חיים כהן
|
יום י"ג תמוז ה׳תשפ״ו
28.06.2026
סקר COL מציג: החב"דניקים בדעה חלוקה על הפגנות החרדים
בסקר מיוחד שהציג COL לאחר הפגנות החרדים ואלימות השוטרים, נשאלו חסידי חב"ד: האם ההפגנות הן חילול השם ויש לנסות לפתור את בעיית ה"עריקים" ועצירת משתמטי גיוס בדרך נוחה יותר - או להיפך, תמיכה בהפגנות ענק, כי זוהי דמוקרטיה וזכות הציבור להפגין ולחסום כביש כמו מפגיני השמאל לפני המלחמה
בשאלה ששאלנו ב-COL, נכתב: המדינה נעצרה, הכבישים נחסמו, האזרחים כועסים והמפגינים החרדים? חוטפים אש בתקשורת, מכות בצמתים ואולי גם מרוצים. לאור התמונות שכובשות את המסכים, מה דעתכם על ההפגנות נגד ה"עריקים" ו"הגיוס"?
להלן התשובות ואחוזי ההצבעה:
45% הצביעו כי זהו "חילול השם! יש דרך להביע דעה ולהשמיע קול ובמיוחד בימי מלחמה ומצב ביטחוני רגיש"
ולדעה השניה, 55% הייתה היענות לתשובה: "זוהי דמוקרטיה! זעקת הנגד בתקשורת היא צביעות. זכות החרדים לחסום ולהפגין בדיוק כמו שמפגיני קפלן חסמו".
למקרה שפספסתם
הוסף תגובה
0 תגובות
מאפשרים לכם לקבל