שמחה | יום ט' תמוז ה׳תשפ״ו 24.06.2026

מעמד סיום מרגש בחיידר אוהלי תורה אהלי מנחם בכפר חב"ד

בחיידר "אהלי תורה אהלי מנחם" בכפר חב"ד נערכה חגיגת סיום שנת הלימודים באולמי בית זלאטה. במהלך האירוע נשאו דברים רבנים ואישי ציבור, התלמידים חזרו פרקי תניא בעל פה ונהנו משירה עם מקהלת "מלכות". החגיגה נחתמה בריקודי שמחה חסידיים עם המורים והאבות לקראת חג הגאולה י"ב-י"ג תמוז.
מעמד סיום מרגש בחיידר אוהלי תורה אהלי מנחם בכפר חב

בחיידר "אהלי תורה אהלי מנחם" בכפר חב"ד נערכה חגיגת סיום שנת הלימודים, באולמי בית זלאטה בכפר חב"ד.

בחגיגה נשאו דברים המד"א של כפר חב"ד הרב אשכנזי, מנהל החיידר הרב בן ציון וישצקי, מנכ"ל החיידר הרב שלמה וישצקי, המנהל הרוחני הרב יוסף הרשקוביץ, וסגן המנהל הרב לוי זילברשטרום, שגם הנחה את האירוע. כן נשא דברים ראש מועצת שדות דן מר מאיר יפרח, ששיבח את הנהלת המוסד ואת הצטיינות התלמידים בכל התחומים.

לאחר מכן חזרו כלל התלמידים יחד מקבץ פרקי תניא בעל פה, בשירה ובזמרה. בהמשך נערכה שירה בציבור לכלל התלמידים, עם מקהלת "מלכות" בראשות ר' יענקי ביכלר, שהנעימה את האירוע במיטב ניגוני חב"ד.

לאחר מכן עלה כלל הצוות החינוכי לבמה, וקיבל שי חסידי מהמנהל הרוחני הרב הרשקוביץ. בהמשך נשא דברים המפקח הרה"ח שחר שאער, ושיבח את הנהלת המוסד ואת התלמידים על הצטיינות ושיתוף פעולה לאורך השנה.

האירוע נחתם בריקודי שמחה חסידיים של המורים והאבות עם התלמידים, לכבוד חג הגאולה י"ב י"ג תמוז הקרב ובא.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.