מערכת | יום י"ג תמוז ה׳תשפ״ו 28.06.2026

מאות השתתפו באירועי ג' תמוז בנווה רבין, אור יהודה

מאות תושבים וידידים נטלו חלק באירועי ג' בתמוז המרכזיים, שארגן בית חב"ד בשכונת נווה רבין באור יהודה, בראשות שליח הרבי לשכונה וראש הישיבה, הרב שלום דובער הכהן הנדל. במקביל לאירוע המרכזי, התקיים מפגש מיוחד והתוועדות חגיגית עבור ידידי ישיבת חב"ד בעיר
מאות השתתפו באירועי ג' תמוז בנווה רבין, אור יהודה

מאות אנשים השתתפו באירועי ג' תמוז שערך בית חב"ד שכונת נווה רבין באור יהודה, בראשות שליח הרבי לשכונה וראש הישיבה הרב שלום דובער הכהן הנדל.

במקביל התקיים אירוע מיוחד גם עבור ידידי ישיבת חב"ד אור יהודה.

באירועים השתתפו רבנים ואישי ציבור, ובהם הרב דניאל זאדא, ראש ישיבת ברכת אברהם; הרב שאלתיאל כהן; והרב אשר יפרח, רב היישוב עין שריד.

בהתוועדות השתתפו גם שלוחי הרבי לשכונת נווה רבין: הרב הראל רחימי, הרב צמח תעיזי והרב מיכאל הכהן פרידמן.

במהלך האירועים נשאו הנואמים דברים נלהבים על חיזוק ההתקשרות לרבי, חיזוק האמונה והציפייה להתגלותו, וחיזוק הנבואה: "הנה זה משיח בא". כמו כן הודגשה החשיבות של נסיעה לרבי.

התודה והברכה לר' יחיאל פלמן, סמנכ"ל המוסדות, ולר' לוי אוטינסקי על העזרה בארגון האירוע.

צילום: מענדי קוטלר

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.