מערכת
|
יום י"ג תמוז ה׳תשפ״ו
28.06.2026
מאות השתתפו באירועי ג' תמוז בנווה רבין, אור יהודה
מאות תושבים וידידים נטלו חלק באירועי ג' בתמוז המרכזיים, שארגן בית חב"ד בשכונת נווה רבין באור יהודה, בראשות שליח הרבי לשכונה וראש הישיבה, הרב שלום דובער הכהן הנדל. במקביל לאירוע המרכזי, התקיים מפגש מיוחד והתוועדות חגיגית עבור ידידי ישיבת חב"ד בעיר
מאות אנשים השתתפו באירועי ג' תמוז שערך בית חב"ד שכונת נווה רבין באור יהודה, בראשות שליח הרבי לשכונה וראש הישיבה הרב שלום דובער הכהן הנדל.
במקביל התקיים אירוע מיוחד גם עבור ידידי ישיבת חב"ד אור יהודה.
באירועים השתתפו רבנים ואישי ציבור, ובהם הרב דניאל זאדא, ראש ישיבת ברכת אברהם; הרב שאלתיאל כהן; והרב אשר יפרח, רב היישוב עין שריד.
בהתוועדות השתתפו גם שלוחי הרבי לשכונת נווה רבין: הרב הראל רחימי, הרב צמח תעיזי והרב מיכאל הכהן פרידמן.
במהלך האירועים נשאו הנואמים דברים נלהבים על חיזוק ההתקשרות לרבי, חיזוק האמונה והציפייה להתגלותו, וחיזוק הנבואה: "הנה זה משיח בא". כמו כן הודגשה החשיבות של נסיעה לרבי.
התודה והברכה לר' יחיאל פלמן, סמנכ"ל המוסדות, ולר' לוי אוטינסקי על העזרה בארגון האירוע.
צילום: מענדי קוטלר
הוסף תגובה
0 תגובות
מאפשרים לכם לקבל