מערכת COL | יום ג' אדר ה׳תשס״ו 03.03.2006

ביקוש גובר לנאום דרשוביץ' בחב"ד אוקספורד

בית-חב"ד באוניברסיטת אוקספורד הבריטית מופתעים מביקוש הגובר לאירוע שהם יארחו בשבוע הבא. הפרקליט הידוע אלן דרשוביץ' פותח במסע נאומים 'כתב הגנה למען ישראל' באירופה, בארגון הרב יוסי וואקס, מנהל המרכז האירופאי לסטודנטים יהודיים. "רוב המקומות כבר תפוסים", מדווחים בבית-חב"ד בהנהלת השליח הרב אלי בראקמן. המשך הדיווח ב'כתבה המלאה'
ביקוש גובר לנאום דרשוביץ' בחב

פרופסור אלן דרשוביץ', הפרקליט היהודי-אמריקאי הידוע מאוניברסיטת הארוורד, יישא נאום מיוחד בכותרת "כתב הגנה למען ישראל ולמען השלום" באירוח בית-חב"ד באוניברסיטת אוקספורד האנגלית, בהנהלת השליח הרב אלי בראקמן.

'המסע למען דמוקרטיה' של עו"ד דרשוביץ' מאורגן על-ידי הרב יוסי וואקס, מנהל המרכז האירופאי לסטודנטים יהודיים. נאומים נוספים יוצגו בלונדון, אמסטדם, האג ובריסל. דרשוביץ' צפוי לנהל דיאלוג מעניין עם פוליטיקאים, אקדמאים, עיתונאים ומנהיגי קהילות בנושא המצב במזרח-התיכון.

"לאחר הניצחון של החמאס בבחירות, אנו מכירים בחשיבות של הבהרת המציאות החדשה, וכן התוצאה של הבחירות בישראל. אנו שמחים לארח אישיות מכובדת כפרופסור דרשוביץ' בנושא זה", אמר הרב וואקס.

דרשוביץ', מחבר 26 ספרים מצליחים שתורגמו ל-14 שפות, זכה לשבחים רבים ממנהיגים כמו ביל קלינטון ואריאל שרון. בכינוס שלוחי חב"ד האחרון בניו-יורק, דרשוביץ' התכבד בנשיאת נאום מרכזי באירוע המסכם. הוא שיבח את פעילות חב"ד, ושיחזר את קשריו עם הרבי.

"בחב"ד לא מבקשים ממך להסכים עם כל עמדותיהם. חב"ד נותנת דוגמה לכל העם היהודי, ללא חיפוש אחר הבעיות, הם מחפשים את הצד השווה - המאחד את כל העם היהודי", דרשוביץ' הצהיר אז בנאום בפני אלפיים שלוחים ותומכיהם.

אורח-נואם קודם ב'מסע למען דמוקרטיה' היה נתן שרנסקי, לשעבר אסיר ציון והשר הישראלי לענייני ירושלים והתפוצות.

ל-COL נמסר כי נרשמה היענות רבה לנאומו של דרשוביץ' בחב"ד אוקספורד. "רוב המקומות כבר תפוסים", אחד המארגנים סיפר. הרב בראקמן יחנוך בקרוב את הבניין החדש לחב"ד בקמפוס שנתרם על-ידי הנדיב ג'ורג' רוהר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.