חסידות" של תורת חב"ד לבני הישיבות בלטה בשטח והטנקיסט הרב אייל לוגסי קיבל את האברכים בחוץ במכירת ספרים במחירים מוזלים במיוחד.

בתוך כך מתרחבת פעילות 'תורת חב"ד לבני הישיבות' בישיבות התיכוניות. בישיבה התיכונית במודיעין התקיים 'משמר' בליל שישי במהלכו נערכו שיעורים והתוועדויות ע"י תלמידים מהישיבה בכפר חב"ד, ב-6 כיתות בישיבה. הרמ"ים בישיבה שהשתתפו גם הם, כל אחד בכתתו, שבחו את התמימים ובקשו מ'תורת חב"ד לבני הישיבות' לפתוח שיעורים קבועים בישיבה.

בישיבה התיכונית בשעלבים חודש השיעור השבועי ע"י הרב מאיר מארק שליח הרבי במכבים רעות, ובגבעת שמואל נוסד שיעור חסידות בתוך סדר הבוקר של הישיבה לפי בקשת ראש הישיבה הרב פרוכטר שנותן גיבוי מלא ועידוד לשיעור. ברשת השיעורים הקבועים של תורת חב"ד לבני הישיבות (כ-20,כן ירבו) ינתנו השבוע שיעורים מיוחדים בענייני חג הפורים וברובן יקיימו התוועדויות שמחות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.